Tic-Tac.

789 11 48
                                    

Astăzi este ultima zi în care aştept confirmarea celor zece. Opt dintre voi deja au răspuns şi mă bucur foarte mult că au dorit să participe la concurs. Sper să nu vă dezamăgesc pe mai departe şi îmi cer scuze că totul se desfăşoară aşa greu. Acum, proba despre care vorbeam este una simplă. 

Cei zece trebuie să facă un short-story - o pagină sau maxim trei. Avem şi o  temă pentru voi. Ştiu că o să spuneţi "dar nu oricine se pricepe la aceea temă". Chiar de aia. E o probă de departajare unde voi trebuie să dovediţi că sunteţi capabili să vă depăşiţi limitele. Tema poveşti este fantastică. E greu? Dacă da, puteţi renunţa oricând doar să mă anunţaţi. 

Regula e următoarea:

1. Să o scrieţi special pentru acest concurs, deci să nu fie scrisă! 

După ce aţi postat-o, vă rog să-mi lăsaţi linkul aici la postare sau unde vreţi ca să putem trece pe la voi.  

Mici indici:

1. Să aveţi în vedere ca titlul să fie cât de original posibil.

2. Coperta să fie specifică sau în ton cu povestea. De asemenea cât de originală şi creativă.

3. Iar povestea să nu conţină greşeli multe şi să fie captivantă. 

De azi înainte aveţi la dispoziţie exact şapte zile. Dacă nu puteţi să o scrieţi în timp de şapte zile mă anunţaţi, poate mai adaug câteva zile. 

Baftă multă tuturor! Fie ca cel mai bun să câştige! 

Românii de pe Wattpad.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum