⟨𝚃𝚑𝚛𝚎𝚎⟩

349 43 14
                                    

⟨𝙽𝚎𝚠 𝙵𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍⟩

Körülbelül a 4. óra után ismét a szekrényéhez indult amit kinyitva megpillantott egy újabb fekete levelet. Azonnal kibontotta és már az sem érdekelte, hogy hányan súgdolóznak mögötte.

Kedves Jisung!

Örülök, hogy úgy döntöttél a klubbunk tagja leszel. Ma este 6 órakor lesz egy megbeszélésünk ahol találkozhatsz mindannyiunkkal. Bizonyára kíváncsi vagy arra is, hogy ki is vagyok én. Nem fogsz nagyon meglepődni szerintem..

A gyűlés a házamban lesz megtartva itt a cím:

×××××××××××××××

Lesz egy pár dolog amit meg kell tanulnod és lesz pár helyzet amikor talán órákról is el kell majd jönnöd. Ne aggódj minden rendezve lesz és hidd el, hogy nem kerülsz bajba sose. A többit a gyűlésen elmondom neked!

-Suicide Squad

Jisung felsóhajtott majd körbe nézett. Megpillantotta Felixet aki intett neki egyet majd rá is kacsintott. A szőke hajú tettei miatt halványan elmosolyodott majd visszaintett és visszatette a levelet a szekrénybe. Becsukta azt majd ásított egyet és elindult a következő órájára.

-Mókuska!- kiáltott oda Felix mire megfordult.

-Mondd, csibe!- kuncogott fel és várta, hogy végre elmondja amit akart.

-Megyünk együtt majd 6-kor?- kérdezte miközben elé állt.

-Miért is ne, amúgy sem tudom hol van!- bólintott egy aprót.


Jisung mind ezek után talán picit izgatottan ülte végig az órákat. Az órák végeztével megkereste Felixet hiszen tudni akarta, hogy hol találkozzanak.

-Szia mókuska!- köszönt csábosan majd ellökte magát a faltól.

-Szia csibe! Nos hol találkozzunk?- kérdezte telefonját szorongatva.

-Ha megadod a címed akkor a ház előtt leszek fél hatkor!- mondta mosolyogva mire Jisung elővett egy papírt és lefirkantotta a címét.

Odaadta Felixnek egy apró mosoly kíséretében majd intett egyet és elindult a lépcső felé.

-Várj Jisung! Hazakísérhetlek?- állította meg a fiút aki bár meglepetten, de bólintott egyet.

-Changbin hyung elég mérgesen néz ránk!- nyelt egy nagyot Sung majd azonnal hátat fordított és ismét útnak indult.

-Mi történt, ha szabad kérdeznem?- karolta át a vállát és úgy mentek le a lépcsőn.

-Megszegtem az egyetlen szabályt ami az első gyűlés végéig volt érvényes!- mondta halkan majd zsebre tette telefonját.

-És mi volt az a szabály?- vonta fel egyik szemöldökét az egy nappal fiatalabb fiú.

-Mondd el őszintén ki a szíved választotja! Nem bánom, hogy hazudtam hisz kurvára nem úgy akartam coming outolni a barátaim előtt, hogy az elnökünk nevét mondom! Az elnök valamiért nem kedvel engem és egyszerűen fingom sincsen, hogy mégis mit gondolnak azokról az emberekről akik nem az ellenkező nemet szeretik. Nem akartam azon a napon elveszíteni őket szóval mondtam egy lány nevet. Kiderült, hogy hazudtam és most nem csak a klubból, de a baráti körből is ki lettem baszva, mert a testvériségünkre esküdtünk!- mondta el egy szuszra és maga sem tudta miért bízott meg ennyire a szőke hajúba.

-Oh baby! Ha nem fogadtak volna el akkor meg sem érdemeltek volna téged! Nem tudom, hogy mit gondolnak viszont azt tudom, hogy Changbin mindenképpen elfogadó ember! Tudja rólam, hogy biszexuális vagyok és eddig még nem kaptam egy apró undorra utaló jelet sem!- simogatta meg vállát és ekkor már rég az utcán sétáltak.

-Már mindegy, hogy ki elfogadó és ki nem hiszen látni sem akarnak engem! Igazuk van hiszen hazudtam és ezzel azt a hitet keltettem bennük, hogy a barátságunk nem ért számomra semmit, de épp ez az, hogy ért. Túl sokat ahhoz, hogy őszinte legyek velük és elmondjam, hogy amúgy a klub elnökébe szerettem bele magam sem tudom, hogy miért hiszen velem egy bunkó fasz!

Ezek után nem szóltak egy szót sem hanem Felix vígasztalni kezdte a síró és dühös fiút. Amint megérkeztek a házhoz végül a sírása miatt Felix is bement a lakásba.

-Szia-sztok!- jelent meg Han édesapja. -Örvendek!- hajolt meg egy picit.

-Én is örvendek Mr. Han!- hajolt meg mélyen Felix majd megsimogatta Jisung fejét.

-Mi a baj, fiam?- lépett oda hozzá apja majd magához ölelte.

-Szokásos!- sóhajtotta majd szorosabban ölelte magához édesapját.

-Előbb utóbb rendbe jön minden!- simogatta meg ő is a fejét majd eltolta magától.

-Remélem!- mosolyodott el halványan a fia majd Felix mellé állt.

-Hogy hívnak fiatal ember?- kérdezte az ausztrál fiútól.

-A nevem Lee Felix, Han egyik új barátja!- mosolyodott el édesen.

-Vigyázz a fiamra, kérlek!- sóhajtott fel majd bement a konyhába.

A két fiatal fiú felmentek a szobába ahol ledobták a táskájukat. Leültek a francia ágyra majd beszélgetésbe elegyedtek a klubbal kapcsolatban.

-A tagokról nem mondhatok semmit, de amit elárulhatok neked az annyi, hogy szeretünk veszélyesen élni, de mégis mindig biztonságban tartjuk egymást. A klubbunk nem az öngyilkosságról és a depresszióról szól hanem egy olyan társaságról akik mindent megtesznek azért, hogy a másik jókedvű legyen. Szeretjük az embereket átbaszni, de ezt már láthattad az iskola honlapján.  Lesznek feladatok amik veszélyesnek tűnnek, de nem azok! Semmit sem erőltetünk rád amitől félsz viszont tudnod kell, hogy vannak helyzetek amikor nincs választás kérdés. Jössz és kész mivel egy tagnak szüksége lesz rád. Sokan hiszik azt, hogy vágdossuk magunkat, de ennek semmi valóságalapja! A fekete ruhákat mondjuk úgy, hogy kötelező hordani, de nem várjuk el, hogy minden ruhadarabot olyan legyen!

És Felix csak sorolta a dolgokat amiket elszabadott neki mondani amit Jisung tátott szájjal hallgatott..

𝐒𝐔𝐈𝐂𝐈𝐃𝐄 𝐒𝐐𝐔𝐀𝐃 {𝐌𝐈𝐍𝐒𝐔𝐍𝐆}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora