Kapittel 2

477 23 5
                                    

"Nei, høyre. Vent vent, nehei det var venstre! Eller.. Var det høyre?" Mumlet Liam mens han så seg til høyre og venstre. "Mamma viste deg veien igår jo Li! Glemte du det så fort?" Spurte jeg. Han svarte ikke, men bare tok opp telefonen.
"Ikke ring mamma, hun er på intervju" sa Harry, "ta heller på GPS og søk skolen"
"Hva heter skolen da?" Spurte Liam og så på meg.
"High School Musical" sa jeg sarkastisk, men tydeligvis la ikke Liam merke til sarkasmen min og begynte å skrive det på søke-feltet.
"Liam! Hun tulla, din idiot!" Ropte Harry og slo ham på bakhodet med håndflaten. Han glante på Harry, og så drev de og jente-sloss

"IIIIK, få han av meg. Håret mitt!" Hvinte Harry, og så hjelpeløst på meg. Jeg lo og ristet på hodet.
"Trenger dere hjelp?" Spurte en stemme bak meg, jeg snudde meg og der sto en gutt på ca samme alder som meg så det ut som. Brunt, styla hår og brune øyne. Jeg så ned på Liam og Harry og så opp til gutten igjenn, så svarte jeg: "uh, jo faktisk. Vet du hvor Castly skolen er?"
Liam og Harry hadde fått seg opp, og imens gransket gutten meg med blikket. Tvillingene la merke til det og dytta meg bak dem.

De så ganske så sinte ut.
"Så svar da" sa Harry.
"Overbeskyttende er vi?" Spurte gutten med et slu smil. "Uansett, det er til høyre. Faktisk er det rett bak hjørnet" Liam og Harry skulte etter gutten med blikket mens han gikk der skolen var. Jeg himlet med øynene og ventet på at de skulle begynne og gå, men de bare sto og så på der gutten gikk. Så snudde de seg helt likt og sa også helt likt: "Han dere likte jeg ikke"
"Du skal holde deg unna han Emily" sa Liam strengt.
Jeg så storøyd på dem, men så nikket jeg sakte.
"Da går vi da" sa Harry og la armen rundt skuldrene mine.
"Var det høyre eller venstre?" Mumlet Liam og så seg rundt. Går det ann?
"Li, jeg visste du var dum. Men liksom.. dum trodde jeg ikke" sa jeg. Harry lo, og rufset håret mitt. Liam ga meg et stygt blikk. "Det var høyre dummen" ertet Harry og lo igjenn.
"Skal vi gå eller?" Lo jeg. Liam nikket stumt og så begynte vi og gå.
"Hazza, tror du han er sur på oss?" Spurte jeg beskymret og så på Liam som gikk 2 meter foran oss.
"Jeg vet ikke. men det du sa ista.. Herregud" sa han og lo.
Liam snudde seg med et rasende blikk og ropte: "Hold kjeft Hazza"
"Jeg visste gutter ikke får mensen, men nå begynner jeg å tvile gitt"
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Får ikke vekk skrå-skriften😂 så måtte skrive det siste sånn✋Dette var en ganske kort del syntes jeg. Snart begynner det endelig å skje noe drama! Hvis dere har noen spørsmål bare skriv det på kommentarfeltet så svarer jeg på neste kapittel. Liam og Harry øverst😍✋
-Buta02

TROUBLE WITH BAD BOYSOù les histoires vivent. Découvrez maintenant