Czy spędzicie urodziny Mingiego razem? Jeśli tak, to co będziecie robić?
♈ - razem? niekoniecznie. Raczej będzie to wspólna impreza - ty, ateez i on. Nic specjalnego. Będziecie siedzieć w dormie i razem spędzać czas przy karaoke, lub tańcu.
♉ - ty, on i ateez będziecie wspólnie świętować jego urodziny. Wyjedziecie z miasta i zwiedzicie miasto, które chłopak od zawsze chciał zwiedzić.
♊ - będziesz z nimi na połączeniu wideo - będziesz na wakacjach i nie będzie możliwości, abyś spotkała się z nimi osobiście.
♋ - będziesz mieć w planach spotkać się z nimi, jednak chłopak nie zaprosi cię na imprezę. Więc nie spędzicie ich razem.
♌ - niestety nie będziesz mieć okazji na spotkanie się z nim w ten dzień. Nawet nie złożysz mu życzeń.
♍ - Spędzisz jego urodziny z całym ateez, oraz ekipą, która wspomaga ten zespół. Będziecie mieli ogromną imprezę w wytwórni z alkoholem i różnymi atrakcjami, wpasowanymi pod gust chłopaka.
♎ - spędzicie je w takim składzie: ty, Mingi, Hongjoong, Yeosang i Wooyoung. Reszta będzie na planie filmowym. Spędzicie je w spokojny sposób - pójdziecie na kolację do ulubionej restauracji chłopaka.
♏ - spędzicie w ósemkę tylko pół dnia - około godziny piętnastej chłopak się obrazi i was zostawi, uważając, że nie potraficie zorganizować dobrej imprezy urodzinowej w jego stylu .
♐ - no niestety... dwa dni przed jego urodzinami pokłóciliście się i nie będziecie mieli ochoty się widzieć nawet w ten dzień. Wyślesz mu tylko życzenia urodzinowe sms'em i tyle z waszego kontaktu.
♑ - spędzicie go w trójkę - ty, Mingi oraz San. Będziecie świętować urodziny obu chłopaków, ponieważ San nie miał okazji urządzić sobie odpowiedniej imprezy.
♒ - zaprosisz go na kolację. Dzień będzie podzielony - pół dnia spędzi tylko i wyłącznie z tobą - zabierze cię na mniejszą część waszego wypadu do jego rodziców, abyś ich poznała, a drugie dnia pół z tobą i pozostałymi członkami ateez.
♓ - spędzicie je z ateez. Pojedziesz z nimi do wesołego miasteczka, gdzie będziecie grać w każdych możliwych stanowiskach, aby wygrać dla chłopaka jak najwięcej pluszaków i innych nagród.
CZYTASZ
❝𝙋𝙪𝙧𝙥𝙡𝙚❞, 𝘤𝘻𝘺𝘭𝘪 𝘻𝘰𝘥𝘪𝘢𝘬𝘪 𝘻 𝘢𝘵𝘦𝘦𝘻
Fanfiction𝗪 𝘁𝗿𝗮𝗸𝗰𝗶𝗲 #♥︎//《¿¡》 tak jak w tytule 2021.05.08 #568 - kpop 2021.06.14 #400 - zodiaki