°.♡˳·

3.5K 221 93
                                    

,,

. كنتو متخيلين تحديث صح؟

أنــا أســف ، ⁦(⁩:

- هجين خلصت.

طيب ،، عندي حاجة حاقولها بمناسبة ختام كتاب هجين وفي خبر حاقوله في الاخر عشان كدا مهم تقروه الكلام للاخر أوك!! ..

°°

أولاً : بخصوص رواية هجين هـي كانت عباره عن ون شوت طويل جداً من جزئين كتبته لي لطيفتي روي.

بمناسبة عيد ميلادي الواحد والعشرون.

الفكره حبيتها شديد وتعلقت بيها فحبيت أسويها رواية وهي وافقت ... فعدلتها بشكل جزئي وأضفت ليها بعض التفاصيل لانها كانت مختصره ... وبكداً جات الرواية دي ...

بجد أنا شايفة فكرتها لطيفة ومنعشة رغم بساطتها .. بس أنا جديا فخوره بيها شديد ... وبشكر كل حد دعمها وحباها من كل قلبه .. كنت حانشرها سوا لاقت تفاعل ولا لا ...لاني لازم كنت أطلع الفكره دي للواتباد.

معلومة - روي عندها نسخة من روية هجين لتايهيونغ بنفس الصيغة شوفوها لطيفة شديد وأكيد أحلى من ه‍جين دي.

..
••

ثانيا : بخصوص الخبر حايكون في جزء تاني لي هجين يمكن يكون بنفس عدد الفصول أو أقل المهم ماحايتجاوز 20 فصل ...

- الجزء الثاني حايكون مختلف عن الجزء الاول + شخصيات جديده في الرواية وحايركز على علاقة جونغكوك وآنجين ويونغي حايكون دوره مهم برضو ...

حابداء فيه أول ما أخلص السمستر ذا أي بعد ثلاثة شهور غالبا ماحأتاخر أن شاء الله ..

.....

في الاخير عايزاكم قبل تطلعو تعلقو هنا في مساحات خاصة اذا ممكن : -

أي سؤال عن الرواية بشكل عام ؟

أي أنتقاد ؟

رأيكم الشخصي عن الرواية بشكل عام والشخصيات والاحداث والسرد والحبكة ؟

فكره عايزين أضيفها في الجزء الثاني؟

جونغكوك ؟

آنجين ؟

يونغي ؟

أم آنجين ؟

أنا ؟ ⁦:-)⁩

....

ماحاقول وداعا لانو في رجعة زي ماقلت للجزء الثاني قريبًا أن شآء الله ودمتم بخير ♡ ~

بيلين تحبكم ♡ ~

See you soon

Hybrid || J.JKحيث تعيش القصص. اكتشف الآن