BÖLÜM 1 : IŞIK

32 3 0
                                    


  Evren büyük bir Hiçlik ile çevrelenmişti.  Sonsuz bir boşluğun içinden güçlü  bir ışık belirdi.  Bu ışık sonsuz karanlığa  ışığını yaydıkça şekil veriyordu. Önce gezegenler belirdi, ardından  yıldızlar. Sonsuz boşluk ışığın gücüyle  varlıkla  doluyordu. Işık  yayılmayı kestiğinde evrenin neredeyse tamamı  hiçlikten sıyrılmış ve varlık kazanmıştı.  Artık ışık var olan  her şeyin içine  nüfus etmişti. Böylelikle hiçliğin içinden zuhur eden   ve tüm hiçliğe  yayılan bu ışık  yarattığı her şeye içkin bir şekilde  bağlandı. Böylelikle  evren  yaratıldı ve ilk görünüşünü almış oldu.


   Tek bir bilinç vardı  evrende, evren  bilinç ile özdeşti.  Var olan bu bilinç  kendine devinim verdi. Hareketin varlığı ile  zamanın başlangıcı oluştu. Zamanın başlamasıyla birlikte  tek bilinç  zamanına tanıklar bırakmak kendi bilincinden bilinçli yeni  canlılar  yaratmaya karar verdi. Böylelikle  ''kadimler'' bilinçlendi.  Ardından   ''Bitkiler ve Hayvanlar'' temel  dürtülerde evrene yayıldı. Tam anlamıyla bir bilinç  Böylelikle tüm evren  yaşam ile  tanıştı. Tek bir bilinçten var olan bu  yeni bilinçler  kendi iradeleriyle artık vardı. Bu iradenin  gücü  ışıktan  ne kadar pay aldıysa o kadar  yetkindi  yaratılmışlarda.  En büyük pay  kadimlerdeydi. Bilinçleri diğer tüm var olanlardan üstündü. Ama kendilerinin  yaratma, hiçliğe şekil verme gibi yetenekleri yoktu. Buna karşılık var olan bilinçleri  istekleri dahilinde değiştirme, manipüle etme değişme  gibi yetenekleri mevcuttu.

  Böylelikle kadimler var olduktan sonra belli yetenekleri ile evrene yayıldılar.  Çok uzun yıllar boyunca  evrenin uçsuz bucaksız  köşelerinde dolandılar ve bir birlerini bulmaya başladılar.  Başlangıçta var olan kadimlerin tam sayısı  bilinmez. Fakat Her  galaksiye bir kadim düştüğü bilinir. Kadimler aynı zamanda hiçliğe şekil veren ışıktan haberdardılar. onun sesini duyabiliyordular.   Varlığın başlangıcından  var oluş nedenlerinden haberdardılar.  Böylelikle Kadimler  ışığın  yarattığı boyaları ressam titizliği ile  şekillendirdiler.  Evren böylelikle   son şeklini aldı.

AZGARATH YARATILIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin