BÖLÜM 2 : KADİMLER

20 4 0
                                    


  Kadimler   görünüş olarak bir ışık huzmesinden ibaret olan telepatik  olarak  iletişime  geçen canlılardı. Yaradılış ışığını saf olarak  içlerinde barındırdılar.  Bu yüzden  çeşitli büyülere, güçlere sahiptiler. Işıklarının  gücünü ve yetkinliklerini ise  bilinçlerinin kuvvetine göre   artıp azalabiliyordu. Hiç bir şeyi yoktan var edemezlerdi fakat var olanı  güçlerine göre değiştirebilirlerdi.  Zaman  içerisinde  bir çok türe  ve   varlığa şekil verdiler. Işığın temsilcileri olarak var olan evrene müdahale ettiler.  Her  galakside  bir tane  kadim vardı ve o galaksiye kendi iradelerince şekil verdiler. Böylelikle hiç bir gezegen bir birinin tekrarı olmadı. Bütün gezegenler farklı bir habitata sahip oldu. Yaşam hiç olmadığı kadar çeşitlendi. Evrene bir düzen gelmiş oldu. 

  Kadimler  doğası gereği Yaradılış ışığını en çok içinde barındıran  canlılardı. Ve ilk ışık tarafından yaratıldıkları için  ulvi varlıklardı. gezegenler içindeki diğer tüm canlılar da aynı şekilde ilk ışık sayesinde vardı fakat  bu canlılar ya da varlıklar ışığın çok az bir kısmına sahipti. Doğada bulunan canlılar bu yüzden   tam  yetkin bir bilince sahip değildi. Temel  yaşamsal güdülere sahiptiler. Kadimler bulundukları  galaksiyi özelleştirirken   bu doğa  yaratıklarına yaradılış  ışığının bir kısmını  feda ederek bilinç verebilirdi. Böylelikle bilinçli alt  varlıklar ortaya çıkardı.  Kadimler  olduğu  galaksilerdeki  değişikliklerde illa bir bilinç algı aktarımı yapmazdı. Bunu kendileri seçerdi. 

  Kadimler  çeşitli galaksilerde bir çok alt tür oluşturdu.  Bu türleri  dengede tutmaya çalıştı. Gereken durumlarda  alt türlere  kılavuzluk yaptılar ya da cezalandırdılar. Bunun temel sebebi ise her ne kadar bu mutasyonlarda  kendi saf ışıklarından feda da etseler de  ilk ışığın  o saf bilincine sahip değildiler, yaptıkları bu değişimler  bu yüzden sonuçları öngörülemeyecek şekildeydi. Böylelikle değişimler  deney halini aldı. Bir çok yaratık  üzerinde  deneyler yaptılar ve yaptıkları  bu deneyleri  asırlar boyunca izlediler. Bir çok bilinçli varlığın  tek bir gezegeni  paylaşması normal sayılan bir hale geldi. iyiliğe ya da kötülüğe yatkın ırklar (türler) oluştu. 

  Kadimler isimsizdiler. Bir isimleri yoktu. En azından kendilerini bir isimle tanıtmazlardı. Görüldüğü ya da iletişime geçtiği  ırkların ona taktığını isimi kullanırlardı. Bu yüzden   tek bir kadimin  her ırk ve dilde farklı  bir ismi olurdu. Kadimler böylelikle  oldukları galaksilerde   etkin bir konumda yer aldılar. 

  Kadimler ölümsüz değildiler, ama bir  yaşam   süresi sınırı da yoktu. Evrende yaptıkları  her değişikliğin bir bedeli vardı. O da  ışıklarının bir kısmıydı. Bir kadim  evrende yaptığı değişiklik ver büyü için  bedel olarak var olan ışıltısından bir parça öderdi. Böylelikle  evrenin başında bol bol kullandıkları güçlerini  bunun farkına vardıkça daha az kullanır  oldular.  Zaman ilerledikçe  yok olmanın da  vermiş olduğu korku ile  bulundukları galaksilerde  sık müdahale eden konumdan  izleyen  konumuna çekildiler. Böylelikle  bu bedelin varlığı onları mutlak hakim kılmadı. Şekil verdiği  galaksilere  mutlak hakim olamadılar.

AZGARATH YARATILIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin