D

28 2 0
                                    


*Taeyong'un elinden*

Kimdin sen bilmiyorum.Büyüleyiciydin,göz alıcıydın,aşık ediciydin belki de sadece hoşlantıydı.

Vücudun incecikti,köprücük kemiklerin adeta el sallıyordu,adem elman incecik boynundan fışkırmış gibiydi.yüzün mükemmeldi.Gözlerin tatlı ve çekikdi,burnun düzdü,alt dudağın büyük üst dudağın ise küçüktü,kaşların düzenli ve yapılıydı.Saçlarının ense tarafı traşlıydı,önleri ise uzundu...

Kolların inceydi,kollarının her yerinde yara,yanık ve kesik izleri vardı.Ve tabii ki bir sürü ben vardı,o yara izlerini kapatan minik kurtarıcılardı onlar.Bacakların inceydi,temiz ve tüysüzdü.Sağ ayağının üstünde çizik vardı.Bana anlattığına göre küçükken olmuştu ve izi kalmıştı...

Tırnakların çok güzeldi,kesimi mükemmeldi,üstünde oje vardı ama çıkmıştı.Yine de güzel duruyordu..

Zayıftın,ama çok hafif belli olan karın kasların vardı.Göğüslerin çıkıktı,uçları pembe ve hassastı.Belindeki kemikler zayıflıktan çok belli oluyordu.Kalçaların vücuduna göre büyük ve dolgundu,kalça kemiğinden kasığına kadar giden çok belirgin çizgiler vardı.

Vücudun güzeldi,ama gerçekler değildi.Ailen senden nefret ediyordu,çünkü iki cinsiyetten de hoşlanıyordun.Tek dışarı çıkamıyordun,çünkü ailen izin vermiyordu.Arkadaşın vardı,yani sadece 2 tane olsa bile.Onlarda artık seni takmıyordu.Sosyal medya hayat kurtarıcındı,insanlar seni hiç yargılamadı.Paten sürmek,resim yapmak,yemek pişirmek,dans etmek ve bilgisayar senin hayatındı.Bir de ben varım tabi.

Yaşadıkların acıydı,psikolojin alt üst olmuştu,yaşamak istemedin ama yaşadın.peki sana soruyorum,neden Kim Doyoung?





Kesin okunmaz ama,sadece deneme amaçlıydı.
Biraz da kendimi yansıttım açıkcası,bir nevi içimi döktüm.
Buraya kadar okuduysan ve biraz olsun keyif aldıysan teşekkürler iyi kalpli insan <3



Devam edecek...

AnthuriumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin