T:Alo Ten, kulübe'nin oradaki çalılığa gelir misin?..Acil.
TN:Tabi?..
Ten ne olduğunu merak ederek Taeyong'un yanına geldi.
TN:Selam kardeşim! neyin var??
T:Ben dün onu öptüm,ama bana onun en yakın arkadaşı olduğumu ve asla benden hoşlanmayacağını söyledi..
TN:Taeyong...Ten Taeyong'a uzun uzun sarıldı, ağlamasını sağladı çünkü biliyordu ki ağlarsa biraz olsun iyi hissedecekti.
TN:Daha iyi misin hyung?
T:Evet, ben ne yapacağım Ten.. bu acıyla yaşayamam.
TN:Eğer kendine zarar verecek olursan seninle asla konuşmam!
T:Bilmiyorum Ten en doğrusu ne çözemiyorum, ama ona orta okuldan beri çok aşığım.. sen de biliyorsun.
TN:Biliyorum, ama istemiyorsa hiç bir bok yapamayız.
T:Tamam boşver şu an bunları.
D:Çocuklar? ne konuşuyorsunuz fısır fısır?
T:Hiç!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Taeyong yıllardır vücudunda olan yaralara bakıyordu, kocaman boy aynasının önünde.Doyoung ise arkasında oturuyordu, onun gözleri ise başka taraflara kayıyordu.T:Doyoung..nereye bakıyorsun?
D:Ben...şey
Taeyong kızardı, Doyoung da utandı..Taeyong Doyoung'un yüzünü eline alıp okşadı.
T:Sorun yok, olur böyle şeyler, insanlık hali bende bakıyorum bazen.D:Kızmadın mı hyung?
T:Hayır? neden bu kadar çok korkuyorsun benden?
D:Hiç..
T:Çıkar ağızındaki baklayı!
D:Benim...Çadıra aniden Ten girdi, özür dileyip çıktı.
T:Bunu sonra konuşacağız.
Taeyong üstüne kalın bir sweat giydi, ve dışarı çıkıp kendini soğuk havanın kollarına bıraktı.
T:Ne var Ten?
TN:Takım oyunu olacakmış, katılacak mısınız diye soracaktım ama sen biraz hızlı davranıp çektirmeye hazırlanıyordun herhalde!
Ten dilini yanağına vurarak sakso hareketi yaptı ve kahkaha attı.
T:Ben sen değilim Ten, orospulukla işim olmaz.
TN:Üzdü be kardeşim.. şaka orospular bunlara üzülmez!
Ten salak salak gülmeye devam ederken, Taeyong utana sıkıla içeri girdi.
T:Anlat.
D:Babam beni dövüyor, yardım et bana!
Doyoung ağlamaya başladı, Taeyong ise Doyoung'un güzelliğinden büyülenmişti, evet bu durumda güzelliğini düşünmesi doğru değildi ama aşk işte her ne olursa olsun kendini belli ediyor.
Taeyong Doyoung'un ağlaması durmadığı için ona sakinleştirici verdi ve yatırdı.Doyoung ilk kez ondan böyle bir şey istedi..Doyoung Taeyong'a ''Bana bir dal sigara yak.'' dedi, Doyoung'un bakışları Taeyong'u korkutmuş olmalı ki hemen çantasından bir kutu Marlboro Red çıkarı verdi.
T:Doyoung ben..özür dilerim sormamalıydım.
D:...siktir et.
D:Seni öpebilir miyim?
T:T-tabii.
Doyoung Taeyong'un yanağına minik bir öpücük kondurdu.
Taeyong o an anlamıştı, açılmak için en doğru zamanın şu an olduğunu.
T:Doyoung..
D:Efendim?
Dedi bitkin haliyle Doyoung.
T:Ben sana çok aşık oldum.
Devam edecek...