Hyunjin'den
Evimden istemeye istemeye çıkmıştım. Seungmin'in evine gittiğimizde beni almayacağını, inatlaşacağını düşünüyordum.Birde benim yüzümden ağladığını...
Teknik olarak benim yüzümdendi yani. Aldatan ben olmasam bile bunu ona gösteren bendim 🤦🏼♀️
Evin bahçesine adım atar atmaz 6 arkadaşımında beni beklediğini görmüştüm.
"Aferin, hazırlanmışsın yoksa sonuçlarına katlanırdın. Hadi gidelim."
Resmen bir sürü gibi yolda yürümeye başlamıştık. Geçtiğimiz her sokak, her yol aşırı tanıdıktı ve bir o kadar yabancı.
Aylar önce neredeyse her gün gittiğim eve gitmeyi kesmiştim. Ne kadar inkar etmek istesem de bu yollarda yürümeyi özlemiştim.
Seungmin ile dertleşmeyi özlemiştim. Elini tutup ağladığım odasını özlemiştim. Beni avutmasını, her şeyin geçeceğini söylemesini özlemiştim.
Onu özlemiştim...
Evinin önüne geldiğimde daha derin bir iç çektim. Bizimkiler görecekleri ağlamaklı Seungmin için gerilirken ben onu aylar sonra yine benim yüzümden kötü etkilendiği için görecektim...
Yani hepimiz böyle sanmıştık ama çok yanılmıştık.
Seungmin kapıyı açtığında ağlamıyor ya da aşırı mutsuz görünmüyordu. Aklım karışıken beni ne zaman fark edeceğini beklemeye başladım.
"Hoşgeldiniz keşke haber verse- HYUNJİN?"
"size demiştim gelme-"
Birden kucağıma atlayan Seungmin ile lafım kesilirken kala kalmıştım.
"Ben bir aptalım sana baştan uyup o aptal teklifi geri çevirmeliydim."
"Imm çocuklar içeri girsek ve güzelce konuşsak nasıl fikir ama?"
"Sevgilim haklı Hyunglar hadi içeri geçelim. Channie hep haklı olmak seni yormuyor mu? "
"Bebek ekmek ve sürekli sevgilisini övme fasılları hep aynı ayh! Sende beni göm her yerde Ji."
"Ya ama Minho bunlar da çok cıvık olmaz ya!"
"Cıvık görmek istiyorsan bize laf etmeden önce yanındaki ikiliye bak Jisung."
"Biz böyle mutluyuz sizene Changbin hadi içeri geçelim!"
"Tamam bebeğim."
Her zamanki gibi her konuyu saçma yere çeken arkadaşlarımla ortam aylar önce sanki Seungmin ile hiç kavga etmemişim gibiydi.
Tabi şuan hala kucağımda Seungmin varken pekte mantıklı düşünemiyorum, ortamı kim yumuşattı emin değilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mistake
أدب الهواةBir gün birisi Seungmin'e sevgilisi ile ilgili bir mesaj atar. AŞIRI MİNİ FİC Başlangıç : 16 Eylül 2021 Bitiş : 16 Eylül 2021