Několik dnů před zápasem proti Havraspáru scházel Harry sám ze společenské místnosti dolů na večeři, protože Ron si opět musel odběhnout do nejbližší umývárny, aby se vyzvracel, a Hermiona si potřebovala zaskočit za profesorkou Vektorovou kvůli nějaké chybičce, které se pravděpodobně dopustila v posledním domácím úkolu z věštění z čísel. Spíš ze setrvačnosti se vydal obvyklou oklikou přes chodbu v sedmém patře a cestou nahlížel do Pobertova plánku. Chvíli nemohl Malfoye nikde najít a domníval se proto, že musí opět být v Komnatě nejvyšší potřeby, pak ale maličkou tečku s Malfoyovým jménem objevil o patro níž v chlapecké umývárně a zjistil, že tam s ním není Crabbe ani Goyle, ale Ufňukaná Uršula.
Harry odtrhl oči od jmen podivné dvojice, až když vrazil do brnění, jež mu stálo v cestě. Mohutný řinkot ho vrátil do reality, takže se koukal rychle ztratit pro případ, že by se odněkud vynořil Filch, seběhl po mramorovém schodišti o patro níž a zabočil do chodby. Před umývárnou přitiskl ucho ke dveřím, nic ale neslyšel. Potichoučku strčil do dveří a otevřel je.
Draco Malfoy stál zády k němu s plavou hlavou skloněnou nad umyvadlem, které křečovitě svíral rukama.Hned jak ho spozoroval v odraze vytáhl hůlku a otočil se na něj.
"Vypadni, Pottere!" ruka s hůlkou se mu třásla. Celý se třásl. Jeho bílé vlasy mu padali do pobledlé, od pláče lehce opuchlé tváře. Stál tam v černém hábit a šedýma očima probodával vetřelce.
"Klid, Draco. Jsi prostě jen pent up. Ale od toho ti můžu pomoct." zazubil se vyvolený. Zatlačil zmijozela na dveře jedné z kabinek, a on se zády napřed polozhroutil na zavřenou mísu.Hůlka mu vyklouzla z ruky a odkutálela se pod stěnou do vedlejší kabinky, kde cinkal o porcelánový spodek toalety. Chtěl se po ní vrhnout, ale tmavovlasý ho uzemnil, když si mu sedl na klín. "Slez ze mě, Pottere! Nemám čas na tvoje dětinské chování." oslovený se zašklebil v nesouhlasu a místo slov světlovlasého prostě políbil.
Princ ztuhl, cítil jak teplé rty nebelvíra potují po těch jeho, jak se dostává vlhkým jazykem dovnitř a přejíždí mu po zaťatých předních zubech. Hrdina na něm pohnul boky proti jeho a přitáhl si ho blíž za zátylek. Pomalu se rozhýbal, ale nevěděl co dělat. Líbilo se mu teplo lidského těla, polibek, jak se k sobě natiskli, ale co to proboha mělo znamenat. Harry Potter na něm seděl a líbal ho. Trochu se uvolnil, proč ne, neútočil na něj. Dracovi nervy byli už několikátým dnem naplé, nemohl spát a nervové zhroucení s ním nebezpečně laškovalo. Možná to jak ho Potter překvapil, překročilo jeho hranici nemožného, všechno se rozplynulo a teď byl jen on, natlačený v umývárně a nechával se líbat svým nemesis. Otevřel ústa a nechal druhý jazyk vstoupit do jeho úst. Obtočili se okolo sebe a svíjeli se. Nebelvír polibek přerušil a znovu se zazubil na aristokrata "Vidíš?" ten pomalu přikývl a vydýchával co se právě stalo, myslel si že je to konec, že Potter teď vstane a odejde.
Ale ten se místo toho posadil na zem mezi jeho nohy a obratně rozepl pásek černých kalhot, sundal mu je do půlky stehen i se spodním prádlem a vzal do ruky jeho polotrvdou chloubu. Zmijozel vytřeštil oči a zatajil dech, když po pár přejetích po celé délce, vzal hrdina do úst teď už zcela stojící penis. Vsál mezi rty žalud, a z hrdla aristokrata vyšel hluboký vzdech, jazykem projížděl po tenké drážce na konci jeho chlouby. Naklonil se a strčil si víc jak půlku celé jeho délky do úst.
Malfoy sledoval jak se růžové rty obepínají kolem jeho penisu, a zelené oči nad zrudlími tvářemi se zalévají slzami, když ho pojal až po kořen. Jeho chlouba, a on s ní, se ocitli v nebi, kluzkém, úzkém, hřejivém nebi.
Nebelvír několikrát zopakoval pohyb hlavou, konec mu narážel až v zadu do krku a on se lehce dusil, cítil jak se mu v ústech se slinami mísí precum. Špičkou nosu se při vsání dotýkal bílého na krátko zastřiženého ochlupení. Penis v jeho puse zaškubal. Zmijozel se zapřel rukama o stěnu kabinky vedle sebe, byl blízko. Nebelvír si ho na posledy narval celého do krku. V posledním okažiku ho ale vyndal, a bílá nadílka mu skončila na tváři. Olízl špičku a dal si ji do úst, jako by ji očisťoval. Když přestal zmijozelův penis s plasknutím, povadlí a od slin dopadl mezi bledá stehna.Aristokrat cítil tlak na jeho rameni, jak se o něj někdo zapřel, otevřel orgasmem semknutá víčka a podíval se co hedina dělá. Pootevřel ústa a hleděl na výjev před ním. Tmavovlasý byl havou a jednou rukou opřen o jeho rameno. V polokleče seděl nad jeho klínem a kalhoty měl spuštěné dolů. Viděl jak jeho druhá ruka vede dozadu a bylo jasné že se její prsty pohybují v otvoru nebelvíra. Sledoval jak se pod hábitem napínají svaly na paži, když prsty roztahoval od sebe. Na erekci trčící ve vzduchu se leskly kapky poloprůhledné tekutiny a v záhybu krku světlovlasého se ozývali vzdechy.
Draco jako zhypnotizovaný přejel svou dlaní od boku, přes půlku k místu kde mizeli Harryho prsty. Ten když cítil jeho dotyk se na něj zvědavě pootočil.Jeden dlouhý bledý prst sklouzl po růžolícím kluzkém okraji jeho otvoru a dostal se až po druhý kloub dovnitř spolu s dvěmi hrdinovými prsty. Nebelvír se prohl v zádech a přirazil proti nim. Aristokrat s prstem kroutil a přejížděl po vnitřních stěnách. Přidal druhý a nebelvír ty svoje naopak vytáhl, sesedl na jako klín, tak aby světlovlasý měl lepší přístup. Ten přesunul druhou ruku na jednu půlku a začal ji mnout, prsty roztahoval a nakonec přidal i třetí. Všechny je prudce vrazil dovnitř až úplně zmizeli. Tmavovlasý vykřikl, pomalu jemi začal hývat co nejhlouběji a masírovat hladký povrch. Najednou narazil na malý hrbolek po straně a hrdina vzdechl víc než předtím, přejel po něm znovu a znovu.
"Ne, nechci se udělat jen z prstů." zaskučel mu ramene na které se zhroutil. Aristokrat nechápavě zastavil svůj pohyb, zasekl se, ale skoro hned mu to došlo "Ty chceš-?!" Rychle z něj prsty vydal, přičemž nebelvír znovu vzdychl a za zelenou kravatu si ho přitáhl do polibku. Rukou sjel na zmijozelovu opět tvrdou chloubu a nasměroval ji proti sobě, prudce na ní dosedl. Oba součastně prudce vzdychli. Jen díky tomu že byl Harry dostatečně připraven a aristokratův penis navlhčen tak to šlo, ale i tak se zcela stáhl okolo jeho penisu. Draco cítil každý milimetr jeho vnitřku, jak ho svírá a vpodstatě saje dovnitř, měl co dělat, aby se neudělal jen z toho.
Harry mu položil ruce na ramena a začal se zvedat a znovu dosedat, jedna noha mu, ale po chvilce sjel z mísy a zmijozelova chlouba z něj vyjela, bledá jemná kůže se mu otřela mezi půlkami. Draco ho chytil jednou rukou kolem hrudi, aby nespadl úplně. Hrdinu překvapilo když aristokrat vzal svůj penis a sám ho znovu vrazil hluboko do něj. Chytl ho bledýma rukama za boky, začal je zvedat a při dosedání do něj vždy přirazil ještě víc. Vlhké, uzké nitro se kolem něj ještě víc stáhlo a oba vydali něco mezi vzdechem a zavrčením.
Jejich hábity byli pošpiněné od hrdinova sperma a on sám cítil jak se uvnitř něj rozlívá to aristokratovo. Vyndal ze sebe zase povadlou chloubu. Políbil ho, vstal a oblékl se. "Říkal jsem že ti od toho pomůžu."zazubil se zase. "Díky, Pottere." zachrčel omámeně Draco s očima upřenýma prázně před sebe a bezmyšlenkovitě pokyvoval v souhlasu. Hrdina se jen usmál, přešel za roh a pozemi přikopl hůlku jejímu majteli. Pak už se jen ozvaly těžké vstupní dveře.
A Draco Malfoy znovu osaměl v umývárně, s kalhoty staženými, ale mnohem uvolněněji prázdnější myslí.-----------------------------------------------------------
Na text označen kurzívou si nenárokuji žádná práva neb se jedná o vyňatek z knihy Harry Potter a princ dvojí krve, jež lze dohledat a zakoupit ve vašem nejbližším knihkupectví, a nebo zakoupit přes webové stránky různých prodejen.-Děkuji za vaši pozornost