Sizin için aşk nedir acı çekmek mi? yoksa bağlanmak mı? ya da sevginin yoğunlaşmış hali midir? Bana göre aşk hepsi belki de kavuşabilseydik aşk olmazdı. Kim bilir? Gördüğünüz gibi aşk soru işaretleriyle dolu. benim burda anlatacaklarım gerçek hayatımdan uyarlama olcak belki de size fikirler verebilirim. Kimseye söyleyemediklerimi yazmak daha kolay geliyor.
Benimkisi ilk planda platonik bi aşktı. Karşılığı olabilir diye düşünüyordum birazda ego tabi ki. Sonra karar verdim sonucu ne olursa olsun herşeyi yüzüne söylicektim başta arkadaşıyla tanıştım. Daha sonra adının MERVE olduğunu öğrendim. Bu kadar kısa sürede ilerlememin sebebi aynı dershanede olmamızdı tabi ki. Başlarda reddedilme korkusu vardı. Çünkü onun peşinden koşan tek erkek ben değildim. Sonrasında arkadaşı aracılığıyla cesaret buldum ufak bakışmalar başladı. Aynı dershanede okuduğumuz için dipdibeydik sürekli. Cesaretim zamanla kırıldı çünkü zamanla onun ne kadar harika birisi olduğunu gördüm o herkesin heşindden koştuğu güzel bi kızdan çok daha fazlasıydı.
O tam anlamıyla kusursuzdu. Daha önce kimseyle çıkmamıştı hayatının aşkını arayanlardan değilde bekleyenlerdendi. O herşeyi zamana bırakmıştı ben ise tam tersi hayatı boyunca aşkı aramış o yolda defalarca yolundan sapmış bi günahkardım.
Şimdi karşımda aradığım aşk duruyordu belkide ben öyle sanıyordum. Onu diğerlerinden ayıran tek özellik verdiği his di bu sefer mantığımla değil duygularımla hareket ediyordum.
Bu arada ben MUHAMMET.
devamını yazıcam ama ilk önce unutmam gerek.