B2

608 24 9
                                    

Hep beraber kızların evine gelmişlerdir içeri geçerler ömürü koltuğun birine yatırırlar.

Didem: bu arada ben didem tanışamadık.
H. Ali: bende h. Ali.
Özlem: ben özlem.
Bahar: ben bahar.
Alparslan :ben alparslan.
Behzat : ben behzat.
İlyas :bende ilyas. Peki bu gıcığın adı ne acaba.
Ömür: sensin gıcık bende ömür.

Tanışma faslı biter herkez biryere oturur. Kendi aralarında sohbet ederler.
Özlem: herkez açtır sanırım en iyisi bi yemek yapalım demi bahar didem.
Alparslan : aslında evet ben çok açım size yardım edebilirim.
Özlem: olur harika olur.
Alparslan özlem bahar didem mutfağa geçerler evde makarna bitmiştir bahar markete gidecektir baharın dışarıya çıkmak için hazırlandığını gören behzat hemen yanına gider.

Behzat :şey markete gidiyorsun sanırım bende senle gelsem olurmu evde sıkıldım.
Bahar: olur olur farketmez yani.
Behzat: eee bahar didem ve h. Ali ye ne diyorsun.
Bahar : aslımda şuan birşey demek için çok erken çünki tanışalı daha saatler oldu ama didem gözüne koyduğunu alır arkadaşınızın çekeceği var.
Behzat : hadi canım ali yandı desene aldı başına belayı.
Bahar : evet ama tatlı bela diyelim biz ona.
Behzat : peki yokmu senin bir tatlı belan.
Bahar: var,
Behzat : var yani.
Bahar : vardı desek daha doğru çünki aldatıldım daha doğrusu bizim ekibin kaderi bu sanırım birimiz aldatılınca hepimiz aldatılıyoruz hepimiz aldatıldık bu gün son olarak ömürde aldatıldı.
Behzat : bence bu erkekler salak jdjdn.

Bu durum behzatın hoşuna gitmiştir markete gidene kadar bahara gizliden gizliden bakmıştır.
Bahar ve behzat markete giderler gece için alışveriş yaparlar gece uzun olacak malum.
Özlem ve alparslan beraber yemek yapmaya başlarlar.

Özlem: sanırım yemek yapma konusunda baya marifetlisin.
Alparslan :elimden geldiği kadar yapıyorum malum bizim evde yemek yapacak olmayınca iş başa düşüyor.
Özlem: siz dördünüzmü kalıyorsunuz.
Alparslan :evet bahzat bizim arkadaşımız çok yakın ilyasta amcam ama aramızda 1 yaş var. H. Alide kuzenim.
Özlem: anladım tuhafmı kendinden 1 yaş büyük birine amca demek.
Alparslan :aslında tuhaf olması lazım ama bana değil babam öldüğünde biz hep küçüktük amcamla büyüdüm ben o yüzden amcadan çok kardeş, abi gibi.
Özlem.:keşke benimde abim yada ablam olsaydı tek çocuk olmak çok sıkıcı.
Alparslan :eee siz nasıl tanıştınız. 4ünüz.
Özlem: ömür, bahar, didem, ben küçüklükten beri beraberiz bizim ailelerimiz ortaklar o yüzden her anımız berber geçti, ayrı bir günümüz bile yok ailemiz londra da olduğu için bizde aynı evde kalıyoruz.
Alparslan :hm anladım.

Özlem ve alparslan hem yemek yapıp hemde sohbet ediyorlardır. Bu sürede didem h. Aliyle bahceye çıkmış onu soru yağmuruna tutmuştur. H. Ali ise bu sorulara mahkum kalmıştır.

Didem: ee h. Ali anlatsana ne işle uğraşıyorsun.
Ali : şey biz büyük işler yapıyoruz sana anlatamıcam türden.
Didem : nasıl yani katilmisiniz.
Ali: evet bir katiliz hatta sizi öldüreceğiz. Shshsjs
Didem: ne katilmi imdaatttt.
Ali: kızım saçmalama dur ne bağırıyorsun şaka yaptım.
Didem :ya böyle şakamı olur yüreğime indirecektin.
Ali : napıyım ama çok tatlı korkuyordun.
Didem: anlamadım.
Ali: pardon yanlışlıkla şey ettim.
Didem :önemli değil. Eee annen baban ne iş yapıyor ailen kalabalıkmı, kardeşin falan varmı.
Ali : didem dur bi sakin ol bu ne nefes al bi tek tek sorarsın.
Didem :özür dilerim ben kendimi kaptırdım bi an.
Ali: sorun değil annem babam var babam büyük bir işin büyük patronu annemde şey ev hanımı bir tane kız kardeşim var Zeynep 1 hafta sonra dönecek okul için londra da kendisi.
Didem : yaa ne güzel ne okuyor.
Ali: avukat.
Didem : ciddenmi ömür ve özlemde avukat.
Ali : yaa peki sen.
Didem : bahar ve ben doktoruz son senemiz.
Ali :vay be vurulursak bize bakacak birileri var yani.
Didem : anlamdım ne vurulması.
Ali :şaka şaka tepkini merak ettim sadece.

H. Ali ve didem konuşmaya devam ederler bu sürede ömür ve ilyas içerde sessizce oturuyordur ne ilyasın ağzından bir kelime çıkıyordu nede ilyasın sonunda bu sessizliği bozan ilyas oldu.

İlyas: gerçektende öküz yada odunmuyum ben.
Ömür: yok artık onca olayın içinde bunamı takıldın.
İlyas : belkide esra beni bu yüzden terketti.
Ömür : anlamadım kim seni neden terk etti.
İlyas : boşver önemli değil.
Ömür ilyasın üzüldüğünü anlamıştır hemen onun moralini düzeltecek bişeyler demek istemiştir.

Ömür :üzülme be kardeşim benim durumumda olsan napacaktın.
İlyas : kardeşim derken, hem senin durumun neymiş.
Ömür : aldatıldım be knk ben ya ben ben aldatılacak insanmıyım.
İlyas : şimdikte kanka olduk ya. Eee niye aldatıldın.
Ömür: şerefsiz beni sevmiyormuş kandırmış. Sence ben sevilmiyecek kızmıyım.
İlyas : şey aslında.... Tamda sevilecek kızsında.
Tam o sırada ömür uykuya dalmıştır ilyasın dediklerini duymamıştır.
İlyas : pişt gıcık kalksana uyumak yasak sana.
Ömür : dur be kara gözlü çoçuk az daha uyuyum.
Ömürün bu dediği ilyasın hoşuna gitmiştir ama ömürü uyandırması lazımdır hemen masanın üzerindeki su bardağını alıp ömürün suratına döker.
Ömür : noluyor yaaa bu ne sırıl sıklam oldum senin yüzünden.
İlyas : uyuyordun sana uyan dedim uyanmadın bende su döktüm.
Ömür :Allah kahretsin üzerim ıslandı ya ben üzerimi değiştirmeye gidiyorum.

Ömür ayağa kalkmaya çalışır ama başı döner geri oturur ilyas ömüre yardım etmek için kolunun altına girer ve ömürü odasına çıkarır ömür kıyafetini çıkarırken çarpmadan dolayı kolları acır.

İlyas :eğer senin için sorun olmazsa sana yardım edebilirm çıkartmana.
Ömür: olmaz. Aaa kolum.
İlyas : zorlama istersen yardım sadece .
Ömür : peki ama gözlerin kapali edeceksin.
İlyas: peki tamam.
İlyas gözlerini kapatır ömürün arkasına geçer tşörtünü yukarı kaldırır ama o sırada gözünü açar ve ömür ve birtane erkeğin resmi omzunda dövmedir, ilyas dövmeyi görünce biraz üzülür ama neden üzüldüğünü bir türlü anlayamaz. Hemen çıkarır diyer tşörtü giydirir ve ömürü tekrar aşşağıya indirir hiçbir kelime etmeden.
Kol kola aşşağı inerler tam o sırada kapı çalar alparslan kapıyı açar.

Alparslan : buyurun kime bakmıştınız.
X: şey biz...........

İyi okumalarrrrr yorum ve yıldızları bekliyorum 🧚🏻‍♀️❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 07, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÖMÜR❤️İLYASHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin