4. غش کردن جلوی دوست پسرم

2.4K 406 110
                                    

Bts vkook more
(Glass_Soul)اسم چنل

هی بیبیزز!!
ویدیو بالا که اسمشو نوشتم اینترو چنل تی جی فمیلیه!
میتونین تو یوتیوب سرچ کنین فک میکنم اولین ویدیو براتون بیاد بالا...خیلی قشنگه!
سعی کردم بزارمش اون بالا ولی کلا هرچی سرچ میکردم هیچ ویدیویی نمیومد بالا...اگه کسی میدونه بیاد بهم بگه مشکل کجاست!

ممکنه چیز مشترک نداشته باشه یا خیلی بهش نیاد اما بهترین چیزی بود که یوتیوب پیدا کردم...
و از اونجایی که در زمینه ساخت تیزر و ادیت و اینجور حرفا هیچ هنری ندارم...😂
باید به همین بسنده کنیم...!

^^^^^

-ههییی تی جی فمیلی چطورین؟...امیدوارم روز خوبی داشته باشین
تهبونگ با لبخند گفت.

-اول از همه خیلی ممنون از تمام کسایی که به جمع ما اضافه شدن...به خانواده خوش اومدین گایز!!....قبل از هرچیزی اینترو* جدید رو دیدین؟!
(*اینترو: همون ویدیو کوتاه که اول پخش میشه شبیه تیتراژ آغازین)
با ذوق گفت.

-خدایااااا خیلی دوسش دارم خودم حتما نظرتونو راجبش تو کامنتا بگین...خب حالا میریم سراغ ویدیو امروز، کوک الان باشگاست...طبق معمول.
همونطور که چشماشو میچرخوند گفت.

-به هر حال این به منی که تو خونه تنها میشم چه فرصتی میده؟....افرین آماده شدن برای یه پرنک عالی تیم تههههه!!
همونطور که مشتشو تو هوا تکون داد گفت.

-یکی از شماها تو کامنتا یه پرنک پیشنهاد داده بود و منم بعد از فک کردن بهش گفتم خب چرا که نه باید باحال بشه!
پس خیلی ممنون از @taejeonvkook برای پیشنهاد دادن پرنک "غش کردن جلوی دوست پسرم"
با چشمک گفت.

-خب حالا برنامه اینه...اول دوربینو یه جای خوب میزارم که پله ها دید داشته باشه...اگه توجه کرده باشین از در خونه که وارد میشین راه پله ها هنوز معلوم نیست...و اینجا میشه صحنه انجام پرنک
با نیشخند گفت و ابروهاشو انداخت بالا.

بعد از تموم کردن حرفش دوربینو مخفی کرد و چک کرد که جاش خوب باشه.
-خب اینم از این.
وقتی رفت عقب تر و از خوب بودن تصویر مطمئن شد گفت.

-خب حالا من یکم صبر میکنم تا موقعی که میدونم کوک کارش تموم شده و داره برمیگرده، بهش زنگ میزنم که حالم بده و سرم گیج میره و مستقیم بیاد خونه و از این حرفا...
با خنده گفت.

-و وقتی اومد خونه منم وانمود میکنم که غش کردم و از پله افتادم.
-و بعدشم که با هم میبینیم چی میشه.
با لبخند شونه هاشو انداخت بالا.

به گوشیش نگاه کرد و دید که دیگه کم کم وقتشه به جونگکوک زنگ بزنه.
-خب گایز من الان بهش زنگ میزنم و گوشی رو میزارم روی بلند گو تا شما هم بتونین بشنوین....
بعد از لمس کردن شماره مورد نظرش تماسو روی بلندگو گذاشت.

~TJ family~ (kookv)जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें