(𝖡𝗂𝗅𝗅𝗂𝖾 𝗑 𝖸/𝗇)
𝖡𝖺𝗌𝖾𝖽 𝗈𝗇: 𝟤𝟢𝟤𝟣 𝖡𝗂𝗅𝗅𝗂𝖾.
𝖡𝗂𝗅𝗅𝗂𝖾'𝗌 𝖯𝗈𝗏:
𝖬𝗒 𝖺𝗅𝖻𝗎𝗆 𝖼𝗈𝗆𝖾𝗌 𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗈𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍. 𝖨 𝖼𝖺𝗇'𝗍 𝖻𝖾𝗅𝗂𝖾𝗏𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗂𝗍'𝗌 𝖺𝖼𝗍𝗎𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗁𝖺𝗉𝗉𝖾𝗇𝗂𝗇𝗀. 𝖥𝗂𝗇𝗇𝖾𝖺𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖨 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗐𝗈𝗋𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗈 𝗁𝖺𝗋𝖽 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖺𝗅𝖻𝗎𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗍'𝗌 𝖿𝗂𝗇𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗉𝗎𝗍 𝗈𝗎𝗍. 𝖸/𝗇 𝗁𝖺𝗌 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗇𝗈𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖻𝗎𝗍 𝗌𝗎𝗉𝗉𝗈𝗋𝗍𝗂𝗏𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝗆𝖾 𝖺𝗆𝖽 𝖥𝗂𝗇𝗇𝖾𝖺𝗌.
"𝖡𝖠𝖡𝖸!" 𝖸/𝗇 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗍𝗌 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗈𝗎𝗋 𝗋𝗈𝗈𝗆.
"𝗒𝖾𝗌 𝗆𝗒 𝗅𝗈𝗏𝖾?" 𝖨 𝗊𝗎𝖾𝗌𝗍𝗂𝗈𝗇 𝖺𝗌 𝖨 𝗋𝗎𝗇 𝗎𝗉𝗌𝗍𝖺𝗂𝗋𝗌. 𝖲𝗁𝖾'𝗌 𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝖻𝗎𝗇𝖼𝗁 𝗈𝖿 𝖼𝖺𝗋𝖽𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝗂𝖿𝗍𝗌.
"𝗁𝗈𝗇𝖾𝗒, 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗍𝗈 𝖽𝗈 𝗍𝗁𝗂𝗌. 𝖶𝖾'𝗋𝖾 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖺 𝗉𝖺𝗋𝗍𝗒 𝗂𝗇 𝟤 𝗁𝗈𝗎𝗋𝗌." 𝖨 𝗌𝖺𝗒 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝗉𝗈𝗎𝗍 𝖺𝗌 𝖨 𝗀𝗂𝗏𝖾 𝗁𝖾𝗋 𝖺 𝗄𝗂𝗌𝗌.
"𝖮𝖿 𝖼𝗈𝗎𝗋𝗌𝖾 𝖨 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗍𝗈 𝖽𝗈 𝗍𝗁𝗂𝗌. 𝖸𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗆𝗒 𝗀𝗂𝗋𝗅𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽 𝗐𝗁𝗈 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝗈𝗎𝗍 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺𝗇 𝖺𝗅𝖻𝗎𝗆 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗂𝗌 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗀𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗋𝗅𝖽." 𝗌𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗒𝗌 𝗀𝗂𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗎𝗍𝖾𝗌𝗍 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾. 𝖨 𝗈𝗉𝖾𝗇 𝗍𝗁 𝗀𝗂𝖿𝗍𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖼𝖺𝗋𝖽𝗌. 𝖨 𝗀𝖾𝗍 𝗍𝗈 𝗈𝗇𝖾 𝗀𝗂𝖿𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝖨 𝗌𝖾𝖾 𝖫𝖵 𝗐𝗋𝗂𝗍𝗍𝖾𝗇 𝖺𝗅𝗅 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗂𝗍.
"𝖸/𝗇. 𝖭𝗈. 𝖸𝗈𝗎 𝖽𝗂𝖽 𝗇𝗈𝗍 𝗀𝖾𝗍 𝗆𝖾 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝖫𝗈𝗎𝗂𝗌 𝖵𝗂𝗍𝗍𝗈𝗇." 𝖨 𝗌𝖺𝗒. 𝖲𝗁𝖾 𝖻𝗅𝗎𝗌𝗁𝖾𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝗂𝗏𝖾𝗌 𝗆𝖾 𝗒𝖾𝗍 𝖺𝗇𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗄𝗂𝗌𝗌. 𝖨 𝗈𝗉𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗈𝗑 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾 𝖺 𝖻𝖾𝖺𝗎𝗍𝗂𝖿𝗎𝗅 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝖻𝖺𝗀. 𝖨 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗇𝗄 𝗁𝖾𝗋.
"𝗈𝗄, 𝗇𝗈𝗐 𝗐𝖾 𝗇𝖾𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗀𝖾𝗍 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒 𝗆𝗒 𝗅𝗈𝗏𝖾." 𝖨 𝗌𝖺𝗒 𝖺𝗌 𝖨 𝗅𝖾𝖺𝗏𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗈𝗈𝗆. 𝖨 𝗉𝗂𝖼𝗄 𝗈𝗎𝗍 𝖺𝗇 𝗈𝗎𝗍𝖿𝗂𝗍. 𝖨 𝖾𝗇𝖽 𝗎𝗉 𝗐𝖾𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗋𝖾𝖽 𝖼𝗈𝗋𝗌𝖾𝗍 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝖻𝗅𝖺𝖼𝗄 𝗅𝖺𝖼𝖾 𝖻𝗋𝖺 𝗎𝗇𝖽𝖾𝗋 𝗂𝗍, 𝗌𝗁𝗈𝗐𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗋𝖺 𝖺 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾 𝖻𝗂𝗍. 𝖨 𝗉𝖺𝗂𝗋 𝗂𝗍 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝖻𝗅𝖺𝖼𝗄 𝗅𝖺𝗍𝖾𝗑 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗉𝖺𝗇𝗍𝗌. 𝖨 𝖺𝖽𝖽 𝖺 𝖻𝗅𝖺𝖼𝗄 𝗌𝖾𝖾-𝗍𝗁𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗃𝖺𝖼𝗄𝖾𝗍 𝖺𝗇𝖽 black heels. 𝖨 𝖺𝖽𝖽𝖾𝖽 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝖽𝗂𝖿𝖿𝖾𝗋𝖾𝗇𝗍 𝖼𝗈𝗅𝗈𝗋𝖾𝖽 𝗉𝖾𝖺𝗋𝗅 𝗇𝖾𝖼𝗄𝗅𝖺𝖼𝖾𝗌. 𝖨 𝖺𝗅𝗌𝗈 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝗌𝗎𝗋𝖾 𝗍𝗈 𝖺𝖽𝖽 𝖾𝖺𝗋𝗋𝗂𝗇𝗀𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖻𝗅𝖺𝖼𝗄 𝗌𝗎𝗇𝗀𝗅𝖺𝗌𝗌𝖾𝗌. 𝖨 𝖽𝗈 𝗆𝗒 𝗆𝖺𝗄𝖾𝗎𝗉, 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖼𝗁𝖾𝖼𝗄 𝗈𝗇 𝖸/𝗇.