~2~

18 2 0
                                    

Pohled Emily

Ty vole už zas do školy ještě že je pátek a bude víkend. Reálně jediný proč mám alespoň nějakou motivaci do tý školy jít je ta nová holka. Je hrozně hot taková hubeňoučká
O můj bože a ta prdel ahh... Navíc jak se mě v tedy zastala a zařvala na Chrise a Dana musí mít teda odvahu takový tupci.

Chtějí se se mnou vyspat že prý jsme se vsadily že neskočí do bazénu v oblečení. Upřímně vůbec nic si z tý noci nepamatuju vím jenom že jsem se vzbudila u Chrise v posteli a že jsem dost zničená pospíchala do školy.

Pohled Terky

Už zase matika nesnáším matiku vůbec mi nejde, nešla a asi nikdy ani nepůjde. Přišla jsem do třídy a sedla si vedle Emily.

Proč je tak cute...ahh nemůžu k ní přeci nic cítit skoro se neznáme chtěla bych jí někam pozvat ale bojím se že by odmítla navíc vypadá to že je na kluky a o mě by nejevila sebemenší zájem.

Začala hodina a já vůbec nebyla schopná vnímat výklad. Myslela jsem na to jak bych Emily někam pozvala.
Teď nebo nikdy! Řekla jsem si a utrhla jsem že sešitu malý kousek papírku a psala "nechtěla bys někam zajít" podala jsem jí ho a doufala v kladnou odpověď přikývla že ano a usmála se na mě. Ach ten její úsměv je tak roztomilá když se usmívá.

Pohled Emily

To snad není ani možný ona mě vážně pozvala ven. Chtěla jsem to udělat jen po tom co mě v pondělí odbyla a odešla jsem myslela že by to odmítla. Jinak co jsem neřekla jsem na holky teda možná z části i na kluky ale nevím nemyslím si že jsem bi...upřímně moje sexuální orientace by se mohla nazývat confused as fuck.

Už jsem něco měla i s klukama ale ani mě to moc nevzrušovalo naopak když jsme s mojí kámoškou se kterou se už nebavím zkoušely jaké by to bylo tak to bylo moc příjemné. Přesně věděla kdy a jak co dělat hlavně to jak mě začala dělat jazykem a až potom přešla na prsty přísahám že nic příjemnějšího jsem nezažila jenom po tom co jsem jí to oplatila mi řekla že s klukama se jí to líbilo víc..

Skončila hodina
E:tak v kolik
                         T:můžeš hned po škole?
E:jo to by šlo
                         T:tak jo

EmilyKde žijí příběhy. Začni objevovat