Suasana bingit di dalam kelab malam. Lampu yang berwarna warni. Tempat membina maksiat. Huh.
Pandangan tajam terhala pada orang tua di apit dengan 3 orang gadis. Yuks dah nak mati pun tak reti nak taubat.
"Korang dua tangkap orang tua tu"arah jejaka itu suara kedengaran agak dingin.
Kedua-dua anak buahnya berjalan ke arah orang yang dikehendaki ketua mereka. Pistol yang tersisip di pinggang sebagai bersedian.
Ralit dia bercumbuan bersama pelacur tempahannya sehinggakan tidak sedar bahaya mendatang.
Kedua anak buah lelaki itu mengacukan pistol ke arah pelacur itu. Mereka sedikit gugup dan berjauh dari lelaki tua itu.
Lelaki tua itu mendengus geram kerana aktivitinya di ganggu.
"Hey what are you doing men?"sapa laki tua itu.
"My boss want to meet you now!"kata lelaki itu tegas.
"Who is your boss?"
"Just follow us"
Mereka berjalan hingga kebelakang bangunan. Kawasan di belakang kelab sungguh sunyi tiada siapa disitu melainkan mereka.
"Yow old man"sapa lelaki itu dengan penuh 'sopan'.
"Who are you?"
"You don't know me?huh?"
Kalau pertanyaan dia tanya balik sapa nak jawab mat.
"Nope who are you?"tanya orang tua tu lagi.
"I'm Tuan Zariff Revens"kata Zariff sambil menguak rambut yang terjuntai di dahi ke belakang.
"Wow Mr.Zariff amazing, I can't believe it's you Zarif"ketawa sinis yang di buat oleh orang tua itu kedengaran sungguh mengejek.
"Ya,Of course, I can't believe I'm here to see you"
"So where's my money,give it back or I'll kill you"kata Zariff lagi.
"I don't have your money"jawab laki tua itu. Selamba betul.
"So,say goodbye to the world and say hello to hell"
"Noo!!"
"Bye"dengan senyuman sinisnya dan....
Bang!Bang!
"Uruskan mayat dia,ikut koranglah nak bakar ke ape ke"
So hello you know my name right my readers?? im zariff revens. yeah that's it.
"Zariff cepatlah nak gerak dah ni kau cakap dengan sapa"
"Er tak ada sapa jom"
Zariff berlari ingin menuju ke kereta tiba².
Bush!
Dia berlanggaran dengan seseorang.
"Mat---"belum sempat Zariff menghabiskan percakapanya dipintas oleh gadis itu.
"T-tolong"dan perempuan itu rebah di kakinya.
'haih macam mana pompuan ni ada kat sini'desis hatinya.
Dari jauh dia ternampak sekumpulan lelaki berlari ke arahnya. Tuan Zarif segera menutup muka gadis itu mengunakan jaketnya.
'ishh mana perempuan nih,mampos aku nanti'gumamnya.
Zariff membawa gadis itu ke keretanya.
"Sapa kau bawak tu Zariff"tanya dia
"Tak payah banyak cakap gerak je"kata Zariff dengan perempuan masih dipangkuannya.
------
"Shit! Budak perempuan sorang tu pun korang tak boleh tangkap ke!?"jerkahnya kepada 5 orang suruhanya.
"Bos masa--"
Lelaki itu memandang tajam ke arah lelaki yang ingin menjawab itu.
"Blah!"halaunya.
Dia memandang gambar yang cantik di bingkai elok terletak di atas mejanya.
"Aku rindu kau ara,rindu sangat tapi kenapa kau lari dari aku kenapa?Arghh aku pastikan aku akan dapatkan kau semula" lelaki itu dia sungguh psiko.
Merbahaya. Tiada siapa tahu apa tujuan dia mahukan gadis itu.
Hanya pembaik pulih..
YOU ARE READING
©| Mrs. Zariff Revens
Romance★Mrs.series★ Credits by @ShazaQistyna [BOOK 1 MRS SERIES] |~Zariff×Lara~| Tuan Zariff Revens. Sebut saja nama itu semua orang pasti mengetahui jejaka itu. Seorang usahawan muda yang berjaya. Dengan wajah yang pasti akan menarik minat gadis-gadis...