100+ kullanıcı okuyor ama max. 30 oy geliyor, yapmayın böyle, esirgemeyin o güzel oylarınızı 😅❤️
---
Yaman: Annenleri ara da söyle Seher, evlendiğimizi bilsinler..
Seher: Söyleyeceğim.. Babama üzülüyorum, beni gelinlikle görmek isterdi, ama benim de düğün yapacak keyfim yok..
Yaman: Seninle çok güzel hayallerim vardı Seher, en güzelleri.. Ama olmadı, olmayacak. Özür dilerim..
Seher: Saçmalama Yaman.. Hem bak ben çok mutluyum..
Yaman: Ben de öyleyim.. Bir imkansızı daha gerçek ettim seninle.. Sevdiğim kadınla evliyim..
Seher: Geç biraz dinlen sen. Ben de annemlerle konuşacağım..
Yaman: Yanımda konuş.. Zor bir konuşma olacak, biliyorum. Hem gerekirse ben de konuşurum.
Seher: Annene de haber vermemiz lazım..
Yaman: İstersen ara, ben konuşmayacağım.
Seher: Neden ?
Yaman: Hasta olduğumu söylediğimde yanımda olur sandım. Kaç gündür ne gelen var ne giden.. Annem beni silmiş, evlenmem de umrumda olmayacaktır.
Seher annesini arayıp telefonu hoparlöre aldı ve herkesi yanına çağırmasını istedi..
Selin: Seher, ne oluyor kızım ?
Seher: Anne, davet ettiğin herkese haber ver, düğün olmayacak..
Yusuf: Olmayacak mı ? Ne oldu ? Neden evlenmekten vazgeçtin ?
Seher: Evlenmekten vazgeçmedim, düğün yapmayacağız hepsi bu. Ayrıca söylemek istediğim bir şey daha var..
Fırat: Neler oluyor Seher ?
Seher: Biz dün Yaman ile evlendik. Yani nikah kıydık. Bu yüzden düğün falan da yapılmayacak. Gerekli olmadığına karar verdim..
Selin: Ne ?!
Fırat: Bu ne şimdi ? Şaka falan mı ? Neden böyle yangından mal kaçırır gibi evlendiniz ?
Yaman: Fırat.. Sandığınız gibi değil, durum çok farklı. Aslında her şey yolundaydı, ama özetlemek gerekirse ben hastayım, birkaç aya öleceğim ve Seher bana acıdığı için beni son günlerimde mutlu etmek adına benimle hemen evlenmek istedi..
Seher: Acımak değil ! Şunu söyleyip durma !
Selin: Yaman ne demek oluyor bunlar oğlum ?
Yaman: Beynimde tümör var. Seher'e gidebileceğini söyledim ama kabul etmedi. Acıyor tabi, şimdi acımıyorum dese de ben öyle olmadığını biliyorum. Seher düğüne kadar beklemek istemedi, belki o zamana kadar ölürüm falan..
Seher: Kes şunu !
Yaman: Gerçek bu, ben her şeyin farkındayım. Size de haber vermediğimiz ve böyle aceleye getirdiğimiz için özür dilerim. Ama sebebi sadece bu..
Fırat: Hemen kabullendin mi yani ?
Yaman: Tedavisi yok Fırat.. Olsa yapmaz mıydım ? Yaşamak için bu kadar sebebim varken yapmaz mıydım ?
Fırat: Eminim ki bir yolu vardır, tıp bu kadar gelişmişken sana bir ömür biçilmesinin imkanı var mı ?
Yusuf: Tamam oğlum, yapma. Üzülmesinler. Kapatalım hadi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Gölgesi | SehYam
FanficYaman: Gittiğin yerde kendine dikkat et ve bana bol bol yaz olur mu ? Seher: Yazacağım... Ama Seher bu on yılda bir kez olsun yazmadı..