Chuuya koşmaktan yorulmuştu artık ve geldiği yere baktığı zaman yuanın getirdiği yere gelmişti o uçuruma neden buraya gelmişti ki mezar taşının önüne oturdu .
Ben gerçekten sen miyim yani bu çok mantıksız gerçi olmayan sesler duymam mantıklı sanki
Chuuya mezar taşı ile konuşurken arkasındaki her şeyi hatırlayan dazai den habersizdi duygularını hatırlayan ve yere çöküp dolan gözleri ile bakan dazai ise sevgilisinin öldüğü günü yine yaşıyordu ağır geliyordu ona bunlar
Dazai; evet o sensin sende o
Chuuya ; ne
Chuuya arkasına baktığı zaman oldukça yakışıklı kabarık kahve rengi saçları olan onunla uyumlu olan kahverengi gözleri olan genç bir adam görmeyi o uzun zamandır duyduğu sesin sahibi tamam chuuya nin itiraf etmesi gerekirse bu çocuk çok yakışıklıydı dazainin dolan gözlerinden yaşlar akıyordu sevdiği karşısındaydi ama onu sevmiyordu unutmuştu onu tanrıyla olan anlaşmalarında tanrı chuuya ile kavuşacakları zaman dazai nin chuuya nin kalbini geri kazanması için geri insan olup bir hayatı olacağı vardı pekala bu hayat başlamıştı ama dazai için hala herşey aynıydı dazai yerden kalkıp chuuya nin yanına ilerledi chuuya biraz geriye gitti ama dazai ona sıkıca sarılınca ne yapacağını şaşırıp o da dazai ye sarıldı .
Dazai; beni hatırlamıyorsun değil mi minik kızılım hislerini hatırlamıyorsun değil mi bana olan aşkını yaşadıklarımızı şu an yaptıklarım bile senin için bir yabancının sarılışı ama biz yüz yıllar önce bir birimize çok asiktik ben hala sana aşığım ama sen bana değilsin ...
Chuuya ne diyeceğini ne yapacağını bilmiyordu bu çocuk ona yani eski ona gerçekten aşık olmalıydı sesin sahibi hayatında gördüğü en yakışıklı çocuktu ve itiraf etmesi gerekirse çocuğun ona sarılması kalbinin hızlanmasına neden olmustu .
Peki eski iki aşık yine iki aşık olabilecek miydi ...
Selam geri geldim
Nasılsınız umarım iyisinizdir
Bölüm hakkında ve gidişat hakkındaki düşünceleriniz neler .
Söyle olsa daha iyi olur dediğiniz bir şey varsa lütfen söyleyin
Hepinizi çok seviyorum sevgili okurlarım görüşürüzzz ❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unutulan hisler
Short StoryDazai ve chuuya bir birlerine deli gibi aşık iki kişiydi ama bir gün bir kazada chuuya öldü ve dazai tanrıya yalvarmaya başladı tanrının kızıl çocuğu hayata geri döndürmek için tek şartı vardı ...