Gözlerimi açtığımda o hiç sevmediğim hastane kokusu burnuma geldi off... baş ucumda annem uyuya kalmıştı. Onun yanında da carissa ve jason ayakta dikiliyorlardı sol tarafımda ise alex ve victoria vardı ( benim bilgisayar dahisi arkadaşım ve sevgilisi ) carissa gözlerimi actığımi görünce heyecanla yanıma koştu.
- hey jessi sen iyi misin bizi korkuttun, kendini nasıl hissediyorsun. Tabiki carissa yanıma gelince annem uyandı ve digerleri de yanıma geldi.
- jessi sen iyi misin dedi alex. Ama bir dakika jason yere bakıyordu ve hiç konusmuyordu onu ilk defa böyle gördüm.
- sakin olun ben iyiyim çocuklar. Annem bana gülümsüyordu
- tatlım ahh bizi korkuttun iyisin ya....
- iyiyim anne merak etme, seyy ne zaman taburcu olurum. Kapida dikilen hemsireye sordum.
- bugün istediğinizde taburcu olabilirsiniz. Anneme baktım ama o düşünür gibiydi.
- tatlım iyi olduğuna emin misin??
- iyiyim anne... annem diğerlerini odadan cıkardi ve giyinmeme yardim etti. Sonunda çıkıyorduk. Arkadaşlarimin yanina gittim annem de çıkış işlemlerini yaptirmaya.
- carissa ben nasil buraya geldim yani tam olarak ne oldu?? Cevabı biliyordum ama yinede soruyordum işte.
- şeyy sen birden arabanın önüne atladın neyse ki fazla birşey olmadan jason seni itti. Jason şimdi hatırladım yanıma nasıl o kadar hızlı gelebilmişti. Aklımda deli sorular. ?.. jason hala konuşmamıştı.
- jason, yanıma nasıl o kadar hız...
- hazır mısınız çıkabiliriz. Annem tam da soruyu sorduğum zaman gelmişti.
- hazırız bayan carter dedi victoria ve alex aynı anda. Dışarı çıktık ama bunu unutmadim bu soruyu mutlaka jasona sorucaktım mutlaka.....
**************Bugün okulda festival var ve hastaneden çikali 2 gün oldu ama jasonla hiç konuşamadım çünkü benden kaçiyor sanki ne zaman onu görsem yönünü değistiriyoe ve her seferinde de ona yetişemiyorum. Dolabımdan rengarenk çiçeklerle süslenmis elbisemi çıkardım. Heyy biraz neşelen dedim kendi kendime sonra da aşağı indim annem uyanmıstı.
- jessica tatlım uyanmişsin.
- evet anne günaydın . Kahvaltımı yapıp yukarıya çıktım ve çıkardığım elbiseyi giydim. Kapı çalın ca aşağıya indim gelen carissa ve alexti.
- hoşgeldiniz çocuklar içeri girmek ister misiniz diye sordu annem
- teşekkür ederiz bayan carter biz jessi yi alıp çıkacağız.
- geliyoruumm diye seslendim ayakkabılarımı da giyip çıktım. Radyoda demi lavatonun really dont care şarkısı çalıyordu en sevdiğim. Geldiğimizde her şey çok güzel görünüyordu. Jason görünürde yoktu. Bir dakika hayır standların orda bir şeye bakıyordu.
- çocuklar siz eğlenin ben geliyorum dedim ve jasonun yanına gittim. Parlayan bir taşa bakıyordu bir zincire asılıyordu.
- heeyy seni sonunda yakalayabildim dedim.
- jessica.... yüzünde şaşkın bir ifade vardı.
- jason neden benden kaçıyorsun?? O soruyu sonraya saklayabilirdim
- ben senden kaçmıyorum sadece......
- sadece ne ?? Jason ne zaman seni görsem yönünü değiştiriyorsun amacın ne benden neden kaçıyorsun
- dinle kendimi kötü hissedoyorum tamam mı sana olanlar benim yüzümden oldu eğer seni dansa kaldırmasaydım bunların hiçbiri başına gelmeyecekti.
- jason saçmalama bana hiçbirsey olmadı ben seninle kendi irademle dans ettim unuttun mu ?? Ayrıca bence bahane üretiyorsun bunun altında başka bir şey var. ?
- hayır yok.... şeyy sana birşey göstereceğim gözlerini kapatt.
- neler oluyor jason
- birsey olduğu yok hadi gözlerini kapat. Dediğini yaptım ve gözlerimi yumdum. Sonra boynumda bir el hissettim buz gibiydi sanki - 100 derece hiç bu kadar soğuk bir el görmemistim. sonra bir ağırlık boynumdan aşağıya kaydı. Düşündüğüm şey mi yoksa....
- gözlerini açabilirsin. Gözlerimi açtım ve boynumda jasonun stantta baktıgı kolyeyi gördüm... çok romantik
- ben ne diyeceğimi bilmiyorum bu çok güzell...
- şey yani benim gibi karizmatik ve çekici bir adamdan da bu beklenirdi zaten. Ukala ukala sırıttı ve bütün bu ambiyansı mahvetmiş oldu
- jasonnn...off
- ne varr ???
- şu ukala tavırların beni deli ediyor
- bende sana deli oluyorum ufaklık merak etme.. gıcıkk yaa
************- Veeee şimdi sizlere özel bir sürprizimiz var dedi müdür.. ne olabilir ki demiyi getircek halleri yok ya
- jessica carter bizlere bir şarkı söyleyecekti sanırım.. neee herkesten ıslık sesleri gelmeye başladı ne olduğunu anlayamadan kendimi sahnede buldum carissa ve alexe dik dik baktim bunu onların ayarladığına eminim. Pekala şimdi napacağım ben tamam sesim güzel ama herkesin önünde bunu yapabilir miyim bilmiyorum. Herkes bağırış çağırış icinde offf bittim ben. Arkadan şarkının melodisi gelmeye başladı aman tanrım en sevdiğim şarkı really dont care bu... gözlerimi yumdum ve kimse burda değilmiş gibi söylemeye başladımYou Wanna Play, You Wanna Stay, You Wanna Have İt All-Oynamak istiyorsun,kalmak istiyorsun,bunların hepsini istiyorsun.You Started Messing With My Head Until I Hit A Wall-Onu duvara çarpana kadar kafamla uğraşmaya başlamıştın.Maybe I Shoulda Known, Maybe I Shoulda Known-Belki bilmeliydim,belki bilmeliydimThat You Would Walk, You Would Walk Out The Door-Yürüyecektin,kapının dışına doğru yürüyecektin.Hey!Said We Were Done, You Met Someone And Rubbed İt İn My Face-Bizim bittiğimizi ve başka biriyle tanıştığını söyleyip bunu yüzüme vurdun.Cut To The Punch, She Broke Your Heart, And Then She Ran Away-O kız yumruğunu attı,kalbini kırdı ve uzaklaştı.I Guess You Shoulda Known, I Guess You Shoulda Known-Sanırım bilmeliydin,sanırım bilmeliydinThat I Would Talk, I Would Talk-Konuşacaktım,konuşacaktımBut Even İf The Stars And Moon Collide-Ama yıldızlar ve ay çarpışsa bileI Never Want You Back İnto My Life-Seni asla hayatımda geri istemiyorumYou Can Take Your Words And All Your Lies-Bütün sözlerini ve yalanlarını alabilirsin,Oh Oh Oh I Really Don'T Care-Gerçekten umrumda değil!But Even İf The Stars And Moon Collide-Ama yıldızlar ve ay çarpışsa bileI Never Want You Back İnto My Life-Seni hayatımda geri istemiyorumYou Can Take Your Words And All Your Lies-Bütün sözlerini ve yalanlarını alabilirsinOh Oh Oh I Really Don'T Care-Gerçekten umrumda değil! Oh Oh Oh I Really Don'T Care-Gerçekten umrumda değil!
Gerçekten yapmıştım başarmıstım vay canına hereks ıslık çalıp alkışlıyordu. Gözlerim arkadaşlarıma takıldı çok mutlulardı onlara hem kızgındım hem de minnettar...
Sahnenin basamaklarından aşağıya indim ve jasona sarıldım evett.... ben bile kendime inanamıyorum
- heyy sakin ol ufaklık beni boğuyordun sende de ne ses varmış be yıktın ortalığı
- aynen ya süperdin kızım boş boşuna ayarlamadık sonuçta... alex ukala ukala sırıttı. Şimdi boğucam sizi
- benim sizi öldürmem lazım ya rezil olsaydım neden bana sormadan böyle birşey yaptıniz inanamiyorum.
- özür dilerizz dedi ikisi de birden ama sonuçta herkes senin efsane sesinindinlemis oldu dedi abarta abarta. Güldüm onları çok seviyorum....
********Jason arabasıyla beni eve götürmeyi teklif etti bende kabul ettim. Anneme gidince anlatacaklarım vardı. Eve geldiğimizde sevinçten havalara uçuyordum ve düsüyordum neyseki demirlere çarpmaktan son anda kurtuldum jason beni tuttu ama elini kestirdi.
- dur bir bakıyım çok mu derin. Ellerini sımsıkı kapadı ve bana göstermekte diretti ama zorla ellerini açtırdığımda şok oldum hiç bir şey yoktu ne yara ne çizik
- dur bir dakika elinin kesildiğine yemin edebilirim. Ama bu nasıl olur?? Şimdi tüm parçalar oturmaya başladı jasonun insanlarda olamayacak kadar hızlı ve güçlü olması soğuk elleri ve bu olay.... korkmaya başlamıştım...ya o... olamaz
- jason nesin sen... bu sözcükler ağzımdan öyle çıkıvermişti neden bende bilmiyorumm..... ama bu sorunun cevabı beni çok korkutuyor......
- jessica ben.... ben bir vampirim......Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum. :) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEÇİM
Teen FictionArkadaşlar Hikayeyi yeni yazdım umarım beğenirsiniz bu benim ilk hikayem :)