Carissaya bu hareketinden dolayı kızmıştım. Daha bana söylemediği partiye jason'u davet ediyordu. Jason yanımızdan ayrıldıktan sonra biraz rahatladım ama carissaya hala kızgındım
"Carissa!! Neden bõyle birşey yaptın?"
"Aaaa.... ne var canım yani jasonu çağırdıysam hem ben zaten seni de davet edicektim tam o sırada jason geldi"
"Bende yedim canım, neyse partiye bi gelicem ağzı açık kalcak onun görür o gününü"
"Aynen hadi aslanım benim" anlaşılan carissa beni gaza getirmeye çalışıyordu.Biz böyle konuşurken birden zil çaldı ve derste ne giyeceğimi düşünmeye başlamıştım bile
*****************
Eve geldiğimde annem evde yoktu . (Büyük ihtimalle foodlande gitmiştir , orada çalışıyor.) Hemen yukarı çıktım derste aklımdan oluşturduğum kombini giymeyi düşünüyordum. Dolabıma baktım hemen göze çarpan mor elbisemi aldım altına düz siyah bir ayakkabı giydim. Yüzüme de aşırı olmayan bir makyaj yaptım. İşte şimdi hazırdım.
Merdivenlerden aşağıya indim ve aklıma birden annemden izin almadığım geldi. Hemen annemi aradım içimden izin versin diye dua ediyordum.
En sevimli halimi takındım "alo anneciğim şeyy...."
"Ne oldu jessica bir şey mi isteyeceksin?"
"Aslında evet bizim okuldan bir arkadaşın evinde parti varmış beni de carissa davet etti gidebilir miyim lütfenn...?"
"Tamam ama çok geç kalma"
"Saol anne sen annelerin bir tanesisin"
*******************
Paritinin yapıldığı evin kapısından içeri girdim. Gözlerim carissayı arıyordu. Taylor ve jeremy'nin yanındaydı
"Carissa"
"Heyy çok güzel olmuşsun"
"Sende öyle "dedim. Sonra birden omzuma dokunan bir elle irkildim.
"Bak sen bizim ufaklığa bakıyorum da şimdi pek de ufak gõzükmüyorsun" duyduğum sesin jasona ait olduğunu anlamıştım beni süzüyordu.
"Bak sen bizim öküz partiye de gelirmiş partiye insan dışındaki varlıkları aldıklarını bilmiyordum"jason biraz somurttu ama sonra yüzüne yine o ukala gülüşünü takındı.
"Sen de küçük bir şeytan olduğuna göre..... ne kadar uyumlu bir çift olduk böyle"
"Ha ha ha aklından bile geçirme canım" Jason gülümsemeye devam ederken aklımdan acaba ona ne tür işkence yapsam diye düşünüyordum. Beni sinir etmekte üstüne yoktu. Gıcık....... Birden partide slow bir şarkı çalmaya başladı. Jason hınzır hınzır güldü.
"Benimle dans eder misin küçük şeytan ? "
"O küçük şeytanı çıkartırsak belki olabilir." Jason bana çıkarttım gitti dercesine bakıyordu eli havadaydı.
"Peki ama umarım düzgün dans ediyorsundur çünkü ben çok iyi dans ederim"
"Kendini bana bırak yeter." Kendinden çok emin konuşuyordu. "Hadi bakalım görücez" elimi uzattığım anda beni kendine çekti aramızda pek bir mesafe kalmamıştı dudakları yanağıma deyiyordu nefesini yanağımda hissettim sanki yanıyordum kalbim yerinden çıkacak gibi oldu. Acaba o da benim gibi hissediyor muydu? Müzik durduğunda biz hala dans ediyorduk müziğin bittiğini anladığımızda hemen aramıza mesafe koyduk. Herkes bize bakıyordu yanaklarım kızardı domates gibi olmuştum. Koşar adımlarla pariden çıkıyordum arkamdan gelen seslere aldırış etmedim." Jessica bekle, durr !!" Yola çıktığımda bana gelen arabayı farketmedim bile. Arkamdan birisi koşuyordu sanki artık bir şey duyamaz olduğumda hareket etmiyordum. Arkama doğru kuvvet uyguladı sanki birisi yere kapaklandım jason üstüme atlamıştı. Onun sayesinde kurtulmuştum ama buraya bu kadar hızlı gelmesi imkansızdı ben tüm bunlara cevap ararken kendimi bıraktım ve olduğum yere yığıldım, gözlerim kapanıyordu......
Arkadaşlar yorumlarınızı beliyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEÇİM
Ficțiune adolescențiArkadaşlar Hikayeyi yeni yazdım umarım beğenirsiniz bu benim ilk hikayem :)