Multimedya:Derya-Semanur Sezen
Sonunda yola çıkabilmişlerdi.Murat ve Derya biletlerinde yazılı olan 32-33 numaralı koltuklarda;Rıfat ve Asım Beyler ise bir ön koltuklarında oturuyorlardı.Yiyecek bir şeyler getirmiş olan muavin ''Siz kardeş misiniz?'' diye sordu merakına yenik düşerek.''Hayır,çocukluk arkadaşım.'' dedi Murat,Derya sadece çayını içmekle meşgulken.
Rıfat Bey ''Şu bizim Derya 'nın okul işini beraber halletmeye gidelim kardeşim.'' ''Tabi ki de beraber gideceğiz.'' diye gülümseyerek karşılık verir Asım Bey.
Derya her zamanki sakarlığını göstererek çayı üzerine dökmüştü.Murat peçete çıkartıp ona yardım etmeye çalışırken,Asım Bey arkasını dönüp ''İşte Muğla 'ya geldik çocuklar .'' der ve derin bir 'Oh' çeker.
Yolculuk kazasız belasız atlatılmıştır.Herkes birer bavul yüklenir ve şehir merkezine giden servislere binerler.
İner inmez Murat bir markete girer ve babasının ilaçlarını daha kolay yutması için su alır.
Akrabalarının kağıda yazmış olduğu adresi yoldan gelen geçene sorarak bulurlar.Bu iş tam dört saatlerini almıştır.Eve gelirler.''Üç oda bir salon. Bence bu ev bize yeter kardeşim.Allah razı olsun şu bizim amca oğlundan.''der Rıfat Bey Asım Bey'e.
Derya kendisi için seçmiş olduğu odanın kapısına posterleri yapıştırmaya başlamıştır bile.Üçü de Derya 'nın bu hareketine kahkahalarla güler.Solondaki küçük divanlara kendisini atan Rıfat ve Asım Bey Derya'dan yiyecek bir şeyler hazırlamasını rica ederler.
Derya koşarak mutfağa gider ve buzdolabının ağzına kadar dolu olduğunu görünce sevinir.
Akşam yemeğinden sonra herkes bir köşeye çekilir ve yarını düşünmeye başlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEİS
Mystery / ThrillerFarklı dünyalar,farklı şehirler,aynı duygular... Anneleri ölmüş iki çocukluk arkadaşının babalarıyla birlikte başka şehre taşınmasıyla başlayan olaylar... ©Tüm hakları saklıdır.