4.BÖLÜM

25 0 0
                                    

Irfan Doğan,bir yandan gazetesini okurken,diğer yandan kahvesini yudumlayıp,kahvaltı yapıyordu.Merdivenlerden bir ses geldi."Günaydın babacığım!" "Günaydın Tuana." "Kahvaltı her zaman ki gibi şahane görünüyor.Nerede benim yeşil zeytinim?Baba şuradaki zeytinleri uzatır mısın?" "Akşam yemeğini başbaşa yiyelim mi güzel kızım?Baba-kız?" "Olur,tabi,peki özel bir sebebi var mı bunun?" "Annen arkadaşlarıyla buluşuyormuş.
Annen gezer de biz gezemez miyiz yani?" dedi Irfan Bey kızına göz kırpıp,gülümseyerek."Ahaha haklısın babacığım."** Okulun ilk günüydü ve Derya'nın heyecanı gözlerinden okunuyordu.Kahvaltıda Rıfat ve Asım Bey'in düşünceli halleri dikkat çekiyordu.Kimseden çıt çıkmıyordu."Biz çıkıyoruz Rıfat,Derya iyi dersler kızım." "Sağol Asım amca size de iyi işler." Murat çoktan ceketini giyip kapının önüne çıkmıştı,babasını bekliyordu.Şantiyeye geldiklerinde inşaat için uygun olan kıyafetleri giydiler.Murat çalışkan bir çocuktu.Söylenen her işi çok çabuk hallediyordu,ama şantiyedeki birçok kişiye göre onun yeri burası değil,okuldu."Neden okula gitmiyor?" diye düşünüyorlardı.Bu sorunun cevabını alabilmek için Asım Bey ile biraz daha samimi olmaları gerekiyordu.** Derya sınıfa geldiğinde kimsecikler yoktu.En arka sıraya oturdu.Içeri siyah dümdüz uzun saçlı,yeşil gözlü,güzel bir kızla uzun boylu,kumral bir çocuk geldi."Sınıf öğretmeni kimdir sence Tuana?" "Tabi ki de ingilizcecidir.Sen şu telefonu bıraksana artık elinden Görkem." "Iyi tamam koydum cebime."Görkemle Derya göz göze geldi,sonrasında da Tuana."Selam,yenisin sanırım." "Evet,Yalova'dan." "Aramıza hoşgeldin.Ben Görkem,bu da Tuana." Tuana elini uzattı."Memnun oldum." " Bende." Derya şimdilik sınıftakileri tanımaya çalışmakla meşgul olacaktı.Dış görünüşlerinden anlamlar çıkarmaya çalışıyordu."Ooo kimler gelmiş,Asu canım nasıl özlemişim." "Bende Tuana." "Eee bana selam yok mu?" "Sana da selam Görkem." Asu kızıl,kıvırcık saçlarıyla dikkat çekiyordu.Ders zili çalmıştı.** Kayra arabasına yeni aldığı süsü aynasına takmış,okula gidiyordu.Sınıfa girdi." Hocam?" " Gel Kayra,evet tanışma faslı da bittiğine göre ,napsak derse mi geçsek?" " Hocam,yok artık.Bence Derya biraz daha anlatsın hocam.Yalova'yı falan." "Derya?" "Tamam,anlatıyım."** Irfan Bey şantiyedeydi.Malzemelerin sayımını kontrole gelmişti."Irfan Bey malzemeler tam." "Tamam sen işine bak artık." Dosyaları tek tek incelemekle meşgulken,telefonu çaldı."Irfan para hazır mı?" "Hazır,peki ya malzemeler?" " Yolda biliyorsun yurt dışından izinsiz malzeme getirmek kolay değil." "Tamam,uzatma."** Okul bitmişti.Şoför Tuana'yı şantiyeye babasının yanına getirmişti.Tuana şantiyede babasını arıyordu.Uzaktan bir ses geliyordu.Türkü... Tuana severdi türküyü.Sese doğru gitti.Esmer,uzun boylu,yakışıklı biri,türkü söyleyerek kiremit diziyordu.Tuana uzun bir süre Murat'a baktı.Sonra Murat arkasını döndü."Birine mi bakmıştınız?" Tuana kendine geldi."Babamı arıyorum,Irfan Doğan." Murat,Tuana'ya doğru geldi."Babanız şu arka taraftaki malzemelerin olduğu yerde." "Peki,ben Tuana." "Bende Murat."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YEİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin