1.Bölüm

5 2 0
                                    

16 nisan;
Bugün cemreyle buluşmuştuk. Cemre 2 yıllık sevgilimdi. Ama artık değil. Bi insan 2 yıllık ilişkisini nasıl bu kadar basit bitirebilirdi bilmiyorum. Oysa ki bugün benim doğum günümdü ben doğum günümü kutlamasını beklerken o onu çok seven insana ayrılık konuşması yapmak için çağırmıştı beni. Gözyaşlarımı tutarak eve doğru gidiyordum sağda bi tekel gördüm ve girdim. Kendime iki bira ve sigara alıp çıktım normalde çok içen bi insan değildim daha doğrusu cemre için bırakmıştım ama artık gerek kalmamıştı.

Anneme elimdekileri göstermeden odama geçtim gerçi görse bile bişey demezdi. O da içiyordu ve bi adam yüzündendi o da aşk acısı çekiyordu benim babam olan o orospu adam gidip başka kadınlarla yatıp annemi her defasında dövmüştü ama neyse ki bu şehirden gittiği için rahattık..

Akşam annemin uyuduğuna emin olduktan sonra balkona çıkıp biramdan bi yudum aldım tadını özlemiştim bunu anladım. Gözlerim kan çanağı olduktan sonra oturduğum yerden kalkmış odama geçecekken annem karşıma çıktı "Oğlum ne oldu sana böyle" dedi "Yok bisi annem niye kalktın sen" dedim sesim biraz kötü çıkıyordu ve kafamda pek normal değildi bayadır içmemiştim ve bi anda iki bira içersem böyle olurdu tabi "Ege şuraya otur bakiyim" dedi bu sefer onu dinledim ve oturdum annem de gelip yanıma geçti "İçmissin belli ne oldu oğlum anlat" annem cemreyi çok sevmezdi o yüzden anlatmaya karar vermiştim "Ayrıldık anne" dedim ve gözlerimden bi kaç yaş aktı hani derler ya erkek adam ağlamaz yalan eğer seviyorsa ağlar "Ne neden oğlum" "Bilmem anne o istedi galiba hayatında başka biri var" dedim ve emindim de yakında öğrenecektim "Üzülme be oğlum o benim bal gibi oğlumu kaybetmiş kendi ağlasın gel bakım şöyle" dedi ve beni göğsüne yatırdı onun kokusunu içime çekince rahatlamıştım ona bişey olursa sanırım ölürdüm...

🤎

Gece 5 gibi uyumuştum ve öğlen 15:13 gibi kalktım. Annem işe gitmişti sanırım evde yoktu bende artık bi iş bakacaktım sonuçta 19 yaşında olmuştum ve artık çalışmam gerekiyordu. Telefonumu elime alınca bir sürü bildirim olduğunu gördüm ınstagramda genelde popülerdim ve o kadar mesaj vardı ki hiçbirine bakmıyordum tam bakacakken sametten gelen mesaj dikkatimi çekmişti samet en yakın arkadaşımdı bi fotoğraf göndermişti.

(Görüntü yüklenmedi aşklar ama cemre ve sametin çok yakın olduğu foto vardi)

(Bunu atmış.)

Nasılız ama?
12:20
                                   Orospumu musun lan     
                                   pic daha dün yenge
                                   diyodun şerefsiz.
                                   15:15

Oğlum ayrıldınız lan ajxjsjajxjz
15:15

   *bu kişiyi engellediniz. Engeli    kaldırmak için dokunun.*

Telefonu yatağa atıp yere çöktüm. Ayıptı lan valla belki de kurtulmuştum kendimi böyle teselli edip kalktım ve duşa girdim.

Biz ankara da oturuyorduk onla kuğulu parkta buluşmuştuk ilk oraya gelmiştim anılarımız geldi aklima hepsi birer birer geçti gözümün önünden orda bulduğum bi yere geçtim ve fotoğraflarımıza baktım daha fazla ağlamak istemiyordum ve bunun içinde bütün fotoğraflarımızı sildim şimdi şimdi sıra anılarımızdaydı....

1 ay sonra
Anılarımızı silmekten bahsetmiştim değil mi size. Evet anılarımızı bu şehirden taşınarak silicektim. Annemi de alıp izmir'e taşınmıştık Ankarayi geride bırakıp burda yeni bir hayata başlıyorduk. Sigaramı alıp balkona çıktım. Evimizi alsancakta deniz manzaralı bir yerde tutmuştuk gayet iyidi. "Ege" diyerek içeriden seslendi annem "Efendim" "Kapıda biri var seni soruyor" sigaramı son kez içime çekip söndürdükten sonra kapıya gittim "Buyrun" dedim "Ege bey bu size" diyerek elinde bi kutu uzattı kurye "Saolun" dedim ve kutuyu alıp annemin yanına gittim. Kutunun kimden geldiğini merak ediyordum kim biliyordu benim adresimi. Üstünde ki küçük nota baktım.

Beni heryerden engellemişsin ancak burdan ulaşabilirdim sana. Çok pişmanım lütfen affet eskisi gibi olalım..
                                           ~Cemre'n 💖

"Bi de utanmadan cemre'n yazmış ya" dedim ve kutuyu açtım bizim fotoğraflarımızla doluydu "He amina koyim sen şimdi bunları yaptın ya ben sana geri dönücem çok beklersin" dedim ve balkona çıkıp çakmağı elime aldım ve bütün fotografları yaktım notu da "Oğlum yakmasaydın" dedi annem arkamdan "Görmek istemiyorum anne" dedim ve kül olmuş bütün şeyleri poşete koyup kenara attım.

1 hafta sonra
Evde durdukça aklıma onla olan anılarımız geliyordu bende dayanamayıp dışarı çıktım izmiri öğrenme vakti gelmişti.

Hem şarkı dinliyor hem de deniz kenarında yürüyordum ki telefonumun çalmasıyla şarkım kesildi "Uf kim arıyor ya" diye söylenerek cebimden telefonu çıkardım bilinmeyen bi numaraydı ısrarla çalıyordu kim olduğunu merak etmiştim.

- Alo buyrun
Diyerek açtım telefonu
- Alo ege benim cemre
- ne istiyorsun cemre
- seni ben çok pişmanım ege
- napim

Dedim ve telefonu kapattım..

Yemeğimi yiyip odama çekilmiştim. Gelen dmleri okuyordum. Hepsi boştu ama sadece biri dikkatimi çekmişti. Yağmur adında bi kız şunu yazmıştı.

- ege biliyorum görmiceksin ama eğer görürsen lütfen yardım et burda kimse beni duymuyor. Üvey babam tarafından tecavüz ediliyorum lütfen lütfen gör. İzmir bornova da oturuyorum adresim burda görürsen lütfen kurtar beni..

Hepsine görüldü atmıştım ama buna dayanamazdım bi kıza böyle bisi yapılmasına dayanamazdım hemen üzerime bisiler alıp kızın attığı adrese gittim.

Yasadıgı yer kulübe gibi bir yerdi ve kapısı da açıktı. Yavaşça içeri girdim odadan sesler geliyordu "Yeter yeter bıktım istemiyorum artık" diye ağlıyordu kız "Kes çeneni" diye kaba sesli bi adam konuştu odayı bulup yavaşça kapısını açtım kız beni görmüştü o gözünde ki mutluluğu görmüştüm kurtulma mutluluğuydu bu adamın beni farketmesiyle bana dönmesi bir olmuştu "Lan sen kimsin" dedi adam "Göstericem şimdi sana" dedim ve adamın gözüne bi yumruk attım ve kızın elinden tutup koştum. "Teşekkür ederim ege" dedi "Eğer mesajina görüldü atsaydım bu gece uyuyamazdım" dedim ve arkadan bi ses geldi "Bekleyin lan sikicem ikinizi de" o adam geliyordu kızın yine elini tutup topuk yaptık.

Kızı bizim eve getirmiştim anneme herşeyi anlattıktan sonra annem kızla ilgilenmeye başlamıştı "Kizim kaç yaşındasın sen" dedi annem "18 teyzecim" dedi kız o kibar ve nazikti ki ayrıca nasıl kıyılırdı ki böyle bi kıza "Annen yok mu evde yağmur" dedim "Var ama annem pek takmıyor ne yaparsa yapsın kafasında" "Aa öyle anne mi olur be" dedi annem "Anne sıkmayalım istersen kızı o benim odamda kalsın ben salonda yatarım" dedim "Ya gerek yok ben şimdi sokakta bi yer bulurum kalıcak sen beni kurtardin ya saol" dedi "Hop nereye seni sokakta bırakcağımızı düşünmüyorsun deme bizden sana zarar gelmez odaya girip kapını kitleyebilirsin bizim için problem değil" dedim "Evet kızım lütfen" dedi annem "Peki ama yarin başka bir yere giderim size rahatsızlık vermek istemem" dedi "Bakarız orasına hadi bakalım geç" dedim üzerinde kot tişört vardı ona olabilecek kıyafetlerimi verdim ve odadan çıktım..

Gece 4 gibi birinin beni dürtmesiyle kalktım bi gözümü açıp kim olduğuna baktım yağmurcu hemen yattığım yerde oturma pozisyonuna geldim "Şey uyandırmak istemezdim seni ama" dedi "Bisi mi oldu" dedim sesim endişeli çıkmıştı "Ben çok korkuyorum bir yerden çıkıp gelirse diye çok korkuyorum" dedi "Sakin korkma ben burdayım gelirse bile bisi yapamaz" "Saol da ben şu koltukta yatsam olur mu?" "Olur tabi ben çarşaf seriyim oraya" dedim ve hemen gidip temiz çarşaf alıp serdim ve o uyuyana kadar basında durdum ne kadar kötü durumdaydı...

Sabah annemle yağmurun konuşma sesine uyanmıştım "Allah muhabbetinizi arttırsın da başımda neden konuştuğunuzu sorabilir miyim?" Dedim "Uyan diye" dedim annem evet başarmıştı çünkü uyanmıştım...

Umarım begenirsiniz.. 💖

Ruhların yorgunluğu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin