Bu seda başımıza bela olmuştu resmen. Instagram hesabımı bulmuş sürekli yazıyordu.
- Naber tatlım?
00.12
Yazarken saatin kaç olduğuna baktın mı? -
00.14
- Bu saatte uyumazsın diye düşünmüştüm 🥺
00.14
Yok uyudum şuan ruhum yazıyor bunları -
00.16
- Bize gelsene bisiler yaparız ev boş
00.17
Şaka yapıyorsun deme? -
00.17
Yio gayet ciddiyimm
00.18
(Görüldü)Telefonumu yatağımın üstüne koyup üzerimi çıkardım ne yapışkan bi kızdı hem dayak yemişti hemde hala yazıyordu değişikti..
- Aa ama bebeğim neden görüldü attın??
09.23
Kızım yapışkan mısın rahat bıraksana -
09.24
- Kırıyorsun ama beni 👉👈
09.24
Toxic bi insan olduğunu biliyorsundur
umarım.. -
09.27
- Değilim.
09.28
(Görüldü)🤎
"Abi kız şaka gibi yapıştı bi de üstüne şey diyo bize gelsene ev boş diyo" "Gıcık demiştim size" dedi aycan "Haklıymışsın koçum" dedim "Ne sandın aslan" dedi seviyordum bu aramızda ki diyalogu..
"Ben bu saatten sonra sizinle gezmiyorum ve sınava hazırlanmaya başlıyorum" dedi serkan "Arkadaş şakacı gününde bugün" dedi kumsal "Kızım ciddiyim diyorum neyini anlamıyorsun" "Serkan 3 seneden beri aynı şeyi söylüyorsun yazık bu garibimde inanicak" dedi aycan eliyle beni göstererek "Hiç birimiz serkanda çalişicak göt olmadığını biliyoruz" dedim "Ayıp ediyosunuz ha görüceksiniz bi üniversiteye yerlesicem" dedi "Tabi tabi" dedi kumsal...
🤎
Eve saat 23.34 gibi gelmiştim annem kapıda durmuş beni bekliyordu "Oğlum nerdesin sen saat kaç oldu" dedi "Anne bizimkilerle oturduk konuştuk biraz" dedim "Ege nerdeyse 20 yaşına gelmişsin hala bir yerde durup çalışmak yerine bütün gün geziyorsun" "Anne bi kaç işe girdim biliyosun olmadı yapamadım" dedim "Deneyeceksen ege denemeden hiç bişey olmaz yarın gidip iş bakıyorsun bitti" dedi ve odasına girdi mecbur bakicaktik iş..
🤎
Bütün gün dolaştıktan sonra bulmuştuk iş. Garsonluk yapıcaktım şuanlık bunla idare edecektik en azından para alicaktim. Daha fazla dolaşmadan eve gittim yine annemden azar işitmek istemiyordum. "Ben geldim anne" diyerek eve girdim "Hoşgeldin" dedi "Buldum iş yarın sabah başlıyorum" dedim "Ne işi buldun" "Garsonluk anne" "İyi" dedi niye soğuk yapıyordu anlamıyordum istediğini yapmıştım iş bulmuştum işte..
Siz
- Gençler ben artık işe başlıyorum sizle pek takilamicamSerkan
- Ne işi lan göt hani girmicektin bi işeSiz
- Annem istedi aga napim girdim mecburKumsal
- Elif teyzeye bak be kral haAycan
- Elif teyze olmasa adam olacağın yokSiz
- Kırılıyorum haKumsal
- Yakında evlendirmesin seni lan wkfkgksjwjdSiz
- Yok be o olmaz işteKumsal
- Yalnız fena gülerim SKCKSJWJDJFSiz
- Ben annemden sana koca bulmasını soylicem bari seni evlendirelim koçumKumsal
- Yaparsan sıçtım ağzına haberin olsunSiz
- Hehe🤎
8 den önce uyanmayan ben bugün 7 de kalmıştım. Sessizce hazırlanıp sessiz bir biçimde evden çıkıp işe gittim.
Ayaklarımı hissetmemiş bir şekilde eve döndüm annem de mutlu bir şekilde kapının önündeydi "Oo hoşgeldin paşam" "Yaa demek çalışınca paşan oluyorum ha" "Evet oğlum bi de kız bulsan ohh" dedi "Anne daha 19 yaşındayım ne kızı ya" dedim "Yok yok kesin bilgi ben sana bulucam" "Tamam annem bulursun" dedim ve yanağından öpüp hemen odama geçtim..
Siz
- Kumsal senin o şom ağzını sikiyim kızım çok mu içten söyledin annem şimdi de sana kız bulcam diye tutturduKumsal
- Hahahah laan çok iyii SKXNANWNDHDHWSerkan
- Elif teyzeye rica etsem bana da bulur mu?Siz
- Sen daha kendine bakamıyorsun kıza nasıl bakıcan lan amfmfksnqnsnxSerkan
- Bak kalbim kırılıyor haSiz
- Şaka oğlum söylerim anneme benim yerine sana bulsun benimde işime gelirrSerkan
- Adam beee🤎
2 hafta sonra
Yani diyorum ben olmuyor yapamıyorum diye. İki hafta bile çok dayandım bu bizim mal patron bana iftira atınca tabi bende bi daldım kafa göz sonra da kovuldum ama pişman değilim çünkü hakketti. "Ya oğlum bi de evlendiricem ben seni sen evini gecindiremezsin" "Evlenecegimi söylemedim ki evlenmicem ben" dedim "E ben torun sevmek istiyorum" "Ya anne öyle desene ya o evlenmeden de olur yani" dedim göz kırparak ayağında olan terliği bi hızla çıkartıp bana fırlattı "Sıçarım ağzına ha" "Tamam anne ya şaka yaptım ama fena fikir değil bence" "Ege odana git yoksa gelip dövücem seni" "Tamam tamam ama bisi dicem" "De" "Ben şimdi çıkıcam bizimkinlerle bulusucaz" "İyi tamam da çok geç gelme bi de kumsal kızımı getir bisiler konuşmak istiyorum" "Anne bak düşündüğüm şey değil deme" "Hayır be özel bisi git hadi sen" "İyi tamam" dedim ve çıktım.."Ya aq annem takmış toruna evlen torun istiyorum diyo" dedim "Annen takmış kafayı sana" dedi gülerek aycan "Bende şey dedim evlenmeden de olabilir bu işler dedim dinlemedi beni" "Evlenmeden olmaz hesabı" dedi kumsal "He ya" dedim ve sigarimi yaktım "Bi benim annem böyle değil ya" dedi serkan "Ne güzel işte oğlum" "Ben evlenmek istiyorum" "Lan senin yaşın kaç daha" dedim "18 ama 19 olucam gelicek ay" "İyi evlen bakalım" dedim sırtına vurarak..
🤎
Kumsalı da alıp bizim eve gidiyorduk yürüyerek gidiyorduk zaten hemen bizim evin yakınında ki sahile gittiğimiz için. "Elif teyze neden beni çağırdı" dedi kumsal "Bilmiyorum ki özel bisi konuşucam" dedim "Merak ettim ha" "Valla bende" dedim..
Annem resmen bizim kapıyı çalmamızı bekliyormuş gibi çalmamla kapının açılması bir olmuştu "Hoşgeldiniz hoşgeldiniz" dedi annem "Hosbulduk elif teyzee" dedi kumsal "Geç bakalım içeri güzel kızım" dedi annem resmen beni unutmuştu "Anne bende geldim" dedim "İyi geç içeri" dedi evlatlık muamelesi görüyordum şuan. "Ege kalk odana geç biz kız kıza konuşucaz" dedi annem "Ya anne ben burda oturuyim sesimi bile çıkarmam siz konuşun" "Yok olmaz" dedi ve zorla odama gönderdi.
🤎
Siz
- Arkadaşlar annem kumsalı salona aldı beni içeri sokmuyor kumsalın pek iyi olduğunu düşünmüyorumAycan
- Kumsalımı bırakın laannnSiz
- Gel kurtar oğlumAycan
- GeliyorummmSerkan
- Ne oluyo laaSiz
- Okusana malSerkan
- He okudum bende geliyim mi laSiz
- Gel hadi başımın belasıSerkan
- Bekleyinnn🤎
Bizimkiler gelmiş balkonda oturuyorduk "Abi hayatımı kurtarmış falan olabilirsiniz Elif teyze beni soru yağmuruna tutmuştu" dedi kumsal "Abi biliyorum annemi seni kurtarmanın tek yolu buydu" dedim "Ee ne sordu" dedi serkan "Işte hayatında biri varmı falan" "Oobaa" "Öyle işte"..
İyi okumalarrr :))