10. Rész

39 1 0
                                    

-Lucia szemszöge -

Harry belépett az ajtón, háta mögött valamit szorongatott...

H- figyelj Lucia.. Most velem kell jön.. - rám emelte tekintetét és megtorpant, a mondat amibe belekezdett felbeszakadt. Talán annyira ledobbent hogy szerintem el is felejtette miert is jött voltaképpen
2 perccel később megszolalt..
H- ez az én pólóm? - ezt a négy szót is nehezen nyögte ki
Én- hát... a-azt hittem nem g-gond ha kölcsön veszem... - sütöttem le szemeim
H- nem az hogy gond csak kérdezes nélkül a másik szekrényebe turkálni illetlenseg. Ezt még senki nem mondta neked? - hangján lehetett hallani hogy véresen komolyan veszi. Viszont az ijedtség.. Ha akarta volna se tudta volna elrejteni. Úgy érzem van ebbe a szobába valami, amit nem kéne látnom..

Harry végül erőt vett magán és elmondta hogy muszáj levezetnie a földszintre mert ott lesz a szobám, viszont akkor még fogalmam se volt róla miért megyünk le.
Nem értettem miért nem maradhatok itt. Kirangatott az ágyból a csuklómnál fogva olyan erővel hogy belilult utána..Végig futott velem egy piros folyosón majd, levezetett a lépcsőn, azt hittem hogy sose áll meg mikor hirtelen megtorpant..

A bejárati ajtó ott volt tőlünk 5 méterre. Majdnem kiszakitottak annyira doromboltek rajta. Fogalmam sincs ki akar bejutni ennyire de nem is szeretnék tudomást szerezni róla..
Hallottam ahogy egy éles largyat vesznek elő a túloldalról.. Harry kinyitotta a legtávolabbi eldugott szoba ajtaját ami a lépcső alatt volt. Eloszor észre se vettem, belokott. A kis "szobának" csúfolt szekrénybe egyetlen egy szék volt. Leultetett és odakotozott. Kerleltem hogy ne tegye és ne hagyjon magamra. De mintha meg se hallotta volna.. A számat leragasztotta majd kulcsra zárta az ajtót.. Gyors léptei csak úgy vizhangzottak a fejembe..

Ki lehet az ajtóba? Harry miért tart tőle ennyire? Ez és ezekhez hasonló kérdések százai jelentek meg a fejembe de rajottem hogy jobb is ha ott maradok távol a konfliktustol..

-Harry szemszöge -

Jeff.. Tudtam hogy ő áll az ajtó túloldalán. Tudtam hogy Luciáert jött. És tudtam hogy ha bejut megprobalja kioltani az életem és elvinni Luciat..

Mindig van a házba egy 30 fős kommandó akik többnyire azért vannak hogy Lucia ne tudjon elszokni. Miután biztonságba tudtam Luciat egyből az ajtónak rontottam kivagtam és berantottam Jefft. De nem volt egyedül... A Slenderman is vele volt , de nem vettem észre. Ahelyett hogy megprobalta volna megmenteni Jefft elkezdte Luciat keresni. Az ajtókat kitepte a helyéről és hanyagul a háta mögé vágta.. Szerencsémre egy ideig nem vette észre a lépcső oldalán lévő ajtót.. Jeff küzdött bőrömet összevissza vagdosta ami pokolian fájt de nem törődtem vele..

J- LUCIA AZ ENYÉM!! a nevem is rajta díszeleg - ekkor megtorpant ám és hátra hőköltem
Én - A neved? Tudja már hogy meg fog halni? - teljesen kikeltem magambol. Tudtam hogy Jeff csak azokra írja rá a nevét akiket biztos megol majd...

J- Szerintem sejti.. De gondolom a te neved még nem került rá
Én - nem mi raboltuk el először ...
J- HEEEE? nem ti loptatok ki az ágyból? - kérdezte meglepetten
Én - ez volt a terv viszont amikor beleptek a szobájába az ajto fel volt már törve és senki nem volt ott.. Majd meglattam a slendermant, a karjaiba aludt Lucia. A kommandó gyorsan eszméletlenne tette és hozta is hozzám.. Nem tudom mit akarhatott vele.. - vallottam be az igazságot
J- ha ez igaz, márpedig remélem nem az.. A slenderman szemet vetett arra ami csak is az enyém. az én tulajdonomra.. - szemeibe olthatatlan vágyat láttam arra hogy megkinozza majd fájdalmasan életét vegye a slendermannak amint a kezei közé kerül..
J- várjunk.. Miért nem hallok semmit?

A ház teljesen csöndes volt. Túl csöndes. Oda rohantam a lépcsőhoz és az ajtó resnyire nyitva volt.. elvitte Luciat....

Sziasztok újabb résszel érkeztem, igazából az egész storyt csak egy ember miatt folytatom szóval ha olvasod és tetszik akkor neki köszönd meg, ok? ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

SEGÍTSÉG!!! Elrabolt a one direction és jeff the killer Where stories live. Discover now