5. Rész

60 2 1
                                    

Boka szemszöge -

❗A TÖRTÉNETBE VÉRES/MEGRAZO JELENETEK LEHETNEK❗

A húgom már két hete hogy eltűnt. Azóta alig alszom... Az életem értelmetlenné vált. Lucia már biztos nincs életben. A rendőrség tanácstalan mivel jómagam is rendőr vagyok sokkal több belső infót kapok. Már több államba is keresik hátha elvittek. Nemrég hívott a rendőrfőnök hogy elmondja hogy már a csatornákba és az erdőbe is nézték hátha megtalaljak a testet.. Ez a szó.. "a testet" mintha nem is lenne ember csak egy elveszett karóra amit valahol elhagytam.. Egész nap ez járt a fejembe. Nemecsek próbált vigasztalni hogy meglesz és ne veszítsem el a reményt de már késő... Egyre közelebb kerülök nemecsekhez együtt keressük Luciat és 0-24 együtt vagyunk.. Szerintem többek vagyunk mint szimpla munkatarsak, talán barátok vagyunk de annak nem nagyon tartom. Viszont ezekre az érzésekre képtelen vagyok koncentrálni. Folyton Lucia jár a fejembe, hogy miért engedtem hogy felmenjen egyedül arra a kurva színpadra.. Az én hibám... Ha nem veszem meg a jegyeket ma is itt nevetne mellettem.. Már Lucia eltűnése előtt is űr volt bennem de így csak még nagyobb lett a mellkasomba a lyuk és érzem hogy csak nő és nyel el az üresség.. A rendőrségen is biztos találnának nálam jobb rendőrt aki jobban kierdemli azt hogy ott dolgozzon. Lucia is megérdemelt volna egy jobb testvért aki tud is vigyázni rá.

Én- mindenkinek jobb lenne ha nem lennék - gondolkoztam hangosan a kád szélén ülve miközbe megengedtem a forró vizet.

Úgy volt hogy Nemecsekkel találkozunk hogy át beszéljük a keresés további részleteit de szerintem nem megyek el. Addigra már úgyis vége lesz mindennek..
Ezekkel a gondolatokkal szálltam be a teli kád forró vízbe. Kezembe a pengevel.. Nem érzek semmit, az üresség felemészt és úgy érzem vége. Lejárt az időm. A hideg pengevel próbáltam mély sebet vágni és elsőre fel is szisszentem. De a gondolat hogy több életet nem tehetek tönkre megnyugtatott....

Nemecsek szemszöge-

Boka kesik a találkozóról amit a pilvax kavéházban beszéltük meg. Szeretem ezt a helyet finom az almalé. Aggódom bokáer. Sokat jelent nekem hisz amikor beteg voltam ő látogatott meg egyedül. Rengeteget beszélgettunk és úgy érzem néha volt egy pillanatunk amikor többek voltunk. Viszont nagyon sajnálom azt ami a húgával történt. Lucia kedves lány volt, kár érte... Boka biztos most nehéz időszakon megy át. Várjunk..miban ha.. Remélem nem csinál semmi butasagot.
2perccel később már a kocsiban ültem és siettem Boka lakásába hátha nem késtem el és minden rendben lesz vele és csak nem tudja mit vegyen fel vagy elfelejtette hogy találkozunk, esetleg olvas és belemerult.

Az ajtó nem volt bezarva. Egyből elkezdtem keresni. A fürdőszoba ajtaja alól fény szűrődik ki.. Csak nem.. Azonnal kivagom az ajtót és meglatom bokat a már-már vörös vízbe. A penge a földön a két karjabol ömlik a vér.. Egyből hívom katicat és fekete macskát hátha ők gyorsabban eljuttatnak a kórházba... Amíg várok kiveszem Bokát a kadbol és óvatosan a földre fektetem. A látvány a szemembe égett. Folyton ezt látom, ahogy ott fekszik mozdulatlanul.. Majdnem elajultam a sok vértől mert nem nagyon bírom de muszáj volt talpon lennem. Főleg ha Bokáról van szó...
Katica és feketemacska gyorsabban idertek mint vártam.. Egyből szállítottak is minket a kórházba.. Ott az orvosok egyből elvittek hogy ellassak. Félek most láttam utoljára. Remélem nem késő még..........

Sziasztok, ez a rész lehet picit durvábbra sikerült mint ahogy eredetileg terveztem viszont szerintem az eredmény elég jó, ha tetszik a rész írj kommentet ❤️❤️❤️❤️❤️

SEGÍTSÉG!!! Elrabolt a one direction és jeff the killer Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora