Tanjirou Kamado and Kanao Tsuyuri VS Gou and Koharu Tag Battle Tanjirou Bring Out His Treelagon Kanao Bring Out Her Atlanrei Gou Bring Out His Cinderace Koharu Bring Out Her Eevee Gou Used Cinderace Flamethrower Koharu Go Gou Tanjirou Dodge It Treelagon Kanao Nice Dodge It Tanjirou Koharu Used Eevee Gou Go Koharu Kanao Used Dodge It Atlanrei Tanjirou Nice Dodge It Kanao Gou Used Cinderace Ember Koharu Go Gou Tanjirou Used Dodge It Treelagon
Kanao Nice Dodge It Tanjirou Koharu Used Eevee Gou Go Koharu Tanjirou Used Treelagon Dragon Claw Gou Used Cinderace Close Combo Back They Both Hit Each Boom Kanao Go Tanjirou Koharu Go Gou Tanjirou Used Treelagon Energy Ball Kanao Go Tanjirou Koharu No Gou Kanao Used Atlanrei Water Pulse Gou No Koharu Tanjirou Used Treelagon Dragon Pulse Kanao Go Tanjirou Koharu No Gou Kanao Used Atlanrei Dragon Pulse Gou No Koharu Tanjirou Used Treelagon Draco Meteor Cinderace Down Kanao Used Atlanrei Giga Impact Eevee Down The Winner Tanjirou Kamado and Kanao Tsuyuri Tanjirou and Kanao We Did It We Won Hug Kiss Koharu You Did Your Best Out Their Hug Kiss Gou Gou You Did Your Best Out Their Hug Kiss Koharu Koharu Hug Kiss Hold Hands Together Gou Gou Hug Kiss Hold Hands Together Koharu Kanao Hug Kiss Hold Hands Together Tanjirou Tanjirou Hug Kiss Hold Hands Together Kanao Tanjirou and Kanao We Meet Again Gou and Koharu We Meet Again Gou and Koharu Hold Hands Together Walking Together Hold Their Arm Together Tanjirou and Kanao Hold Hands Together Walking Together Hold Their Arm Together.
YOU ARE READING
Tanjirou Kamado X Kanao Tsuyuri TanKana Love Couples Romance Together
RomanceTanjirou Kamado X Kanao Tsuyuri TanKana Love Couples Romance Together