Denki Kaminari jest jednym z uczniów prestiżowego liceum UA na profilu bohaterskim, który może pochwalić się darem wytwarzania prądu na powierzchni swojego ciała. Był bardzo dobrze znany m. in. ze swojego poczucia humoru, zboczenia związanym z dziewczynami czy słabych ocen. Ukończywszy pierwszą klasę pod koniec wakacji szykował psychicznie i fizycznie się na drugi rok ,,męczarni" związanej z wiecznymi ochrzanami, byciem olewanym przez pół klasy oraz ciągłymi uwagami od wychowawcy - pana Aizawy Shoty.
Nie myśląc jednak o tym, co go czeka na drugim roku bohaterstwa cieszył się wolnym czasem spędzanym w gronie najbliższych, doskonaląc swoje umiejętności i rozwijając swoje hobby.Natomiast Shinsou Hitoshi był dzieciakiem wiecznie poniżanym przez rówieśników, którzy porównywali jego dar, jakim jest pranie mózgu, do idealnej mocy dla złoczyńcy nie był zbytnio popularny w gronie swojej klasy, a jego największym marzeniem było zostanie bohaterem numer jeden. Ukończył pierwszą klasę w ogólniaku z najprawdopodobniej najlepszymi ocenami na świadectwie. Za dzieciaka adoptowali go Aizawa razem z Hizashim Yamadą włącznie z Eri tworzyli przyjazną każdemu, czteroosobową rodzinę.
-------------------------------------------
165 słów. Tutaj małe info od autora. Rozdziały będą pojawiać się bardzo nieregularnie i nie jestem jakaś zaawansowania w pisaniu opowieści, więc nie spodziewać się dzieł sztuki- Miłego dzionka.
CZYTASZ
Welcome Home... II Shinkami II My AU (PL) II ZAKOŃCZONE
FanfictionMuszę zmienić kiedyś ten opis, bo cringeowy jest XD #1 Shinkami 10.11.2022 #2 Hitoshi 18.11.2022 #6 kamishin 18.11.2022 #1 kamishin 5.3.2023