Pt.3 – palangos romansas
Gražulis grįžęs namo parašė savo mylimajam per FB "labai dėkoju už nuostabų nuotykių, galvoje išliks ilgai, reiks kada pakartot 😉🥺"... Orlauskas po kelių minučių atrašė "hey kitten 😉, man irgi labai patiko😉😉galėtume pakartoti jeigu norėtum porai dienų į Palangą, turiu gera butuką vytauto gatvėj, 300 metrų iki jūros, parašyk ką manai". Gražulis labai nustebo ir buvo pasimetęs, nežinojo ką daryt... Dilema. Ką daryti, ar pasirinkti mylimąjį ar išlikti tyram savo šeimų maršo įsitikinimam. *messengerio pranešimas nuo orlausko* - „bilietai tik 5eur, kraukis lagaminą, ryt išvarom😉 " *time skips* - autobusas – Vilnius/Palanga – Gražulis ir Orlauskas susėda kartu ir tikisi, kad žmonės jų neatpažins... Orlauskas padeda savo ranka ant Petro thigh... 21:30 atvažiavo autobusas į Palangos autobusų stotį. Petriukas su Artūriuku su visais lagaminais staigiai nuvarė palydėti saulės, kitaip sakant ant įžymiojo Palangėlės tilto, groja pianinas, sakyčiau, visai romantiškas vakaras. Saulė nusileido. Gražulis ir Artūras eina buduliu pamėgta Basanavičiaus gatve, Artūro butas visai čia pat. Orlauskas atidaro buto duris ir leidžia pirmam eiti Petrui. Kai abudu išsikrovė daiktus, Orlauskas atidarė butelį vyno ir jie nuėjo pasėdėti balkone, tiesiog, romantiškai pasibūti. Po to Artūras prileido pilną vonią vandens ir įmetė bath bomb, žinote, tiesiog atsipalaiduoti.
- Petriuk, ateik į voni, manau buvo pakankamai varginanti diena. – sako orlauskas
- Gerai, atvarau,- petrasKol Petriukas prausėsi Orlauskas pradėdėjo ant sofutės ir komentavo lempinius homofobiškus komentarus facebook'e, u know, nieko neįprasto.
Gražulis išėjęs iš vonios atsigulė Orlauskui ant kelių, miela isnt it.. Įsijungė televizorių, panorama, pranešimas – „didysis šeimos gynimo maršas" meilės balandėliai kartu pradėjo garsiai juoktis, žinot, vardan ironijos. Po to Gražulis po truputi užmigo, kol Orlauskas glostė jo plaukus. Artūras nebenorėjo judinti Petro tad truputi įsipatoginęs užmigo pats.
P.S. neviskas sukasi vien tik apie seggs 🙄🙄
YOU ARE READING
Gražulis x Orlauskas
FanfictionPetro ir Artūro meilės istorija, juk jie ištikrųjų slaptieji gėjai niekadėjai. Kaip baisu kaip mielasis ponas Dirkštys pasakė #pydaramsne 😔✋😭 Norėčiau trumpai įspėti, jog jeigu jums mažiau nei 13 susitraumuosit taip, kad geriau neskaitykit. Taigi...