Orlausko sms Kandrotui skambėjo taip.:
,,Sveikas, gražuoli, aš ir Petras norėjome pasiteirauti ar norėtum prisijungti prie mūsų meilės trikampio?"
Praėjus kelioms valandoms Artūras sulaukė atsakymo, kuris skambėjo taip:
,,Bl*t Orlauskai, ką darai, mano žmona tikrina mano telefoną, paskambink man po dešimt minučių.''
*time skip - Petriuko butas*
Pirmasis atvyko Orlauskas, Gražulis savo mylimąjį pasitiko šiltu bučiniu, kuris nusekė iki klausimo:
- šį kartą dar didesnis lagaminas?- aiktelėjęs paklausė Petras
-didesnis lagaminas - didesnis malonumas,- nusišypsojęs atrėžė Artūras
Išgirdęs šiuos žodžius Petras dar smarkiau pabučiavo Orlauską ir bedejoudamas ištarė:
-Aš nebegaliu daugiau laukti, daryk ką nors, Artūrai,-
Artūrėlis atplėšęs savo lūpas nuo mylimojo tarė:
-Palauk, meile, didžiausias malonumas dar važiuoja,- atsiliepė Orlauskas
...
Skambutis į duris, Artūras ir Petras atsiplėšia viens nuo kito susijaudine nuo minties, kas greit įvyks. Abu atidaro duris ir abu išvysta Artūrą Kandrotą iš latekso padarytame kostiume. Meilės balandėliai aikteli, susižiūri viens į kitą ir supratę, jog jų laukia nepamirštamas nuotykis įsileidžia celofaną pro duris.
Svečiams net nepasiulęs kavos ar arbatos Gražulis nusiveda juos į savo miegamąjį, atidarius kambario duris buvo matyti, jog nuo įėjimo iki lovos krašto buvo primėtyta rožių žiedlapių, o ant lovos gulėjo jau išsinuoginęs, raumeningas, pasiruošęs visos nakties nuotykiui - Dirkštys. Šiuo momentu kambaryje yra trys viskam pasiruošę dominuojantys lovoje vyrai ir vienas submisyvus Petriukas.
*Veiksmas prasideda - TW*
Orlauskas su Celofanu maloniai nustemba ir nekantraudami šoka į lova (o lova didelė, vietos daug), Gražulis su Orlausku kiek tik galėdami greičiau nusirengia drabužius ir numeta juos ant žemės. Dominykas laižosi Petriuku, o Orlauskas su Kandrotu. Po mažu jie pradeda liesti vienas kitą, kai visi susijaudina Orlauskas agresyviai liepia Gražuliui:
-Mano mažoji kalę, atnešk tą didelį juodą lagaminą iš svetainės,- paliepė Orlauskas
Petras džiaugsmingai suklykė ir šviesos greičiu nulėkė paimti fetišų, kinkų ir orgasmų dėžę. Grįžęs į kambary, atidaręs malonumų dėžę Petriukas jautėsi lyg atrakinęs lobių skrynę, kurioje rado: penio stimuliatorių, antrankius, akių raisčius, juodą botagą, spenelių spaustukus, burnos kaištį, antkaklį su pavadėliu bei virves ir lubrikantą. Petriukas užsimerkęs ištraukė iš lagamino botagą bei antrankius, botagą davė celofanui, o keturis antrankius Dirkščiui. Dirkštys prirakino Gražuli su Olausku prie lovos. Petriuko safe word yra ,,slay", o Artūras tokio neturi. Tuomet Dominykas nueina prie lagamino ir išsitrauke penio stimuliatorių, pirmiausia jį uždeda Artūrui, kiekvieną kartą jam suaimanavus Celofanas suplaka Orlauską botagu, Gražulis laukia savo eilės, nepraėjus nei penkioms minutėms Artūras ,,atvyksta". Petras tuo metu negali nesišypsoti, nes žino, kad tas pats laukia ir jo. Atsigavęs Orlauskas nueina prie lagamino ir išsiėma spenelių spaustukus bei ballgag. Viską uždeda ant Gražulio ir Dirkštys įjungia prietaisą, Gražulis pradeda muistytis iš malonumo ir su kiekvienu pliaukštelėjimu Petras aimanuoja vis garsiau. Celofanas vis dar plaką Gražulį ir Dominykas pajautęs, jog Petras tuoj paleis kondensuoto pieno srovę išjungė prietaisą ir nuėmo ballgag. Kandrotas padeda botagą į šalį ir pastato į šuniuko pozą ir astigule po juo, pradeda čiulpti jo dešrelę. Orlauskas atsistoja prieš Petriuką ir išvadina jį visais įmanomais žodžiaus. Artūras suima Petriuko galvą už plaukų ir sukišą jį visą Gražuliui į burną. Petras neturi springimo reflekso, todėl be problemų gali tęsti. Orlauskas iš malonumo jaučia Petriuko šlapias lūpas aplink savo draugelį. Tuo metu Dirkštys užsipila lubrikanto ant savo draugo ir prieš įkišdamas erzina iki kol Petras suaimanuoja, kol galiausiai vienu kartu sukiša visą iki galo ir tiesiu taikymu pataiko į g vietą. Gražulis pilna burna vos nepaspringsta iš malonumo. Šis malonumo apytakos ratas tęsėsi apie 20 minučių, iki kol abi Petriuko skylės buvo pripildytos bendraminčių vaikų. Visi bendruomeniškai nusprendė padaryti 15 minučių pertrauką ir atgauti kvapą.
(Pratęstimas kitoje dalyje;))
VOUS LISEZ
Gražulis x Orlauskas
FanfictionPetro ir Artūro meilės istorija, juk jie ištikrųjų slaptieji gėjai niekadėjai. Kaip baisu kaip mielasis ponas Dirkštys pasakė #pydaramsne 😔✋😭 Norėčiau trumpai įspėti, jog jeigu jums mažiau nei 13 susitraumuosit taip, kad geriau neskaitykit. Taigi...