"εγώ : Θα μου πεις που θα πάμε ; "
"Μιχάλης:Σε λίγο θα είμαστε εκεί υπομονή "
Περπατάμε εδώ και 5 λεπτά, έχουμε απομακρυνθεί λίγο από το ξενοδοχεί αλλά η μαγεία του νησιού είναι άλλο πράγμα .Τα στενάκια με τα κλασικά νησιοτικα σπίτια μου τραβούν το βλέμμα . Θα ήθελα να μένω εδώ κάθε καλοκαίρι είναι όλα τέλεια....
Καθώς συνεχίζαμε να περπατάμε ο Μιχάλης σταμάτησε σε μια ήρεμη παραλία με βραχους λίγα μέτρα μακριά"Μιχάλης : Φτάσαμε "
"Εγώ : Είναι πολύ ήρεμα και δεν έχει κόσμο "
"Μιχάλης : Την βρήκα ένα βράδυ αφού γύριζα από την βάρδια "
"Εγώ : Μήπως θες να με βιάζεις ή να με απαγάγεις ;Για αυτό με έφερες εδώ ;"
Είπα με fake scary ύφος"Μιχάλης : Ναι και μετα ο Άρης θα με κυνηγάει για όλη του την ζωή μέχρι να με σκοτώσει .Μπα να μου λείπει"
"Εγώ : Δεν νομίζω ο Άρης να σε κυνηγουσε "
"Μιχάλης : Αλήθεια συζητάμε για αυτό τώρα ; "
Είπε και γέλασε"Εγώ : Ναι γιατί όχι ;"
Είπα γελοντας" Μιχάλης:άντε η ώρα πέρασε πρέπει να πας στο ξενοδοχείο να ετοιμαστείς "
"Εγώ : Το βράδυ θες να έρθεις μαζί μας ;"
"Μιχάλης : Έχω βαρδια , εάν θες πέρασε εσύ από το μπαρ "
"Εγώ :Μάλλον θα έρθω να μου έχεις έτοιμο το sex on the beach με extra vodka παρακαλώ "
"Μιχάλης : Φαντάζομαι οι γονείς σου δεν σε προόριζαν για να γίνεις αλκοολικια;"
"Εγώ: Μπας δεν το νομίζω "
Είπα και σηκώθηκα για να πάω στο ξενοδοχείο
Αφού περπατήσαμε λίγο φτάσαμε στο ξενοδοχείο .Αποχαιρέτησα τον Μιχάλη και ανέβηκα στο δωμάτιο μου .
Αφού μπήκα μέσα είχε ησυχία οπότε υπέθεσα ότι ο Άρης δεν θα είναι εδώ , η τελευταία φορά που κατούρησε ήταν πριν ώρες οπότε πρέπει να πάω στην τουαλέτα . Ανοίγω την πόρτα της τουαλέτας και βλέπω τον Άρη αλλά χωρίς ρούχα .
Κοκαλωσα για μια στιγμή και απλώς τον κοιτούσα"Άρης : Αδιανδη πας καλά ; ΒΓΕΣ ΕΞΩ "
Δεν αντιδρασα στα λόγια του ..
Τελικά είχε δίκιο δεν είναι μικρό 😏"Άρης :Το ξέρω ότι σου αρέσει αυτό που βλέπεις , θα το δεις άλλη φορά πάλι"
"Εγώ: Είσαι βλαμμένος "
Είπα και έκλεισα την πόρτα απότομαΤι έγινε μόλις ....Όταν θα το επεξεργαστω θα έχω φρικαρει....
Δεν θέλω να δω της αντίδραση του αφού βγει από το μπάνιο οπότε λέω να κοιμηθώ για λίγο και να ξυπνήσω στις 6:45 για να ετοιμάστω
Έβαλα στα γρήγορα μια μπλούζα του Άρη που είχε πάνω σε μια καρέκλα και έπεσα κατευθείαν στο κρεβάτι ...
Μετά από λίγα δεύτερα άνοιξε και η πόρτα του μπάνιο ,μάλλον ο Άρης θα τελείωσε , έκανα την κοιμισμένη για δω την αντίδραση του ."Άρης : Θα την φορούσα αυτή "
Χχαχα σε προλαβα τώρα είναι δικιά μου , δεν ξέρω πως δεν με έχει πνίξει που του περνώ τα ρούχα
Μάλλον κάνει υπομονή"Άρης : Για να δούμε τι να βάλω "
Μιλάει μόνο του το παιδί φοολ νορμάλ
, Κι εγώ το κάνω αλλά να μείνει μεταξύ μας ...."Άρης : Για να δούμε την ντουλάπα της μικρής "
Γιατί με λέει μικρή και γιατί θέλει να ανοίξει την ντουλάπα μου το σκασμενο
"Άρης :Το φούτερ μου ...Γιατί το πήρε μαζί της ; Νόμιζα ότι θα το είχε κάψει "
Ήταν απλώς βολικό για αεροπλάνο
"Άρης :Δεν νομίζω να την πειράξει εάν ξαπλώσω για λίγο μαζί της ; Καλά χέστηκα μια όλας "
Τιιι μακρυά μου σατανάαααα
Το πάτωμα είναι το κρεβατι σου για τις επόμενες ημέρες
Ξαπλωνειιι, ξαπλωνειιι
Χωρίς μπλουζααα
Πως θα κοιμηθώ η καημένηΜε περνει αγκαλιάααα
Δεν παίζει να κοιμηθώ σήμερα
Άντε ας ακουμπήσω το χέρι του με το δικό μου , έτσι κι αλλιώς νομίζει ότι κοιμάμαι δεν με παρεξηγήσει κιόλας"Άρης : Καληνύχτα όμορφη "
"Εγώ : Καληνύχτα "
Ohhhh shittttttttttt
Τι ειπεςςς τωραααααα
Την γαμησεςςςς"Άρης : Αριάδνη δεν κοιμάσαι ; "
Δεν απανταω , δεν απανταω , δεν απανταω"Άρης : Αριάδνη ;"
Δεν καταλαβαινει ότι κοιμάμαι και είχε απλώς μια αναλαμπή ;
Άρη σκάσε δεν θα σου απαντήσω"Άρης : Καλά ωραία κοιμωμένη "
Μάλλον τώρα θα σκάσει
Πως θα κοιμηθώ όμως με το χέρι του γύρω μου ;
Θα το ξεπεράσω τώρα σκάσε εσύ και κοιμήσου________
Γεια σας αγαπητοί μου αναγνώστες !!!!
Μόνο 5 είστε αλλά δεν πειράζει, σας λατρεύω 😂Τι κάνετε ; Πως τα περνάτε ;
Εγώ περιμένω εδώ και κανένα 40λεπτο να δω το sunrise
(Από τις 5:15 μια τώρα είναι 6)
Πείτε μου ότι δεν είμαι η μόνη που κοιμάται 5 κάθε μέρα;
YOU ARE READING
𝙒𝙧𝙤𝙣𝙜 𝙁𝙞𝙧𝙨𝙩 𝙎𝙞𝙜𝙝𝙩
RomanceΠριν πέσω νιώθω δύο χέρια να τυλίγονται γύρω από την μέση μου Και γύρισα να δω ποιος ήταν Εγώ : Εσύ ;Τι κάνεις εδώ ; Αγόρι : Ένα ευχαριστώ θα ήταν καλό που σε έσωσα γατάκι, την επόμενη φορά να είσαι πιο προσεκτική τα υπόλοιπα τα έχουμε ήδη πει J...