Dnes je den D kdy jdu s Julčou.
Dnešní To Do List:
Jít na léčhu a skončily mi lázně
Dát si kafe s Juli
Jít na oběd někam
Se vším se jí svěřit
Zavolat mamce a Dominikovi
Dívat se celou noc na filmy
Uvařit palačinkyDnešek je celkem nabytý.Z mého přemýšlení co celý den chci dělat mě vyruší sestřička která mi bude dělat odběr krve a po něm jdu k doktorce
Když jsem vycházela z bílé budovy hrůzy volám Julči že už jsem hotová a může vycházet všichni totiž víme jak je na tom s dochvilností je lepší jí volat 15 minut předem.
Dojdu domů hodím sprchu a zvoní zvonek.
"No to je dost že jdeš„
"Jestli do 10 minut nebudu mít kafe tak umřu„
"Humor se ti neztratil vidím„ zasmějeme se a sedáte na balkón s kávou.
"No tak povídej co Dominik,co tvoje nemoc všechno do detailu„
"A jsi taky furt upovídaná a zvědavá vůbec jsi se nezměnila za tu dobu„ usměju seCelý náš lovestory ji povím a povím ji i ten zbytek.Dozvídám se že má 3 měsíční vztah.
Když dopijeme kafe a dopovídáme přemýšlíme kam by jsme mohly na oběd.Nakonec vybíráme Asijskou restauraci.
"Tak dobře jsem se nenajedla ani nepamatuji„
říká Julča s plnou pusou nudlí.
"To mi povídej„Odpoledne jsme šli na procházku kde jsme si obě dvě pročistily hlavu.A šly jsme nakoupit na večer.
Domů přijdeme kolem 7 a začneme dělat palačinky ty následně ozdobíme borůvkami,malinami a polijeme čokoládou.
Zaply jsme Netflix a zapínáme "Ginny and Georgia" ani jedna jsme to neviděly ale je to seriál takže máme co dělat.Po 2 díle jsme to stoply.A já zavolala mamce a Dominikovi.Oba se mají skvěle.Mamča jí večeři a Nik nahrává s Kokym.Zapínáme třetí díl.
"Wow miluju to! Teda Markuse!„ začneme se snáz obě dvě.
"Je to kus ale na naše přeci jenom nemá„podívám se egoisticky.Usínáme asi kolem 4 ráno.
Probouzí nás ranní svit a hrubý hlas.
"To hodláte spát celý den?„ objeví se ve dveřích Dominik.
"Haha moc vtipnej„ řeknu mu ironicky a přivítáme se s ním
"Nech nás spát„ řekne Julča ospale
"Taky tě rád zase vidím„
"Já to ale říct nemůžu„ zaculí se
"No vajíčka máte v kuchyni a buď nachystaná ve 4 jeden na výlet„
"Už zas? Prooč?„
"Jedem projet nový benz ale můžu jet sám„
"Ne já pojedu ráda ale teď jsi jdu dát ty vajíčka„
"Souhlasím„ přikyvuje hladová Julča a Dominik odchází z bytu.
"Celkem cute jste„
"Ty jsi blbá fakt„
"No po kom asi..„Julča odchází kolem půl třetí já si hodím sprchu a píšu si do Deníku.
"Je mi to líto ale neovlivním to" dopisuji větu.Dominik je přesně dole ve čtyři.Jezdíme až do 7 když se vracíme koupíme nám MC a i zbytku labellu.
"Vždycky když přijdeš máš jídlo, mám rád tvoje návštěvy.Přivítá mě s těmito slovy Jakub.
"Ty počúvaj ty si taká dobrá baba„
"Musíš mě někdy naučit tu slovenštinu přivítáme Daniela.Všichni se najíme.A Jakub nám všem pustí jeho novou písničky kterou chce dát vem příští týden o půl noci. Jmenuje se "Rodinej Typ"
Jakub o tom co zpívá si musel prožít peklo ostatně každý tu z labellu prošel sračkami a teď se vozí v benzu.Z labellu odcházíme kolem půlnoci protože jsme streamovaly na Twitcch samozřejmě jsme se zase nasmály. Dominik a Jakub se prostě hledaly až se našly doslova.
Každý spíme sám protože minulou noc s Juli jsem moc nenapsala a s Dominikem bych už nespala vůbec.Jsme domluvení že se potkáme v labellu ve 2 protože Dominik bude s Robinem nahrávat a já se chci jít podívat nebo aspoň takhle je to v plánu.Dneska večer sednu na balkón v ruce kafe, a píšu na poslední strany mého deníku.Deník nechám na lince jak jsme se domluvily s Juli.
Konec kapitoly, jsme čím dál tím blíže ke konci..Bohužel, Hlasuj,Čti, Doporučuj a dozvíš se konce⚡️❤️PS: co říkáte na nový přebal knihy?🔥
ČTEŠ
Deník života//FF Nik Tendo
Teen Fiction"Budeš tu navždy?„ "Hloupá otázka Dominiku nemyslíš?„ "Jen mi to slib„podívá se na mě smutně" "Ano budu..„ vím že to takhle nebude..ani nevíš jak bych chtěla Dominiku.. #1 czechff #4 milionplus #4 niktendo #2 vztahy