Pustit písničku!(pro lepší zážitek)
Dominikův pohled:
Celý den probíhá strašně pomalu vyřizuji poslední papíry na auto.A rovnou jedu na oběd.
Už abych byl konečně v labellu a viděl Julii.Když přijdu do labellu je tam ticho všichni sedí na gauči.
"Halo přišel Playboy Tendo?„
všimnu si Julii deníku je to divný v životě by ho tu nezapoměla.A co tu dělá Julie?Něco mi tu nehraje.
"Kde je vůbec Julie?„
"Noo..„ odpovídá Julie sklesle
"Co s ní kurva je?„Julie se zvedla a podala mi její deník.
"Jdi nahoru a čti„
"A kde sakra je?!„
"Všechno se dočteš„Jdu nahoru vůbec nemám dobrý pocit.. všichni měly slzy na kraji.
Otevřu deník
Deník života
Jestli tohle čteš je už po všem.🎼"Slzy v očích v hlavě kolotoč ptá se co kdy a proč"
3.5.2020 Dnes jsem se poznala s Dominikem je chladný až se ho bojím..
Jsou tu její zápisky, půjdu od zadu tam bude nejspíše to podstatné.
Nahrnou se mi slzy když čtu..Vzkaz pro kluka mého života❤️
Jestli tohle čteš nejspíše je po všem, jsem mrtvá.
Všechno ti teď vysvětlím.
Od svých 26 letech se léčím s rakovinou kůže.Zbývaly mi poslední 4 roky života.Na smrt jsem byla připravená dokud jsem nepoznala tebe.Ty jsi moje světlo ve tmě co mě zavede správnou cestou.Byl jsi důvod proč jsem každé ráno probudila.Nechtěla jsem ti to říkat nechtěla jsem aby jsi se trápil, aby jsi si něco vyčítal.Každý čtvrtek jsem jezdila na léčby.Poslední dny jsem bledla,bylo mi špatně jen jsem se trápila doslova jsem čekala na smrt. Je pro mě těžké tohle psát miluju tě nechci umřít, nechci tě opustit nechci tě nechat samotného nechci se loučit ale můj čas se naplnil.Netrap se kvůli mě,žij život tak jako se mnou.Navždy tu budu pro tebe a budu tě milovat.Tvoje Julie💕Těžce jsem polk a začal jsem brečet.
Byl jsem v prdeli.Proč ona zrovna?Nevím jestli se toho z toho dostanu.Bouchal jsem pěstmi do zdi.
Krev rozlitej chlast,drogy,cíga já.. Proč mě opustila..
Konec kapitoly.
Je to pro mě strašně težké psát, co říkáte na Julii smrt?
Vaše pocity po dočtení téhle kapitoly?
Není poslední kapitola!💖
ČTEŠ
Deník života//FF Nik Tendo
Teen Fiction"Budeš tu navždy?„ "Hloupá otázka Dominiku nemyslíš?„ "Jen mi to slib„podívá se na mě smutně" "Ano budu..„ vím že to takhle nebude..ani nevíš jak bych chtěla Dominiku.. #1 czechff #4 milionplus #4 niktendo #2 vztahy