☆~13~PRENSİP~☆

14 0 0
                                    

☆~Amerikan cadılar konseyi tarafından Nisan 1974'te kabul görmüştür~☆

Aşağıdaki 13 prensip, Amerikan Cadılar Konseyi tarafından, Nisan 1974'de Kabul edilmiştir.

1~☆Biz, törenlerimizi, Ayın evreleri ve Mevsimsel Çeyrekler ve KesişenÇeyrekler tarafından ortaya çıkarılan hayat güçlerinin doğal ritmi ilekendimizi bütünleştirmek üzere uygularız.

2~☆Kabul ederiz ki zekamız bize, çevremiz ile ilgili eşsiz birsorumluluk duygusu verir. Doğa ile bir uyum içerisinde yaşamayaçalışırız, ekolojik dengenin sağlanması ve evrim kavramının dabilincinde olarak.

3~☆Kabul ederiz ki, gücün bir derinliği vardır ve bu, ortalama birinsanın açık olarak bildiğinden çok daha fazla büyüktür. Çok daha fazlabüyük olduğundan dolayı bazen doğaüstü diye isimlendirilse de, bizbunu, herkesin doğal potansiyelinin altında yatan olarak görürüz.

4~☆Yaratıcı Gücün, evrendeki kutupları da ispatladığını kabul ederiz -eril ve dişi - ve tüm insanların, eril ile dişiler arasındakikarşılıklı etkileşimin altında da yatan aynı Yaratıcı Güç dür. Bu ikikutbun birbirini desteklemesi gerektiğini bilerek, hiçbirini diğerininüzerinde değerlendirmeyiz. Sex i zevk olarak değerlendiririz, hayatınşekillendirilmesi olarak, ve aynı zamanda enerji kaynaklarından biri vedinsel tapınma olarak.

5~☆Hem iç hem de dış dünyaları, ya da psikolojik dünya ki bazen RuhsalDünya olarak da bilinir; biz Toplu Bilinçsiz İç Dünyalar vb. olarakkabul ederiz. Ve bu iki boyutun birbiriyle etkileşimini, doğaüstüfenomenin ve sihirsel egzersizlerin bir temeli olarak görürüz. Birboyutu diğerinden daha az önemsemeyiz, çünkü görürüz ki her ikisi debizim tamamlanmamız için gereklidir.

6~☆Hiçbir otoriter hiyerarşiyi kabul etmeyiz ancak öğretenlerionurlandırır, daha fazla olan bilgilerini ve ilimlerini paylaşanlarasaygı duyar ve kendilerini cesaretle öğretmenliğe adayanlara da şükranduyarız.

7~☆ini, sihiri ve bilgeligi, bir kişinin dünyayı nasıl gördüğü ve budünyada Cadı olarak nasıl yaşadığı olarak görürüz. -ki bir dünya görüşve hayat felsefesi olarak tanımladığımız şey Cadılık tır-

8~☆Birine Cadı demek Cadı olmak demek değildir,ancak bu kalıtsal dadeğildir, titrleri, dereceleri ve Kabul törenlerini vb içermez. BirCadı, bilgece yaşamak, iyi olmak ve başkalarına zarar vermeden Doğa ileuyum içinde yaşamayı sağlamak için içindeki güçleri kontrol etmeyeçalışır.

9~☆Hayatın ifa edilmesi ve gerçekleştirilmesinin, bilincingeliştirilmesi ve evrimi ile mümkün olduguna inanıyoruz ve bunun daevrenin anlamını oluşturduğuna, içinde kişinin kendi şahsi rolu ilebirlikte.

10~☆Hıristiyanlık ya da herhangi bir başka dine ya da hayatınfelsefesine olan karşıtlığımız, hayatın kurallarını sadece bir tekyol a bağlamalarıdır. Ayrıca diğerlerinin özgürlüğünü inkar edip diğerdinsel inanış ve uygulamaların geçersizliğini de desteklemeleridirsebeplerimiz.

11~☆Amerikalı(veya Dünya çapında) Cadılar olarak, Cadılığın geçmişindekitartışmaları, farklı terimlerin orjinalleri ve çesitli kavramlarınmeşruluğunu tehdit olarak görmeyiz. Biz, şimdiki zamanımız vegeleceğimiz ile ilgileniriz.

12~☆Biz mutlak şeytan kavramını Kabul etmeyiz ve de aynı zamanda Satanya da Şeytan diye adlandırılan herhangi bir meta ya da ibadet etmeyiz,ki bunlar hıristiyanlık tarafından kabul edilmiştir. Diğerlerinin acıçekmesi üzerine gelen gücü aramayız, aynı zamanda diğerlerinin inkaredilmesi ile kazanılan kişisel faydanın da gerçekliğine inanmadığımızgibi.

13~☆İnanırız ki, sağlığımız ve iyiliğimiz ile uyum içinde olan Doğa ile başbaşa olmayı seçmeliyizdir.

dır.......

Alıntı

Bu bölümde bitti hoşçakalın⤵

☆~ilgi ile kalın~☆

☆~CADILIK~☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin