Telefonundan gelen bildirim sesiyle
dolabına gitmekten vazgeçip yatağına ilerledi. Yatağın üzerindeki telefona uzandı ve ayakta dikilerek bakmaya başladı. Yeni duştan çıktığı için üzerinde bornoz vardı ve oturarak yatağı ıslatmak istememişti. Saati kontrol ettikten sonra mesajlara girdi.Bilinmeyen Numara: Günaydın, Louis.
Mesajı birkaç kere okudu. Kime numarasını verdiğini hatırlamaya çalışıyordu. Sonra "Ha!" diye bağırdı aydınlanmışlıkla. Okulda projeyi Joshla yapacaklardı. O yüzden dün sınıftan aceleyle çıkarken kısmen tanımadığı çocuğa telefonunu bir kağıda yazdıktan sonra buruşturup tam anlamıyla kafasına fırlatmıştı.
Louis: Selam! Sensin değil mi Josh?
O cevap verene kadar en azından iç çamaşırını giymeyi düşündü ama o tamamen giyinene kadar hiçbir cevap gelmemişti. Yatağa fırlattığı saç havlusuyla saçını dağınık bir şekilde kurulayıp hafifçe düzeltti. Tarağını ararken annesinin sesini duydu
"Louis, ben çıkıyorum hayatım!"
Odasından çıkıp merdivenlerin başından "Tamam anne!" diye bağırdı aşağı kata doğru. Sonra gülümseyip "Seni seviyorum." diye seslendi yeniden. Annesinin gülüşünü duyunca sırıtışı iyice büyüdü. Onun mutlu olması Louis'yi de mutlu ediyordu. "Ben de seni seviyorum hayatım!"
Ardından kapı sesi duyulmuştu. Mutlu bir şekilde odasına geri döndü. Telefonunu kontrol ettiğinde sonunda cevap geldiğini gördü.
Bilinmeyen Numara: Hayır, maalesef ki Josh değilim.
Bilinmeyen Numara: Ve kahvaltı için de teşekkür ederim, Louis.
Bilinmeyen Numara: Oldukça güzel bir manzaraydı.
Kaşlarının çatıldığını hissetti. Kimseye kahvaltı ısmarlamamıştı? Ayrıca başka kimseye de numarasını vermemişti. Sınıftan bile numarasını saklıyordu. Herkese dağıtmaktan dili yanmıştı birkaç sene önce. Yeni telefon numarasının ailesi ve arkadaşı Niall'dan başka kimsede olmamasını ummuştu şimdiye kadar.
Louis: Başka bir Louisyle karıştırıyor olabilir misiniz? Kimseye kahvaltı ısmarlamadığımdan eminim.
Hiç hareket etmeden cevap beklediğinin farkında değildi. Öylece durmuș ekrana bakıyordu. Yazıyor... yazısının çıkmasıyla birden irkilmişti hatta. Durduk yere huzursuz hissetmeye ve gerilmeye başlamıştı.
Bilinmeyen Numara: Sence bir numarayı yanlış yazsam bile yine bir Louis'ye rastlayabilir miyim Louis? Bunun ihtimali nedir?
Bilinmeyen Numara: Aptal mısın bu kadar?
Sinirlenmeye başlamıştı ve tam sensin aptal minimalinde bir şey yazıcakken birkaç mesaj daha geldi.
Bilinmeyen Numara: Vücudundan bahsediyorum.
Bilinmeyen Numara: İstersen bilgisayarının kamerasını kapat artık.
Bilinmeyen Numara: O plastiği boşuna almadın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DETENTION //Larry
FanficLouis bir film izler ve telefonunu hackleyen Harry'e fikir vermiş olur. Ya da; Canı sıkıldığında Harry için yapılabilecek en eğlenceli şey hacklediği telefonları tekrardan gözden geçirmekti. Louis'nin telefonuysa egosunu tatmin edebilecek en iyi se...