CHAPTER ONE

4 1 0
                                    


HELLO I'M JELAMAY L. SANTOS, BENTE KUATRO, mahilig ko mag basa og mga Chrisian Books og maminaw og Christian Songs.Naga  prayer and devotional ko , before ko mag sulod work.

Need nako magbasa og pulong sa Ginooo kay mga libakera og mga chismosa akoang mga workmate dapat ma glorify jod ang Ginoo sa response.

After nako breakfast, paadtu nako sa trabahoan. Excited ko kay magkita napod mi sa akoang crush hahaha wrong motive kaayu no?pero inspiration gyud nako kay di man ko hypocrite.

HAHAHAHAHAHA. 

By the way,nakaabot nako sa gate sa Worklace

.Nag sunod ko sa protocols kay before mag sulod mag face mask og face shield jod aron kasulod.

Mag hand wash og mag foothbath og mag Pascan og QR CODE ,mag sanitize a og kamot og bisag asa man na esablishment ron dapat gina apply gyod ni.

Dli sa magpasikat kundi may word si God na dpat mag follow ,I give you a verse ,Ephesians 6: 5 Slaves, obey your earthly masters with respect and fear , and with sincerity of heart ,just as you would obey Christ.

Ang ibig sabihin mag follow gyod ta kay ang meaning sa slaves diha empleyado,or gaserve ka sa amo nimo.Mo respeto gyod ta sa mga amo nato Christian biya ta. Mao sad ni devotional nako gaina.When you say sincere ,dapat di ta mag reklamo kay pasalamat ta kay may work pata ang uban gane tambay.


Mao to, pag abot nako office naay mga empleyado nisugat,

Good morning maam.

INGON SA EMPLEYADO.


Good morning pod with smile :) kay para maka blessed usab ta kay wala ta kabalo sa ginapagdaanan kanang tao nana.

RESPOND KO.


OG timing abrehan na unta nako ang office ky may duplicate key man mi tanan .Pro daw may tao naman.Naopen naman wala na naka lock pero closed ang door.

Maong giablihan nako og pag abli nako...

Tumambad sa akoa ang.......


Next Chapter..........


Ano kaya ang nakita ni JelaMay hahaha :D.


K. COMMENT BELOW, IF LIKE NIYO PO GOD BLESS READERS!!!!!!


:)



NAMELESS HUSBANDTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon