Pagsulod nako naa na si Mr. FORD .......
NAGDAKO GYOD AKOANG MATA na kami a lang duha sa office.Gapangurog pako sa pag greet.
Good morning Mr. Ford.
JelaMay
Hello good morning .
Ford said
Ngumiti lang ito sa akin.
Nagkuha ko silhig tambo aron tabngan siya og silhig pero ulahi na niya naingon sa akoa na wala pa diay nauga ang gi map pan ddto na part sa CR.
Kaya sakto pod na pag ingon niya.
Ayyy,excuse me maam.JELAMAY,wala pa.........
Wala pa niya nahuman estorya na slide nako og nadakdak gyod intawon akoang pwetan.
ouccccccccccccchhhh!!!! napagunit gyod ko sa akoang pwetan habang gina hikap nako akoang pwetan aron di kaaayo ko masakitan.
PERO..... okey lang na slide, kabalo ba ka unsa gihimo ni FORD? HAHAHAHA.
GOODNESSSSSS. Di ko kalihok tarong kay gibuhat niya ko tapos gibutang ko sa bangko.
haba ng hair ng lola niyooooo.
Bisag lami na kaayo mag harlem shake sa kilig but,gipongngan ra nko.Kay di biya mag una2 di gyud una magpakita motibo kay know your worth in the Lord.Prinsesa lantaw ni God nimo.
FORD POV:
NAkonsensiya ko sa nahetabo kay maam Jelamay kay bootan biya kaayu ni siya.Since me nagka workmate karon rapod mi nag face to face kay mag pansinanay raman mi og work ang ginapag usapan.Tapos sa tanan na babae na workmate siya rapod di mamalikas.Murag same man gyud mi faith ani niya.
Ahhhh. Miss Jelamay,
okey lang ka?
sincere nako na ask niya.
okey rako Mr. Ford.
sabi niya.na wala ga tan-aw nako.
okey .Sorry wala dayon teka naingnan na wala pa nauga ang sa may CR na part.
Sabi ko.
okey lang no worries okey nako.
sabi niya na parang okey na .
After a minute...............
Nag sidatingan na ang mga workmatte namin.
Good morning maam.
sabay naming bati sa mga kasamahn namo sa trabaho.
gOOD MORNing din.
Manager.
By the way, let's stand up.and listen to me.Please BE very careful sa mga actions niyo kasi di natin alam na ang anak ng CEO nag wowork pla at nagpapanggap na empleyad0 yon kasi ang narinig ko sa kabilang department,who knows , baka andito o baka nasa kabila,di natin alam .Basta , do your job.Alam niyo naman na confidential ang lahat ng background details niyo at ang nakakaalam lang is yong secretary ng general company.Sa pagkakaalam ko din dalawang department lang din sali tayo na confidential.So, may possibility na baka nandito or nandoon sa kabila.So please be aware and avoid absences.Especially,Mr. Ford.....
Yes maam.Sorry po.di ko lang kasi po maiwanan ang mama ko ho.
Mr. Ford.
okey , this is a warning not for Mr. Ford but to all of us.Be extra careful and always be responsible.
Manager
So, please do your job kahit walang tumitingin gawin ang tama.Ang integrity natin ang pinag uusapan dito , tayong lahat,BE HONEST AND ALWAYS BE HUMBLE AND KIND especially sa mga client ntin.
Dapat approachable lageeeee.
okey? nGKAKAintindihan tayo?
Manager.
yes maam.
sabay2 na sabi namin.
okey back to work.
MANAGER.
JELAMAY POV***
Oo nga naman, na curious nga ako don.Sino kaya ang anak ng CEO at saan kaya siya a office.Kinabahan ako baka , andito lang sa amin at nagpapanggap sa 4years ko na nagsilbi sa company nani karon ra gyud nako namo nahibal-an basi , gibuhat ni kay may gabuhat og dili maayo sa company.
Or unsa man dahilan, siy rapod nakabalo.
wala sad mi kakita sa anak sa CEO ba, only the CEO lANG.
EXCITED TO MEET HIM......
BHALA Na .
Ang bilis ng oras uwian naaaaaa.....
SABAY ka sa akin ?
Megan.
CUT MONA NAG LOG HAHAHAHA.
K. COMMENT BELOW. DAMING TWIST KAYA ABANGAN!!!!!!
:)
BINABASA MO ANG
NAMELESS HUSBAND
SpiritualNAGA IMAGINE NA BA KA OR NAGA ISIP og kinsa man gyod para nimo. Naga isip ba ka og taga asa kaya siya .Unsa kaya iyahang porma? May sense of humor kaya siya .Unta joker siya nindot siya kauban.Unta relihiyoso siya og worship leader og maayo moestory...