7

294 29 3
                                    

Ještě chvilku jsme se tady procházeli a potom jsme se vrátili zpět domů.

„Asi si půjdu uvařit špagety, chceš je taky?" zeptala se mě.

Neměl jsem teď na jídlo ani pomyšlední i přes to, že jsem od rána nic nejedl.

„Nene, děkuju, ale můžu se zeptat Harryho" řekl jsem a ona přikývla.

Došel jsem do pokoje, kde byl Harry a v posteli dělal něco na telefonu.

„Gemma jde dělat špagety, chceš taky?" zeptal jsem se.

„Ne, nechci" odpověděl jednoduše. Jsem jsem šel na schody a zakřičel to na ní.

Šel jsem do pokoje a ponořil se do svých myšlenek.

„To tě baví pořád koukat do stropu?" zeptal se mě Harry.

„Nekoukám jen do stropu, přemýšlím" řekl jsem.

„Jsi divnej" řekl mi.

Jen jsem pokrčil rameny.

Když tak nad tím přemýšlí, měl bych si dát něco k jídlu, dnes jsem ještě nejedl.

Došel jsem si rychle dolů pro misku s cereáliemi.

---

Je asi sedm večer a já si beru věci, abych šel do sprchy. Vzal jsem si zase to co jsem měl včera na spaní a zavřel jsem se v koupelně. Harry asi před dvěma hodinama někam odešel a do teď se nevrátil.

Zavřel jsem se ve sprše a nechal na sebe téct tu teplou vodu.

Vylezl jsem ven, osušil se a nandal jsem si na sebe boxerky.

Jen co jsem si je nandal, otevřely se dveře a nich stál Harry. Hned chtě zase zavřít, ale když už byly zase skoro zavřené, zpět je otevřel.

„Nemyslíš, že jsi až moc hubenej?" zeptal se s hlavou v koupelně a celého si mě přeměřoval pohledem.

Nic jsem neřekl, jen jsem pokrčil rameny.

Nic neřekl a zalezl do pokoje.

Konečně jsem si na sebe vzal ty tepláky a i mikinu.

Lehl jsem si do postele a po chvilce přemýšlení jsem usnul.

Probudilo mě ale asi tak o půlnoci to, že Harry už zase kouřil uvnitř místnosti bez otevřeného okna.

Sedl jsem si na posteli a opřel se o zeď za mnou.

„Harry..." řekl jsem zoufale.

Nevšiml jsem si, že vedle sebe má ještě flašku nějakého alkoholu.

„Co zase chceš" vyštěkl z ničeho nic.

„Vždyť víš, že mi to není moc příjemné"

Nic neřekl, semkl ruce v pěsti a začal zhluboka dýchat.

Za chvilku se zvedl z postele a šel ke mně. Na tváři měl hodně naštvaný výraz, který mi dost naháněl hrůzu.

Chytl mě hodně pevně a bolestně za rameno, kterým si mě přitáhl k sobě.

„Drž hubu, jinak ti jí tedy zmaluju, ty děcko" procenil na mě skrz zatnuté zuby.

„Promiň" pípnul jsem a už jsem chtěl, aby moje rameno pustil.

Když to rameno pouštěl, ještě s ním trhul dozadu.

Nic jsem už neříkal a se zadržováním slz jsem se snażil usnout.

Po chvilce se mi to povedlo.

---

Ráno jsem se probudil a Harry tady už nebyl. Smrdělo to tady po těch cigaretách, tak jsem hned otevřel okno. 

Byla mi nějaká zima, tak jsem se rozhodl, jít do sprchy. Doufám, že mi sem Harry zase nevleze.

Co bych teď dal za vanmu. Počkat, Gemma myslím má vanu. I když je mi to trošku blbé, šel jsem se í zeptat.

Zaklepal jsem jí na dveře a vešel jsem dovnitř, když se ozvalo dále.

„Ahoj Gemm, ty v koupelně máš vanu, že jo?" zeptal jsem se a snažil se při tom neznít moc vlezle.

„Mám, chceš se tam vykoupet?" zeptala se rovnou mile.

„Jestli bych mohl" řekl jsem a usmál se.

„Jasně, jen jdi. Buď tam jak dlouho chceš, já půjdu do koupelny až večer, takže teď je koupelna jen tvoje" řekla mi.

„Děkuji ti moc, Gemm" poděkoval jsem a zavřel se v té koupelně. Dal jsem si napouštět vanu a dal si tam i mjí oblíbenou pěnu do koupele. 

Nevlastní bratr - Larry Stylinson CZKde žijí příběhy. Začni objevovat