Když byla vana napuštěná, vlezl jsem si do ní. Bylo to celkem uvolnění.
Ani jsem se nebál, že by mi sem někdo vlezl. Možná by mi ani tolik nevadilo, kdyby sem náhodou Gemma vlezla, stejně mi z pod vody koukají jenom kolena a hlava.
Po asi tak půl hodině strávené ve vaně jsem vylezl ven a osušil se. Vzal jsem si na sebe zase tepláky a tričko. Ostatní věci jsem si vzal do ruky a odešl jsem z koupelny.
„Vážně moc děkuju, Gemm" poděkoval jsem jí ještě jednou.
„To nemáš za co, nevadilo mi to a ráda jsem tě sem pustila" usmála se na mě.
Odešel jsem zpět do mého pokoje a Harry tam stále nebyl.
Možná bych se mohl jít projít" řekl jsem si, protože se dnes budu asi nudit.
Šel jsem teď opět ke Gemmě, jestli nechce se mnou. Řekla, že se jen připraví a můžeme jít.
Vyšli jsme ven a procházeli se po Doncasteru.
Vrátili jsme se zpět domů asi tak ve čtyři hodiny a Harry byl konečně taky doma.
Harryho pohled
Od té doby, co jsme se sem přistěhovali, jde to se mnou z kopce. Zase jsem začal kouřit, dost piju a jsem pořád unavenej.
Vždy jsem byl přesvědčený že jsem na sto procent hetero, ale když mi do života přišel ten zatracenej Tomlinson, začal jsem pochybovat.
Hned co jsem ho poprvé viděl, byl jsem z něj v háji.
Proč jsem na něj tak hnusnej? Nechci si připustit, že bych měl něco s klukem, nebo se snažím přesvědčit sám sebe, že se mi nelíbí, i když se mi líbí a to sakra hodně.
Vždy když ale potom vidím, jak moc se mě bojí, lituju toho, jaký jsem na něj byl.
Když jsem ho včera viděl jen v boxerkách, nejspíše jsem se opravdu zamiloval. Je tak krásný! Sice je pravda, že je opravdu a ž moc hubený, ale to se dá celkem jednoduše změnit.
Za ty dva dny jsem ho viděl jíst snad jen čtyřikrát, nebo třikrát. Nevím proč skoro nejí, ale chci to změnit. Snad si o mně nebude myslet, že jsem nějaký magor, když jsem na něj tak hnusný a teď ho budu hlídat, aby jedl.
Byl jsem se teď už od rána procházet venku. Když Louis spí, vypadá jako anděl. Je tam moc krásný, ale nedokážu se přenést přes to, že bych byl gay, nebo třba i když jen bisexuál. Celý život se mi líbily jen holky, ale teď přišel on.
Možná se přes to jednou přenesu a zkusím to sním, ale asi ne v bízké době.
Louiho pohled
„Louisi?" oslovil mne Harry.
„Um, ano?" odpověděl jsem.
„Co jsi dneska jedl?" zeptal se.
„Nevím, nepamatuju si to" zalhal jsem.
Jasně že si pamatuju, že jsem dneska ještě nic nejedl.
„Takže nic, mám pravdu?" zeptal se, jakoby mi četl myšlenky.
Nic jsem mu na to neřekl, jen jsem lehce porkčil rameny.
„Pojď se mnou, jdeme se najíst" řekl a natáhl ke mně ruku.
Chytl jsem ho za ní a šli jsme ruku v ruce dolů. Moje ruka pasovala do té jeho úplně přesně.
Jen mi ale hlava nebere, proč na mě v noci byl takový, když teď je na mě takový hodný.
„Co by sis dal?" zeptal se.
„Budeme muset vařit, nic tady asi už hotového nebude" dodal ještě.
„Dal bych si asi nějaké těstoviny" když jsem to dořekl, nahrnuli se mi sliny do úst.
„Je tady smetana, tak můžeme udělat prostě jen těstoviny se smetanou?" zeptal se.
„Klidně, je mi to celkem jedno" řekl jsem.
Pustili jsme se tedy do vaření.
Dost jsme se při tom nasmáli a konečně to byl hodný harry, kterého jsem začínal mít možná až nebezpečně moc rád.
Tak si ho k tělu Harry pustil ještě dříve, než stihl něco promyslet a také mnohem dříve, než to měl vůbec v plánu.
ČTEŠ
Nevlastní bratr - Larry Stylinson CZ
FanfictionLouis je mladý kluk, kterému zemřela před dvěmi lety matka. Teď si jeho otec našel novou přítelkyni, se kterou se budou stěhovat společně do jednoho domu i s jejími dětmi.