Özür dilerim,
özür dilerim Taehyung. Bunun için çok üzgünüm. Sana bunları yaşattığım için üzgünüm.
Beni sevmen zaten tamamen bir mucizeyken, seni kalbini kırmış olmak bana tanrıdan verilen bir ceza.Mino'yla görüşmem doğru değildi, bundan yakınmana rağmen görüşmem de öyle. Fakat bilirsin benden başka kimseyle konuşmayı sevmez.
Çok düşünürdüm, neden beni sevdin diye?
Sahiden Taehyung, sen beni neden sevdin?
Lütfen hala sevdiğini söyle, buna değmesini istiyorum.
Biliyor musun, ben hala seni ilk tanıştığımız günki kadar çok seviyorum. O günki kadar çok aşığım sana. O zamanlar dokunulmamış olmadığımı bilmiyordun ama umarım düşüncelerin değişmemiştir, bana yalan söylememişssindir Taehyung.
Yavaş yavaş bu dizelerin sonuna geliyorum. Bir yandan kolumdaki kırmızı sıvı vücudumdaki her hücrenin sızlamasını sağlarken, kalbimdeki bu ağrı artık bana yeterinden fazla geliyor.
Son bir şey,
ben seni kendimden vazgeçebilecek kadar çok sevdim Taehyung.Çocuk, uçurumun kenarında okuduğu bu dizelere karşı artık resmen güçsüz durumdaydı. Kesinlikle kendi suçuydu, böyle düşünüyordu. Ondan ayrılmamalıydı, eğer onu bırakmasaydı kendine zarar vermeyecekti.
"Özür dilerim kelebeğim, ben seni sevmeyi senin gibi beceremedim." dedi ve bir adım daha yaklaştı boşluğa. Sonunda ayaklarından biri boşluğu hissettiğinde gözlerini kapattı ve derin bir nefes aldı.
Bedeni alyadan aşağı, bulutlardan yukarı...
"Şimdi ve sonsuza dek."
bu benim için ufacıkta olsa bir anlam taşıyan,
içinde gerçek sözler barındıran bir minificti.eğer anlayabildiyseniz, helal olsun.
sevgiler, şimdi ve sonsuza dek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
atelophobia | taennie ✓
Fanfictionkimtaehyung: sana veda edemiyorum, ama kavuşacak gibi de değiliz. Bedeni alyadan aşağı, bulutlardan yukarı... minific. [ taennie, july 31 ©MILENA, 2021]