1-Kacis Plani

39 1 0
                                    

Selam!Yeni basladigim icin kotu olabilir bunu yuzume vurmayin. Kufur etmeyin eger beyenilmezse hikayeyi oylamayla silebilirim.Keyifli okumalar.XD Bu arada multide Selin var

******

Selin, arkadasi Esin ile yatili okuldan kacis plani yapiyordu. Plan soyleydi:
  Gece 2 gibi cikicaklar.Esin bahce bekcisine bir adam gordugunu arka bahceden bloklara ciktigini soyleyecek o sirada Selin bekci kabininden anahtari alicak ve kacicaklardi.

  Gece saat 1:30 gibiydi. Hazirlandilar ve plan islemeye basladi. Tam kacacaklarken arkadan Burak bagirdi "siz ne yaptiginizi saniyorsunuz.Kacarsaniz cok kotu ceza alirsiniz" diye bagirdi. Selin "sanane be! Yakalanirsak cezayi sen mi alicaksin. Gem burda bizi takan yok. Senide takan yok. Gelmek istersen gel eger gelmiceksen kactigimizi ve yerimizi kimseye soyleme soylersen senide yakariz"dedi. Burak bagirdi."Sizinle gelmek istemiyorum sadece siz kacarsaniz sadece siz degil herkes ceza alir ayrica hesaba katmadiginiz kameralar var" dedi. Selin kameralari hesaba katmamisti. Esin, Seline "burada boyle beklicekmisin hadi gidiyormuyuz?" dedi. Selin "Dur kameralari unuttuk"dedi.Burak "Sizi akillilar (!) kameralar unutulurmu eger 10 saniye icinde" derken bekci geldi.Bekci iyi bir adamdi.Selinleri oyle gorunce biraz sinirlendi ama kimseye soylemicem siz ikiniz birdaha boyle bir ise kalkisirsaniz kotu olur dedi. Ve Buraka onlari oyaladigi icin tesekkur etti.

**** 

Arkadaslar bu bolum kisa oldu. Sadece sunu soyleyicem ilk hafta bolumleri cok yayimlicam.Ileriki haftalarda cumartesi gunleri 1-2 bolum yayimlicam. Keyifli okumalar XD

Olumsuz ASKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin