2-Tesekkur

24 1 0
                                    

Merhaba arkiler bugun 3 bolum yayinlicam.Kotu bolumleri oylama sonucu silicem. Yazim yanlisliklarim olabilir bunlar icin ozur dilerim.Keyifli okumalar :-P
NOT= bisey gorurseniz bu Selinin ic sesi (noktalar olmucak orada ic ses var
******

Buraaaak diye bagirdi Selin. Burak cok sasirmisti."Ne var?" dedi sert bir tavirla Seline. Selin "neden bu kadar sert davraniyorsun?"dediginde Burakla goz goze geldiler.
kahretsin bu kadar yakisiklimiydi bu Burak>
Bi sus ic ses zaten araya girmesen olmaz dedi icinden.Burak" ne soliceksen soyle isim var benim" dedi.Selin "Tessekkur ederim deyicektim ayrica ne oldu sewgilinlemi buluscan"dedi.Burak"onemli degil ama su ceneni kaparsan sewinirim hem sewgiliyi nereden cikardin sewgilim yok benim dedi.Selin "tabi tabi" dedi.Burak "uykum var" dedi.
<uykucu hahah buna mi inancan sewgilisiyle buluscak>
Bi sus ic ses misin nesin dedi Selin fakat bunu sei soylemisti.Burak"deli misin nesin ne diyon" dedi.Selin"ic sesle konusuyom sacma sapan seyler diyo"dedi.Esin,Selin diye bagirdi.Selin"gitmem lazim sabah konusuruz" dedi.Burak"yarin 12de kantinde ol bir tesekkur borcun var"dedi.Selin"tesekkur ettim ya bu ne borcu"dedi.Burak"sorma ama mutlaka gel"dedi.Selin Buraktaki elektirigi hissetti.Gercekten boyle bisey olabilirmi diye dusundu.Esin yanina geldi ve "Selin butun gece bahcedemi durucaksin"dedi ve odalarina gidip uyudular.Ertesi gun saat 11:30da Selin hazirlanip kantine gitti.

******
Bolumu burada kesicem tam heyecanli yerinde :) birdahaki bolumu en az 10dk sonra yazicam. Multide Selin in kantine giderken giydigi kiyafet var hemde Selena Gomez ustunde XD

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 15, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Olumsuz ASKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin