Tahu tak apa aku buat sekarang..Nak cakap aku cari bahan rujukan seperti yang ingin dilakukan sebentar tadi atau membaca buku...
Aku pun tak tahu..tapi kalau tak dekat dengan aku sekarang.. pasti korang cakap yang aku ni rajin..
Sebab kenapa???
Sebab buku aku daripada tadi..asyik aku dirikan di hadapan aku...korang faham kan??
Alah kau dirikan buku atas meja di hadapan kau..
Kalau korang pernah buat..korang tahu...waktu dalam kelas korang biasa buat...
Nampak je macam rajin tapi realiti kau sorokkan muka kau untuk memudahkan tidur tanpa diketahui..
Dan itulah yang aku buat sekarang.. masalahnya aku dekat perpustakaan dan sebab satu lagi bukan sebab aku nak tidur..
Tapi disebabkan orang itu duduk yang duduk di meja hadapan kami..
Banyak ii meja ...kenapa perlu dekat situ juga kau duduk..
Macam mana aku nak fokus macam ni..takde tempat lain ke dia nak duduk...meja seberang sana pula dia pilih..
Tak tahu ke dia..aku tadi sibuk mengata pasal dia sebab komen dia tadi..
Kalau duduk membelakangkan aku takpelah..ini menghadap aku...
Korang akan buat apa... kalau dalam situasi macam ni??hmmm...
I kennot..lah😭
Dah lah dua ekor monyet ni asyik je mengacau siapa lagi mereka berdua lah..
Aku pula yang nak meletup...tak risau ke perpustakaan ni akan terbakar sebab hatiku tengah panas sekarang...
Alah pakai je coolfever...senang..
"Wei,kenapa anak raja tu pandang kau wei?"
"Yalah, walaupun anak raja tu pakai topeng..tapi aku pasti dia pandang kau"
"Macam nak tertembus topeng dia pakai"
See..mereka berdua tak berhenti-henti daripada tadi..
Reen kalau dah TER ikut mereng macam Abby..payah nak hentikan mereka berdua..
"Merepek lah korang berdua..tuanku nampak korang lah..korang kan cantik..aku mana cantik"
Betul lah apa aku cakap tu...aku taklah dikatakan putih sangat..sawo matang gitueww lah...
Tak macam mereka berdua..putih melepak..kalah bedak sejuk nenek aku...
*Nenek dekat kampung tersedak tulang ayam..terkejut punya pasal...
"Siapa lah sebut nama aku ni..Pak cik Hamid ke??"*
Tiber Pak Cik Hamid..Aku pun tak kenal..
Haha..🤣
"Alah,kau merendah diri sangat ni"
Kata Abby."Mana ada aku merendah diri..aku cakap perkara yang betul"
"Kalau macam tu aku sahajalah cantik...kau tak nak ngaku..baik aku ngaku"kata Reen sambil jari ii nya sibuk menaip sesuatu dekat laptop nya..
"Aduh...zup zap,zup zap,zup zap..."
Kata aku sambil memegang dada tanpa perasan buku yang aku guna untuk melindungi wajahku sebentar tadi sudah tidak berdiri lagi..
YOU ARE READING
Encik Crush Itu Milikku
RomanceTipu takde crush..siapa yang takde..lebih lagi kalau masih dalam zaman persekolahan...sama lah macam Alya..Nur Alya Aqilah ..Orang nya cantik seperti namanya..Dan dalam diam menyukai seorang ketua pengawas di sekolahnya..Muhammad Haikal Hakimi.. buk...