Arc - 1.8

2.7K 281 6
                                    

Unicode

Dee..Dee..Dee ⏰⏰

* Host ရေ ထတော့ ကျောင်းသွားရမယ်လေ ထတော့လို့ host ရေ host..!! point နှုတ်ရမလား *

" အင်းအင်းထပြီ "

30 min ago....

" ဟာ ပါးပါး company မသွားသေးဘူးလား "

' ခနနေသွားတော့မာ မနေ့က လန်ရှင်း သားကို ဘာပြောခဲ့သေးလဲ ' 

" သူတို့ company နှစ်ပတ်လည်ပွဲကို ပါးပါးရော သား​​ရော နှစ်ယောက်လုံးတက်ပေးပါတဲ့ "

' အော် ဒါနဲ့ သား လန်ရှင်းကို ဘယ်လိုမြင်လဲ '

~ ငါလေး ထင်တာမှန်နေပီ ಠ_ಠ ~

" ပါးပါး သားကိုအမှန်အတိုင်းပြော အဲ့ဟွေ့လန်ရှင်း ပါးပါးကိုဘာတွေပြောထားတာလဲ "

' ဟားဟား ငါ့သားကတော့ တကယ်အကဲခတ်တော်တာပဲ အင်း သူက ပါးပါးကိုပြောတယ် သားကို သူလက်ထပ်ချင်ပါတယ်တဲ့ '

" ပါးပါး ဘာပြန်ပြောလိုပ်လဲ "

' ပါးပါးက သားသဘောကိုမေးကြည့်လို့ပြောထားတယ် ကျန်းမိသားစုနဲ့ကိစ္စဖြစ်ပြီးထဲက ပါးပါးနောင်တရနေပါပီ အတင်းကြပ်မလုပ်တော့ဘူး အဲ့တော့ သားသဘော သားသဘောမကျရင် ငြင်းလိုက် ပါးအတင်းမတ်ုက်တွန်းဘူး '

" ပါးက ချစ်ဖ်ု့အကောင်းဆုံးပဲ ပီးတော့ သားက အဖြောင့် မိန်းမပဲယူမာ "

' ဟားဟား သားသဘောပါဗျာ '

" အာ ဒါနဲ့ပါးပါး company သားလိုက်လ်ု့ရလား တစ်ချိန် ဒါတွေ သားပဲဦးစီးရမာမလား ခုထဲကလေ့လာချင်လို့ "

' ရတာပေါ့ကွာ သားလိုချင်ရင် အခုချက်ချင်း ဥက္ကဌ ရာထူးတောင်လွှဲပေးအုန်းမာ '

" တကယ်လား ပါးပါး ဒါဆို သားကို သဘက်ခါ CEO ရာထူးလွှဲပေးပါ "

' ဟေ?? သားတကယ်ပြောတာလား '

" ဘာလဲ မပေးချင်ဘူးလား ပါးပဲခုနက အခုချက်ချင်းတောင် လွှဲပေးအုန်းမာဆို "

' ဟုတ်ပါတယ် ဒါပင်မယ့် သားကလုပ်ငန်းအကြောင်းဘာမှမသိသေးဘူးလေ CEO လုပ်တာလွယ်တဲ့ကိစ္စမဟုတ်ဘူး ရှောင်ဖေး သားကို CEO ချက်ချင်းပေးလိုပ်ရင် ရှယ်ယာဝင်တွေက သားကိုအပြစ်ပြောလိမ့်မယ် လက်ခံချင်ကြမာမဟုတ်ဘူး ပါးပြောတာနားလည်တယ်မလား '

Save The Loser System ( System ) Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon