onun yaninda da esmer bir cocuk oturuyordu. Hoca bizi selamladiktan sonra sozlu olacagimizi belirtti. Nerden cikmisti bu sozlu simdi. Daha ilk gunumdu benim. Bilmiyodum bile. Bu dusuncelerimi hocaya soyledim. Ama kendisini ilgilendirmedigini belirtti.Daha sonra verile sesleri soylememizi istedi.Guzel gidiyodu her sey. Taaa ki sira bana gelene kadar. Adimi soyledi kalktim ayaga ve soylemeye basladim.O sira da siniftan bir kahkaha koptu. Yan sirada ki esmer cocuk daha cok guluyodu. Ne vardi sanki bunda sesim kotu olabilirdi. Ama o kadar gulmeleri gerekmezdi.Sifir almamin yani sira bir de rezil olmustum. Hemde daha ilk gunden. Diger saat Ruveyda yanima oturmak istemediginden esmer cocuk yanima gecmisti. Harika bir parfumu vardi. Kendine cekiyordu adeta. Ona tum okul hayatim boyunca esmer cocuk diyemezdim. Bu yuzden tanisma girisiminde bulubmaya hazirladim kendimi . Ama daha sonra ya cevap vermezse yada dalga gecerse fikri beni bu yoldan geri cevirdi. yuz hatlari belirgin ve guzeldi. Yuz hatlari vucut olculeri tamamen kusursuzdu. Ve kokusu ondan biraz daha etkilenmem de yardimci oluyodu. Parfum gibi de degildi yogun gelmiyodu olasi vir ruzgar o nanemsi kokuyu burnuma carpiyordu. Onu kesmeye daha fazla devam edersem farkedecekti. O yuzden kafami cevirip derse odaklanacakken zil caldi.
Daha sonra Ruveyda yanimiza dogru geldigini farkettim.
-Efeee gelsene hadii siraya kitlemissin resmen hadii Şura izin ver de Efeyi alayim
Daha sonra ciktim siradan Efeyi takti koluna goturdu. Etkileyici bir cocuktu. Yasitlarina ragmen daha olgun gorunuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Bekçisi
RandomOrta okuldan liseye kadar olan bir kizim yasamınin nasil onu olüme goturdugu anlatilmaktadir.