(I'm not showing the Exes until that chapter when they meet again 😗 and the other kids that are mentioned in here aren't really important there just extras but Kirideku kids are important so yea)
•ᏆᏃᏌKᏌ ᎷᏆᎠᎾᎡᏆYᎪ• |ᎢᎻᎬ ᏢᎡᎾᏴᏞᎬᎷ ᏟᎻᏆᏞᎠ|
ᎪᏩᎬ: 17
ᏞᎾᎾKᏚ: ʟᴏɴɢ ʙʟᴀᴄᴋ ᴄᴜʀʟʏ ʜᴀɪʀ ᴛʜᴇ ᴇɴᴅs ᴀʀᴇ ɢʀᴇᴇɴ, ᴄᴜʀᴠʏ ᴛʜɪᴄᴋ ʙᴏᴅʏ sʜᴀᴘᴇ, ɢʀᴇᴇɴ ᴇʏᴇs ᴀɴᴅ ғʀᴇᴄᴋʟᴇs sᴄᴀᴛᴛᴇʀᴇᴅ ᴀʀᴏᴜɴᴅ ʜɪs ғᴀᴄᴇ ᴀʟᴏɴɢ ᴡɪᴛʜ ᴏᴠᴇʀ ʜɪs ʙᴏᴅʏ, ᴀɴᴅ ʙᴜᴛᴛᴏɴ ɴᴏsᴇ ᴍᴜʟᴛɪᴘʟᴇ ᴛᴀᴛᴛᴏᴏs ᴀɴᴅ ᴘɪᴇʀᴄɪɴɢs sᴏғᴛ ᴀɴᴅ sᴍᴏᴏᴛʜ sᴋɪɴ ʟᴏᴏᴋs ᴍᴏʀᴇ ғᴇᴍɪɴɪɴᴇ ᴅᴏᴇs ʜᴀᴠᴇ ʙʀᴀᴄᴇs ᴊᴜsᴛ ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ᴛʜᴇʀᴇ ᴄᴜᴛᴇ.ᏢᎬᎡᏚᎾNᎪᏞᏆᎢY: ʟᴏᴠᴇs ᴀᴛᴛᴇɴᴛɪᴏɴ, ʀᴇᴀʟʟʏ ɴɪᴄᴇ ʙᴜᴛ ᴡᴇ ᴀʟʟ ᴋɴᴏᴡ ʜᴇ ɢᴏᴛ ᴍᴜʀᴅᴇʀ ɪɴᴛᴇɴᴛɪᴏɴs, ᴍᴇᴀɴ ʙᴜᴛ ᴏɴʟʏ ᴡʜᴇɴ ʏᴏᴜ ᴍᴀᴋᴇ ʜɪᴍ ᴍᴀᴅ ᴏʀ ʜᴇ ᴊᴜsᴛ ᴅᴏᴇsɴ'ᴛ ʟɪᴋᴇ ʏᴏᴜ , ʙᴀᴅᴅɪᴇ ᴍᴀᴍᴀ ᴛʜᴀᴛ ᴡɪʟʟ ғɪɢʜᴛ ᴀ ᴄʜɪʟᴅ (ʟɪᴛᴇʀᴀʟʟʏ ᴍʏ ᴍᴏᴍᴍᴀ) 😶 sᴀʀᴄᴀsᴛɪᴄ ᴀɴᴅ ᴘʟᴀʏғᴜʟ ʀɪᴄʜ ᴡɪᴛ ᴀ ᴀᴛᴛɪᴛᴜᴅᴇ ᴀ ʟɪᴛᴇʀᴀʟ ᴄʟᴇᴀɴ ғʀᴇᴀᴋɪɴ.
ᎻᎬᏆᏩᎻᎢ: 5'6NᎪᎢᏆᎾNᎪᏞᏆᎢY: 50% ᴊᴀᴘᴀɴᴇsᴇ 50% ʜɪsᴘᴀɴɪᴄ
FᎪᎷᏆᏞY: 👇🏽
нιѕaѕнι ᴍɪᴅᴏʀɪʏᴀ (ᴅᴀᴅ ʙᴜᴛ ʜᴀᴠᴇɴ'ᴛ ᴄᴀᴍᴇ ʙᴀᴄᴋ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ᴍɪʟᴋ ʏᴇᴛ)
ɪɴᴋᴏ ᴍɪᴅᴏʀɪʏᴀ (ᴛʜᴇ ʙᴀᴅᴀss ᴍᴏᴍᴍᴀ)
ᴄʟɪᴏ ᴋɪʀɪsʜɪᴍᴀ (ᴛʜᴇ ᴛʀᴏᴜʙʟᴇ ᴅᴀᴜɢʜᴛᴇʀ)
ʙᴏᴡ ᴋɪʀɪsʜɪᴍᴀ (ᴛʜᴇ ᴛᴡɪɴ ʙᴀʙʏ ʙᴏʏ)
ᴀʀʀᴏᴡ ᴋɪʀɪsʜɪᴍᴀ (ᴛʜᴇʏ ᴛᴡɪɴ ʙᴀʙʏ ɢɪʀʟ)
ᴇɪᴊɪʀᴏ ᴋɪʀɪsʜɪᴍᴀ (ᴛʜᴇ ᴍᴀɴʟʏ ʙᴏʏғʀɪᴇɴᴅ)
ᴛᴏᴍᴏʀᴀ sʜɪɢᴀʀᴀᴋɪ (ᴛʜᴇ ᴄᴏғғᴇᴇ ᴀᴅᴅɪᴄᴛ ᴄᴏᴜsɪɴ)
sʜᴏᴛᴀ ᴀɪᴢᴀᴡᴀ (ᴛʜᴇ ʜᴜᴍᴀɴ ᴄᴀᴛᴇʀᴘɪʟʟᴀʀ ᴜɴᴄʟᴇ :ᴍᴏᴍ ʙʀᴏ:)
ʜɪᴛᴏsʜɪ ᴀɪᴢᴀᴡᴀ (ᴛʜᴇ ɪɴsᴏᴍɴɪᴀᴄ ᴄᴏᴜsɪɴ)
ᴇʀɪ ᴀɪᴢᴀᴡᴀ (ᴛʜᴇ ᴀᴘᴘʟᴇ ʟᴏᴠɪɴɢ ᴄᴏᴜsɪɴ)
ʜɪzaѕнι ᴀɪᴢᴀᴡᴀ😗 (ᴛʜᴇ ʟᴏᴜᴅ ʙᴜᴛ ғᴜɴ ᴜɴᴄʟᴇ)ᏞᎾᏙᎬᏚ: ᴄᴏᴏᴋɪɴɢ , ᴍᴜsɪᴄ,ʜᴇʟᴘɪɴɢ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ, sʜᴏᴇs ᴀɴᴅ sʜᴏᴘᴘɪɴɢ, sᴘᴏɪʟɪɴɢ ʜɪs ᴋɪᴅs, sʟᴇᴇᴘɪɴɢ, ᴄᴏғғᴇᴇ , ᴘᴀʀᴛʏɪɴɢ,ᴅᴏɪɴɢ ʜᴀɪʀ ᴀɴᴅ ᴍᴀᴋᴇᴜᴘ, ᴄᴜᴅᴅʟɪɴɢ.
ᎻᎪᎢᎬᏚ: (ᴋɪʀɪsʜɪᴍᴀ ᴇx ᴀɴᴅ ʜɪs ᴇx ᴏᴄ)ᴄʟᴏsᴇ ᴄᴏɴᴛᴀᴄᴛ ᴡɪᴛʜ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ʜᴇ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴋɴᴏᴡ, ᴘᴇᴀʟᴇ ᴛᴏᴜᴄʜɪɴɢ ʜɪᴍ, ᴜɴᴄʟᴇᴀɴ sᴛᴜғғ, ᴍᴇssʏ ᴘʟᴀᴄᴇs, ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ᴡʜᴏ sᴛᴜᴄᴋ ᴜᴘ, ʜɪs ᴄᴏ-sᴛᴀʀ ʀʏᴀɴ (ᴏᴄ) ᴄᴜᴄᴜᴍʙᴇʀsᎠᎪᎢᏆNᏩ: ᴇɪᴊɪʀᴏ ᴋɪʀɪsʜɪᴍᴀ (ʙᴀʙʏ ᴅᴀᴅᴅʏ)
ᏴᎬᏚᎢ FᎡᏆᎬNᎠ(Ꮪ): ᴅᴇɴᴋɪ ᴋᴀᴍɪɴᴀʀɪ , ᴋᴀᴛsᴜᴋɪ ʙᴀᴋᴜɢᴏᴜ , ɴᴇᴛɪᴏ ᴍᴏɴᴏᴍᴀ 👀
ᏩᎡᎾᏌᏢᏚ: ᴛʜᴇ ᴛʀᴀғғɪᴄ ʟɪɢʜᴛ ᴛʀɪᴏ ᴀɴᴅ ɪᴢᴜsǫᴜᴀᴅᎻᏆᏚ ᏴᎾᎠY ᏚᎻᎪᏢᎬ
YOU ARE READING
ɪᴢᴜᴋᴜ ᴍɪᴅᴏʀɪʏᴀ [ᴋʀᴅᴋ]
FanficBadass femboy Hispanese Izuku that's all you need to know 😭 Izuku midoriya comes to UA and they find out he's dating Kirishima but what about Kirishima EX and how will it be when some people have a problem with him. (He might have to beat some ass...