İyi okumalar🍃
Tam dudaklarımız değmek üzereydi ki ben geri çekildim. Alex'de yapacak olduğumuz şeyin yanlış olduğunu anlamış olacak ki ben çekilince yere bakarak pişmanlıkla kafasını eğdi ben ise utancımdan yüzüne bile bakamıyordum. Artık birazda olsa benden hoşlandığından emindim kafede bahsetmeye çalıştığı şey ise tam da buydu. Taşlar yerine oturuyordu ama alexin sadece anın büyüsüne kapılıp beni öpmek istemesi ihtimali ise beynimi kemiriyordu.
A: b-ben gerçekten özür dilerim.
Bir süre dilim tutulmuş gibi konuşamadım ,diyeceklerimin hangisinin doğru olduğunu kestiremiyordum bile.
L: Hayır özür dileme ama sadece bunun için fazla erken değil mi?
Derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.
A: şunu bilmeni istiyorum sadece, ben öğrencilerini eve atıp öpmeye çalışan sapık bir pedofili değilim.( hep böyle derler koçum kdkdk)
A: Ama sana olan hislerimi de karşı koyamıyorum biliyorum bu yanlış bir şey ama yapamıyorum gerçekten denedim.
Bana karşı hisleri vardı?Ve beni korkutmak istemiyordu aklımı karıştıran soru ise tanışalı bu kadar kısa bir süre olmuşken hislerinden nasıl emin olabiliyordu ve benden bu kadar kısa sürede nasıl etkilenebiliyordu.
L: Bu kadar kısa sürede nasıl eminsin?
A: Sandığın gibi kısa değil Lauren, bilmiyorsun.Cevapları kafamı dahada çok bulandırmaya devam ederken cevapsız sorular beynimde geziniyordu, beni daha önceden tanıyor muydu?, hisleri daha uzun süreden beri mi vardı?, beni tanıyorsa ben neden onu hiç görmemiştim? Ve dahası...
A: Şu an bunları sana açıklamanın ne yeri ne de zamanı lauren ama zamanı geldiğinde hepsini öğreneceksin.
A: Sadece sabret.Konuşamıyorum bile, konuşsam ne diyebilirdim ki zaten şu anlık dinlemek zorundaydım.
L: Peki, anlattığında seni dinliyor olacağım fakat bu hislerini açıklamak için biraz erken değil mi sence de? Tamam beni daha önceden biliyor olabilirsin ama ben seni pek tanımıyorum yani en azından senin beni tanıdığın kadar
L: Beni tanıyorsan annem ve babamla olan yaşantımı da biliyorsundur, o zaman neden anlatmamı rica ettin.
A: Tabiki de biliyorum. Sadece senden dinlemek istedim, seni dahada yakından tanımak istiyorum. Ben senin yaşantını dışarı yansıttığın kadar görüyordum. Her şeyini tabiki de bilmiyorum.
L: Anlıyorum ama her şeyi anlatacaksın değil mi?
A: Zamanı geldiğinde söz veriyorum her şeyi öğreneceksin.Ellerimi tutup gözlerime bana güven de hissetiricek şekilde bakıyordu.
L: Bana olan hislerini korkmadan açıkladığın için teşekkür ederim, birbirimizi daha yakından tanıyıp biraz süre verebiliriz belki ama şu an sadece eve gitsek.
A: Ne söylesen haklısın fakat bu beni reddettiğin anlamına mı geliyor?
L: Hayır, sadece birbirimize süre tanımalıyız.Yüzüne yayılan güzel, etkileyici gülümsemesiyle bana adete bir görsel şölen sunmuştu.Yanağındaki çizgiler, dudağının altında yer alan küçük beni onu öpme isteğimi artırıyordu.
Alex'den:
Arabadaki konuşmalarımız ve yolculuk sonrası eve gelmiştik, evin anahtarı çevirip kapının açılmasını sağladım ve lauren'i elimle içeri davet ettim üstündekilerden kurtulup oturma takımına oturup lauren'i beklemeye başladım.Lauren ise çekingen duruyordu hala bana anlatmak istemiyordu.
A: Hadi ama Lauren, gel yanıma elinde sonunda anlatacaksın.
Biraz daha nazlanıp yanıma geldi.
L: Peki.
Yanıma koltuğa oturdu. Üstüne giydiği benim kıyafetlerimle o kadar şirin duruyordu ki yanaklarını mıncırmamak için kendimi zor tutuyordum.
A: Hayır, kucağıma gelmeni istiyorum.
Dediğim şeyle yanakları kızarmıştı ve utanmıştı bu haliyle gerçekten çok tatlı gözüküyordu sonra biraz daha öyle durduktan sonra pes edip dizime oturduğunda bu kadar yakın olduğumuz için yükselen libidoma hakim olamadım. Ona dokunmak bile onu inciteceğim korkusunu beraberinde getiriyordu. O narin, küçük, güzel, ılımlı, masum lauren'di ve ben onu korkutacağımdan, onun canını yakacağımdan korkuyordum yani kendimden yanlış bir şey yaparım diye kendimden korkuyordum asıl.
Derin bir nefes alıp konuşmaya başladı. Çok gergin görünüyor, elleri terliyor ve gözleri doluyordu. onu bu kadar geren ne daha çok merak etmeme neden oluyordu.
Merhabalarr🧸👋🏻
Bu bölüm daha çok birbirlerinin hislerini anlamaya çalıştıkları bir bölüm
Diğer bölümde lauren kendi hikayesini anlatıcak hemen hemen aynı ama daha duygusal olucak alex lauren'i daha iyi anlıyacak sorunlarını. ohh spoilerda verdim artık bana atar yapmazsınız dkxmx
Votelarınız ve özellikle yorumlarınız benim için çok önemlii🎀
Sizleri seviyorum💖✨
Kendinize iyi bakın🐣😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do ı wanna know about your daddy issues
FanficYaş farkı içerir Rahatsız oluyorsanız okumamanızı öneririm☺️ Alex turner fanfiction