Prológus

1K 29 7
                                    

"100 évente születik egy vérjaguár.A vérjaguár örökli ősei erejét,ennek köszönhetően egyre erősebb és erősebb lesz az akkori jaguár.A jaguárok csak nőneműek lehetnek.
2 méteresek állatformában és szemük lilán ragyog,karmuk és foguk is nagyon hosszú.A szaglásuk,hallásuk sokkal fejletteb,mint egy vérfarkasé.Erősebbek és gyorsabbak.Minden vérjaguárnak van egy fél hold a csuklóján.Ezért már születésük után tudják,hogy ki lesz a legerősebb a falkában.Bármikor átváltoznak,amikor csak akarnak,viszont teliholdkor ha akarnak ha nem,akkor is átváltoznak."

Na igen,én is egy ilyen lennék.Oh be sem mutatkoztam,a nevem Ashley White.És most éppen Beacon Hills-be tartok.A vadászok végeztek a falkámmal,ami egyben a családom is volt.Apám volt az alfa.Ő egy véroroszlán volt.A mi falkánkban vagy vérpárducok vagy véroroszlánok voltak.Ezért eléggé meglepődtek amikor kiderült,hogy a legendák igazak,és az alfa lánya a legerősebb a falkábol.

Az első átváltozásomkor már tényleg bebizonyosodott,hogy a legendák igazak,akkor voltam 14 éves.2 méteres magas voltam,és a szemeim lilák voltak,bundám korom fekete volt.Karmaim és fogaim hosszabbak voltak mint bárkié a falkábol,pedig az övéké sem rövid.

16 voltam amikor egy éjjel megölték az egész falkát.Senki nem sejtett semmit.Mind egy házban éltünk,egy nagy villában.Madárbergenyével szórtká körbe a házat,és meggyujtották.Én rajtam nem hatott.A szüleim haláluk előtt a lelkemre kötötték hogy menjek Beacon Hills-be,és keressem meg a család egyik régi barátját,Derek Halet.Az ő családjával is így végeztek.

Az eset óta 1 év telt el.Nem rég töltöttem a 17-et.Azóta a borzalmas este óta teljesen megváltoztam,kifordultam önmagamból.Flegma és távolságtartó lettem.Fekete hajamba lilát is vittem.

Itt egy kép :

Egy jó dolog van az életemben

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Egy jó dolog van az életemben.Ő az én legjobb barátom.A neve Agyar :

Gyönyörű kutyus nem igaz?Persze hogy az

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gyönyörű kutyus nem igaz?Persze hogy az.A vérjaguár énemnek köszönhetően az állatok tisztelnek.

Agyar az anyósülésen ül,és néz ki az ablakon.A mellettünk elhaladó aútósoknak talán ilyesztő,de amúgy csupa szív ez a kutya.Az már más téma hogy csak velem szemben.Csak egy szavamba kerül és széttép bárkit.

Elhaladtunk a Beacon Hills feliratú tábla mellett.A házvevés már el van intézve.Be van rendezve,minden meg van már csinálva.A Gimibe holnap iratkozom be.Szuper,pont szeptember 1.-én.

Megláttam a házat.Pont olyan mint a képeken.Közel van a sulihoz,és van mögötte egy erdő.

-Hát megjöttünk Agyar.-ő válaszul csak ugatott.

Bevittem a bőröndöket,amik tele vannak ruhával,és megnéztem melyik a legszimpibb szoba.Egy olyant választottam,amelyiknek az ablaka az erdőre néz.Nem rossz.Egy hatalmas franciaágy,két oldalán éjeliszekrény,íróasztal,különfürdő,
ruhásszekrény,és az ággyal szemben lévő falon egy nagy plazma TV.A szobában a szürke és a fehér szín dominál.

Kipakoltam a bőröndömből,elővettem egy púlót és egy fehérneműt,és elmentem fürdeni.

Befeküdtem az ágyamba,és szemeztem az ágy előtt ülő kutyusommal.Felemeltem a takarómat magammellett.

-Gyere.-mintha csak erre várt volna,lelkesen felugrott mellém.Betakartam és magamhoz öleltem.Megvakartam a fültövét,és elnyomott az álom.

A vérjaguár lányWhere stories live. Discover now