4.

550 24 1
                                    

Theo

Scott azt az ötletet dobta fel hogy menjünk el Derekhez,hátha ő tud valamit Ashleyről.

Megáltunk a raktárépület előtt.Kívülről elég...ramaty.De belülről elég modern és tiszta.Az egyik fal csak ablakból van.Van egy kényelmes kanapé,és egy csigalépcső is ami felvisz az emeletre,ahol a szobák vannak.

Scott bekopogott,és Peter húzta el a bejárati ajtót.

-Szia,Derek?-nézett Scott Peter háta mögé.

-Mindjárt itthon van,csak volt egy kis elintéznivalója.-mondta.

-Azt nem mondta hogy mi az az elintéznivaló?-Stiles felhúzott szemöldökkel nézett az ajtóban állóra.

-Nem.-vont vállat.-De biztos hogy tudok én is segíteni.Gyertek be.-ált el az ajtóbol.

Mi bementünk,és leültünk a kanapéra.

-Szóval...?-nézett ránk várakozóan.

-Van egy...úxj lány a suliban.És nem tudjuk hogy veszéjt jelent-e a városra.

-Miért jelentene veszélyt?-látszott hogy nem érti.

-Mert a lány vérjaguár.A neve Ashley....Ömm..-Scott nem tudta a vezetéknevét,ezért a mondatát én fejeztem be.

-Ashley White.Lila haj,jégkék szem.Emberi alakjában nem magas,de átváltozva fel kell rá nézni.-mondtam egy szuszra.

-Ashley...-nem úgy mondta mint akinek a név még idegen,inkább úgy,aki valamire rájött.

-Sziasztok.-hallottuk meg Derek hangját.Az ajtó felé kaptuk a fejünket.Egy fekete póló volt a kezében,de rajta is volt póló.Minek akkor neki?

Valahonnan ismerős,mégis idegen illatot éreztem.Tudom,hogy éreztem már valahol.

-Segíthetek?-nézett végig rajtunk.

-Igazábol igen.-neki is elmondtuk azt,amit Peternek.De nem lepődött meg.

-Miért nem mondtad el?-hallottuk meg Peter hangját.

-Mert nem tudtam hogy akarja-e hogy elmondjam.-direkt úgy beszéltek hogy mi nekünk fogalmunk se legyen miről van szó.Ashley is így beszélt Mr....

Ashley.Az ő illatát éreztem meg akkor amikor Derek belépett.Amíg a két Hale veszekedett,addig én odamentem a fotelhez,amire Derek rakta le a pólót,és megszagoltam.

-Miért van Ashley illata?-néztem Derekre.Lehet hogy a hangomban volt egy kis él,de nem volt szándékos.

-Mert.-vont vállat.

-Te tudod hogy miért van itt?-Scott Dereket nézte,hátha kitudja szedni belőlle.

-Igen.És nem,nem jelent veszélyt a városra sem,és rátok sem.

-És nekem nem is üzent semmit?-látszott hogy Peter megjátsza a sértetséget.Lebiggyesztette az ajkait,és nehezen bírta legyőzni a mosolyát.

-De,azt hogy ha az agyamra mész,nyugottan küldjelek hozzá.
A szavaival idézve..."Ha zavar küld át hozzám,ugy is egyedül vagyunk,van egy csomó szoba és egy kiválló társaság lila hajjal és egy édi gyilkológéppel."

-Srácok,mostmár mehettek.Tudjátok hogy nem árt senkinek.Biztos hogy a családjával nem azért jöttek ho...-de Peter amint Derekre nézett elhalgatott.Egy percig némán ált.-Elmondta neked miért van itt?
Ugye nem azért amire gondolok?-Peter Derek előtt ált,és kétségbeesett tekintettel mondta.

-Ezt majd akkor beszéljük meg ha négy szem közt leszünk.-küldött felénk egy jelentősségteljes pillantást.

-De....-Scott nem hagyta annyiban.

-Kérlek...-mondta Derek fogat csikorgatva.

Mivel nem sokszor hallani ezt Derek szájából,tényleg fontos dologról lehet szó.

Mi inkább elindultunk kifelé.

-Jobb ha ezt ő mondja el neked.-Scott nem mondta hogy nem halgatózhatok.-Ez elég...

Nem hallottam tovább.Az ajtó mögöttünk csapódott.Mindenki beszált a maga kocsiába és elhajtott.Én viszont ott maradtam.15 perc sem telhetett el,amikor Peter vágtatott ki,nyomába Derekkel.Beültek az autóba,és mentek.Én is felszáltam a motoromra és követtem őket.

Mi lehet nekik olyan fontos?

A vérjaguár lányWhere stories live. Discover now